Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

I fare for å bli upopulær, så hadde jeg vært happy med 20 - 25 % av den verdivurderingen.

1 Like

Fantastisk å se mora Photocure i 100kr.
Jeg som trodde dattera PCI Biotech skulle dit først! Med AZ på slep tenkte jeg. Uansett er begge selskap bevis på suksess fra Oslo Cancer Cluster! Solide med store framtidsmuligheter. Gratulerer til mora som vant kappløpet til 100kr🥳. Neste kappløp tar PCI Biotech gullet?

6 Likes

Jeg lytter med stor interesse og stort utbytte når Einarsson, enkelt og populært, forklarer bioteknologiske mekanismer og life-science-forhold generelt. Når det derimot gjelder kommersielle spørsmål, har jeg bedre rådgivere.

6 Likes

Neste kappløp til 1 000 kr?

10 Likes

Nå må en avis / meglerhus snart nevne PCI BIOTECH OG PHOTOCURE SOM NYTTÅRSRAKETTER???:rocket:

Betryggende å se at teknologien fungerer i Photocure med et produkt etablert. Øker også sannsynligheten for at PCI Biotech vil få fram produkter?!

3 Likes

Tok meg friheten og kopierte inn snøffelen sitt innlegg her:

« Snoeffelen7007

1

52

5m

Fin dag i dag ja, særlig for en som er 30% i PHO og 70% i PCIB.
Tror PHO vil stige jevnt og trutt og bryte ATH på vår/sommer og kanskje tidligere om det drar seg til mot oppkjøp, da blir det flere hundrelapper, kanskje ganske mange.

Når det gjelder først til 1000 så holder jeg mer enn en stor bukseknapp på PCIB, fimaCHEM er bunnsolid, men mRNA-avtaler kan gi de fleste tidenes bakoversveis!»

7 Likes

Å
Har vi noen grunn til å tro det da?

Vi har jo bare FPD i US, Asia-sites, avtaler i FimaVacc, avtaler i NAc, AZ-samarbeid, BioNTech-samarbeid og ny metode for resistente bakterier.
Kan det bli rakett av sånt da?

16 Likes

CNBC kaller Bloombergs handelsavtale nyheter fake news, og ADP kom inn pa kun 67K. Haaper ikke dette skader PCIB kursen i morgen.

Vi satser på at Snøffelen får rett her og at oppgangen til PHO blir en fis sammenlignet med den som kommer i PCIB…kjenner eg er spent på Radium 104(!) og fimaVACC i neste uke.

7 Likes

Selvsagt har han rett :wink:

4 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711/tracks podcast 104 :grinning:

8 Likes

Einarsson angående Biontech og FimaNacc samarbeidet: “Det kule hadde jo vært hvis det blir en budkrig ut av dette”

22 Likes

Skriv gjerne gullkorn fra podcasten for oss stakkarer som ikke kan lytte men som er sultefôret på info :blush:

1 Like

Survey is now closed, total 311 voters, thank you all for participating. some interesting results with updated chart below indicating a pretty clear consensus with good margins.

image

@Snoeffelen; seems all agreed to agree with your predictions few weeks ago and that is ≤ 30 kr is history.
image

19 Likes

Listen to Episode 104 by Radium on #SoundCloud
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-104

7 Likes

Jonas: Over 50% sjanse for avtale mellom PCIB og AZ! Svært sannsynlig med en kommersiell avtale innen 30.06.2020!..pancreas, diabetes (vill spekulasjon sier Einarsson).

30 Likes

Det var vel litt av en bombe, men JE er vel ikke insider mer så han kan “synse” om slikt ?

1 Like

Lothian: Hva med de andre samarbeidspartnerne, burde vi ikke forvente oppdateringer snart på samarbeidet med BioNTech som har pågått omtrent like lenge som AZ-samarbeidet?

Jonas: Jo, det sitter vel noen andre selskaper rundt om på kontorene sine…Det kule er om det blir budkrig!

PS. Skal vi ikkje satse på at PCIB passerer 100 i morgen? :slight_smile:

13 Likes

Ro nå ned litt er du snill.

2 Likes

Dersom det bare en 10% sannsynlighet for at disse synsingene slår til bør PCIB gå som ei kule de neste par månedene🥳

6 Likes