Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Alle piler peker oppover, og dagens close tilsier også videre oppgang i morgen, MEN nå har vi hatt over to uker med kun oppgang og aksjen vil helt garantert snart få rød(e) dag(er).

De aller fleste biotek-suksesser har gjennomgått stor volatilitet på vei oppover.

Det er viktig å være klar over, og forberede seg på dette, slik at man klarer å holde hodet kaldt og handle rasjonelt når vi møter det vi mest sannsynlig har i vente.

Stay cool, stay calm, stay loooong. :sunglasses:

14 Likes

Noen mente det var viktig å bryte 60kr og det var ingen motstand på oversiden. Brytes dette 60kr merket og ATH i morgen er kanskje toget i 78 kr kursmål til Arctic uten EN eneste stopp?

3 Likes

Er det noen av dere PCIB-guruer som har noen spesielt gode kilder for en potensiell investor som gjerne vil sette seg dypt inn i PCI og hva de driver med? Nettsider, YT-videoer, de beste (ikke alle) podcastene hvor PCI blir diskutert? Jeg vet det er mulig å finne disse selv, men jeg vil gjerne ha tilbakemelding på de beste slik at jeg får analysert så effektivt som mulig :blush:

3 Likes

Bli insider på forumet her, så ligger det egene tråder med det mest relevante informasjonen.

2 Likes

Helgens kurstips i dag paa kr. 60 gikk nesten inn. Bommet med 50 oere.

Saafremt boersene ikke krakker, Tror jeg vi skal videre opp.

4 Likes

Disse er bra:

Intervjuet Pål Falck gjorde nylig

TU-artikkelen
- Kontorstol sin tråd her på forumet

-Min favorittpodcast med PCIB

7 Likes

Jeg ville begynt med å først høre det aller første radium podcastet hvor Per var med, og deretter nylige arctic Q&A.

Da har man mye av det man trenger.

Så er det bare å lese det personer som snøffelen, sorlendingen, e-mannen og noen flere har skrevet pcib på tekinvestor og HO gamle forum gjennom tidene. Treffprosenten har vært til dels skremmende høy på de store fundamentale linjene.

6 Likes

Trump er ute å slenger med sabelen igjen ser jeg…

En ting som ikke er blitt nevnt i dag tror jeg. Etter det jeg ser står kursen i ALL TIME HIGH nå! Gratulerer til dere alle, lønner seg å være tålmodig! :partying_face:

3 Likes

Husker du hvilken Radium-episode dette var?

2 Likes

Helt i starten typ episode 2 eller 3

2 Likes

Vel, kursen var oppe i 75 kr. intradag en gang, men det var naar PCIB kun bestod av 7-8 millioner aksjer, Slik at verdien i dag er ny rekord.

5 Likes

Lytt gjerne på episode 90 etter Q2 i august i år. Det var det mye snacks.

3 Likes

PCIB har vært veldig flinke til å bli mer synlige.
Webcast vs. Audiocast fra kvartalspresentasjoner, jevnlig gjest hos Radium, samt Q&A hos Norske Aksjer.

3 Likes

Ronny Skuggedals “Du er jo ikke dum” som svar til Jonas spekulasjon på Top 10-selskapet er verdt en lytt. Ganske interessant mtp hva vi vet idag.

6 Likes

Pers svar på frågan i samma podcast episode: ni får komma tillbaka när ni har nått nytt att berätta: Per innan Elisabet ställt färdigt frågon: Då kommer vi snart tillbake! AZ :rocket:

6 Likes

Det er et godt poeng. Når ikke “main stream” aviser skriver om dem, så har de gjort en stor jobb med å gjøre det lett å finne infoen i andre kanaler.

2 Likes

Det blir PCI-fokus i denne ukes podcast også. Kristian Berg er gjest og Jonas har lovet å kommentere AZ-avtalen!

29 Likes

Denne podkasten er fra 2017 så det er ikke siste nytt i forhold til alle programmene, men her forteller de veldig bra hva selskapet driver med, hvordan teknoligien fungerer, og en del detaljer spesielt rundt fimaCHEM og gallegangskreft. Synes dettte er en bra plass å starte for å få forståelse av selskapet.

Jeg har linket den direkte til der de starter å snakke med Per Walday om PCI Biotech.

https://soundcloud.com/user-972208711/ep-3-radium#t=10:10

4 Likes

Dagen i dag, bød på den 5 høyeste omsetningen i kroner og øre så langt statistikken til Oslo Børs viser (5 år).

9 Likes

“Gene therapy returns to the center stage of medicine to treat patients with diseases that are unable to be cured with the conventional therapeutic strategies. This development is due to various reasons, including vector development and significant achievement in next-generation sequencing. Among the various methodologies of gene therapy, nucleic acid-based therapy has been considered to be promising in various diseases. The development of delivery methods to target cells in vivo, however, remains critical.”

15 Likes