Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Tar en til slik at du ikke går tom i kveld

5 Likes

Har ikke fått noe svar på hverken den eller den angående The research collaboration with Medlmmune and UKRI and PCIB

Feeling left out :cold_face::blush:

4 Likes

Hvorfor er PCIB billig på dette nivå?

Hvor mye cash har selskapet.
Hvor lang tid til markedgodkjennelse
Hva er effekt dataen
Hvor stort er markedet
Hvor stor er usikkerheten

Alt dette står i 4Q18 :slight_smile:

8 Likes

Fordelen med PCIB er at de har lite konkurrenter. Men caset ligner mye på NANO i utvikling. Så det er bare å ta på seg tålmodighets buksen…

3 Likes

4 posts were merged into an existing topic: Biotekaksjer

Ser at kjøper siden bygge seg opp

6 Likes

Litt av en spread mellom 27 og 30.10

Kursen hadde gjort en et enormt byks nå om det tikket inn en positiv melding.

4 Likes

Forstår ikke de tørr å i det hele tatt ligge i boka, om den stikker så tror de den stopper 10% opp ??

3 Likes

I bio-tech så et tålmodighet mer lønnsomt en å handle raskt. For den BOOMEN du snakker om kommer garantert mye senere en det du tror.

Da er det jo bare å selge hvis du tror det da…:wink:

Jeg tror boomen kan komme anyday

3 Likes

poenget er at etter 1,5 år , så ligger de på salg 1 kroner over eller 3 kroner over. og vips så har du ventet 1,5 år og kursen er 5kr over der du datt ut…

4 Likes

Enig med deg. Vi vet at resultatene er klare i fimavacc og det er kommet signaler på at de er gode. Hvor gode gjenstår å se, men dess lengre tid det tar, dess mer revolusjonerende er de og til større blir kurseksolosjonen når det smeller. Det vil samtidig si at dess lengre tid det går, dess vanskeligere blir det å komme seg ombord til en fornuftig pris den dagen kursen skyter mit himmels. Ikke glem atvi fortsatt befinner oss 10% under emisjonskursen. Man burde skjønne at det er grisebillig, for åsi det mildt.

4 Likes

Den kommer ikke i dag, med stor sannsynlighet ikke i morgen heller. Og sannsynligheten for neste uke er litt større en de kommende dager.

Jeg snakker ikke om å kjøpe/selge ALT på dagen, men å spre handelen over flere dager/uker/måneder. Det er den strategien de aller, aller, aller fleste store investorer bruker.

Lurer på hvorfor det???:thinking::thinking::thinking:

1 Like

Vi er allerede for lengst på overtid for forventet trigger. Da kan det mest fornuftige være å handle på dagens billigsalg nå når muligheten faktisk er der!
Jeg har ingen tro på at dagens lave omsetning skyldes din teori om at store investorer sprer sin handel. Jeg er rimelig sikker på at den egentlige grunnen er at selskapet går under radaren for tiden.

5 Likes

Si det… Nå kjenner jeg mye mindre til PCIB en det jeg kan om Nano.

Men en ting som er slående likt er hvor “raskt” triggerne skal komme. I Nano har vi ventet i 2 år!
I PCIB har denne perioden vart i 2-3 måneder?

Det er ikke alltid det er like relevant å sammenligne epler med pærer, selv om begge deler hører under begrepet “frukt”.

Det var vel noe de fleste skjønte ut fra dine generelle betraktninger…

6 Likes

Den har vart i 2 år her også, bare sånn til info…

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2017/05/PCI-Biotech-Q1-2017-Presentation.pdf

2 Likes

Og du arresterer de fleste som mener at fimaVACC skulle ha kommet for lenge siden?

PCIB får heller knalle til med 2 kommersielle avtaler samtidig som de presenterer fimaVACC…da kan det bli artig.

Lothian

6 Likes

Ho ho, ja det kan bli litt av en himmelferd!!

3 Likes