Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ja, netto ned er det jeg også tenker. Men kan være kjøpsmulighet også. Vanskelig å si.

Kan være melding om forsinkelse ved neste korsvei, who knows.

Klart dette er svært positivt også netto😂

  • Forsinket site aktivering: stemmer ikke on track på nyåret.
  • FPD USA forsinket: us site aktivert!
  • Asia kommer senere: klarere kan det ikke bli, både Sør Korea og Taiwan. Mer enn dobler pasientgrunnlag for fimachem ggk. Arctic sec må da kunne mer enn doble kursmål fra 60kr🥳

Ikke minst AZ samarbeid utvides. Beste børsmelding i PCIB sin historie!
Klart noen ønsker inngang og vil mene noe annet enn det selskapet sier😊.

4 Likes

Drømte i natt om at hver avtale for fimaNAc vil være på 140 MNOK i upfront :joy:

10 stk av disse blir jo flott.

Våknet av Q3 med utsettelse FPD USA og litt treigere rekruttering i RELEASE…

Tror summen likevel er svært positiv for PCIB, men en vet jo aldri med Oslo Børs.

4 Likes

Å få rekruttert i Asia er ikke bare superviktig for å være på plan, det gir også helt andre muligheter når det gjelder partnering mm på fimaCHEM for gallegang.
Og enda viktigere, vi er ikke avhengig av noen for å genere store inntekter med minimale ressurser. Kun et fåtalls klinikker i store byer i Sør-Korea og Taiwan har et enormt pasient- og inntektsgrunnlag.
Også strategisk bra i en potensiell forhandlingssituasjon å ha kommersielt fotfeste i Sør-Korea og Asia.

17 Likes

Noen som husker pasientgrunnlag i Sør-Korea og Taiwan i farten?

Edit: Ser at det er “7.8 per 100,000 in 2015” for extrahepatic i Sør-Korea.

2 Likes

Fra e-mannen som luktet gull🏆

e-mannen597INSIDER

98

23m

Dette er hva jeg skrev om FimaNac, området hvor nå AstraZeneca er topp 10 BP, for 2 uker siden. Jeg så ikke for meg da at vi skulle få en utvidelse også til å gjelde for andre sykdommer en kreft, men du verden så gledelig, og ikke minst hva det kan komme til å bety når endelig avtale skal signeres. Hold på aksjene, dette er begynnelsen på et nytt biotek eventyr på OB.

4 Likes

Det guides forøvrig fpd i Asia 2H 2020

3 Likes

»…,inclusion of Asian sites in 2020»

Endelig bekreftet. Ansatte, ledelsen, styret og advisory board har gjort en glitrende jobb. Stakeholders takker dere! 100% tillit, skulle bare mangle!

4 Likes

Bare tragedie alt sammen. Her er Finansavisen : « Underskuddet til PCI Biotech vokste i tredje kvartal.»

:rofl::rofl::rofl:

4 Likes

Cash burn kun i overkant av 20 mill. Det var bra

4 Likes

Meldingen i går ,for å dekke over forsinkelser i dag .

2 Likes

Ser det er noen her som desperat prøver å komme seg inn billig :wink:

4 Likes

En skal høre mye!

AstraZeneca ble oppringt av PCIB for å få en avtale for å dekke over at RELEASE er on track, US site aktivert, Asia sites Sør Korea og Taiwan​:partying_face::joy:

Etter utvidet AstraZeneca samarbeid om utvidet anvendelsesområde tror jeg nok en skal bli vant til baissing framover. Det vil bli vrient å komme seg inn for å kjøpe store poster framover👌

5 Likes

Du kan jo bare hive ut aksjene dine i dag. Det blir sikkert ikke noe problem å bli kvitt dem

2 Likes

Maintain overall timelines= on track.
Asia sites i mål!
Us site aktivert
Fimavacc på høygir
Fimanac AZ utvidet samarbeidsavtale

Du får ting til å høre så enkelt ut!

Alt i alt er dette supertriggere for et lite biotekselskap. Tror du på det du skriver?
PCIB ledelsen tror jeg har 100% tillit etter glitrende framskritt.

3 Likes

Kortsiktig kursmål nå burde være minst 100kr.

2 Likes

Jeg kan ikke engang forestille meg hva slags folk som vil selge.
Det må være TA tradere som ikke aner hva de har kjøpt

1 Like

Med AZ melding om utvidet anvendelsesområde burde de fleste sveve på rosa skyer.

Ikke minst når i TILLEGG overall timelines intakt. Asia site i to land som øker pasientgrunnlag enormt! Us site endelig aktivert! Skjønner ikke at dette var i nærheten noe å pirke på.

3 Likes

Er hyggelig at 2 pasienter fortsatt lever, lukter av immunoterapi Kaplan Meier kurver dette. Det liker jeg svært godt.

17 Likes

Targovax har et fase 2 samarbeid med AstraZeneca og har ikke fått bra betalt kursmessig til nå ihvertfall. Fase 2 er jo en del år frem i tid i forhold til preklinisk.
Vi har visst lenge at pcib har et samarbeid med en topp 10 bp. Om det heter AstraZeneca eller Pfizer er jo opp til hver enkelt hva de mener er best.

Men det er bra at dette prekliniske samarbeidet ble utvidet i noen måneder selvsagt. Jeg håper mine pcib-aksjer blir mer verdt de neste månedene :pray::grin::grin:

4 Likes