Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det kan hende, og da er vel tilsvarende tall enda høyere for den andre aksjen som var nevnt :wink:

1 Like

Ledelsen må si mye rart dersom vi skal oppleve et fall fra dagen kurs på kr 33,-. Det er altså skarve 10% over emisjonskursen fra høsten 2018. I etterkant av dette har altså ledelsen sendt oss sterke signaler om at de fantastiske resultatene fra dyreforsøkene er translaterte til mennesker!

Selv om vi nok ikke får alle detaljene i morgen så regner jeg med at vi får noe mer kjøtt på bena gjennom presentasjonen, Q&A delen og samtalen med JE i Radium Podcast . Sannsynligheten er nok større for at vi etter en hviledag i dag, ser kursen ta ny sats oppover.

6 Likes

Alt har med hvem som har kjøpt de siste dagene. Er de langsiktig eller kortsiktig. Tradere osv eller er det pengestere karer/damer som har sett Lyset. Uansett så tror jeg det blir en bra rekyl oppover når fimaVacc resultatene blir kjent.

4 Likes

Bare for å unngå en misforståelse: Dette var altså i betydningen at alle pasienter var inkludert i 2011… De begynte å Innrullere pasienter allerede i 2008…

1 Like

Ok , takker for den.
TTT , men som Snøffelen påpeker så stiger jo kursen i denne perioden , gjerne mest i tidelig fase.
Årene kan gjerne gå for meg så lenge kursen stiger hele veien.

Men det er jo verre for pasientene men slik er systemet , desverre.

Der burde som pasient vært mulighet på eget ansvar å prøve medisinering i utviklingsfasen , mener nå jeg da.
Alternativet er jo “under torva” uansett så hva er der å tape?

Resultatene kunne vært selskapets eiendom som de ikke trengte å publisere.

4 Likes

A post was merged into an existing topic: Biotekaksjer

Hvem andre stiller på Q i morgen? Regner m Per&Ronny stiller m nytraktet kaffe og skillingsboller

1 Like

Tja, den gjorde det for algeta… Men det var finanskrise i 2008 og stigning i 2009 og der kom samarbeidsavtale med bayer på bordet… For Nano sin del, som nå er halvveis i pivotalfasen, så er kursen falt siden oppstart av denne… og dette til tross for at de er innvilget fast-track og pim i mellomtiden…
Så stigning skal man ikke forskuttere ennå og den vil nok i ganske stor grad være nyhetsdrevet om den kommer… vil jeg tro…

1 Like

De som selger i dag og tror at morgendagens Q1 er en non event tror jeg tar skammelig feil!

  • Oppdatering på exstensionstudiet
    5 av 5 som fikk dobbelt behandling var i live ved siste avlesning.
    er de fortsatt det vil median OS øke betraktlig.
    Det er tatt ekstra blodprøver under behandlingsløpet på disse pasientene for å se på dette med ascopal effekt, får vi positivt svar på dette imorgen, er det en STOR fjær i hatten!

  • Oppdatering RELEASE studiet
    Antall land godkjent samt antall sites åpne for innrullering.
    Joker - oppdatering rundt arbeidet med Asia sites, er de i konkrete forhandlinger med mulig partner for Asia!?

  • FimaVACC oppdatering
    Hovedkonklusjonen legges muntlig frem
    Får vi vite mer exact når hele dybdeanalysen kommer og i hvilket fora!
    Er de allerede nå i samtaler angående pre.kliniske samarbeid?
    Ultimovacs resultatene kommer de rett etter at selve dybdeanalysen er presentert?

  • FimaNAC oppdatering av våre 6 partner samarbeid.

Lykke til imorgen alle sammen :wink:

18 Likes

Spørs om tyngdekraften til emisjonskursen er for stor :thinking:

Spørsmål: Hvor mange ganger har man tatt feil med tanke på kursutviklingen?

Aldri dumt å selge med gevinst i Biotech, om man tåler å sitte utenfor en videre oppgang for å sikre seg mot tilbakefall. Nano og Targo har ihvertfall ikke gått til himmelen etter første ferd opp for en stund siden.

3 Likes

Hvordan skal man tjene millioner hvis man selger etter å ha tjent noen tusen ?

6 Likes

Jeg forstår at de som mener at PCIB stort sett består av FimaChem mener at de har god tid på å posisjonere seg. 36 måneder blir nevnt til det kjedsommelige her. En effektiv? måte å forsøke å ta vekk fokus fra den utrolig positive meldingen om FimaVacc som vi akkurat har fått…

6 Likes

Gjør det mange nok ganger :slight_smile: Hvordan skal du tjene millioner når du er 10% i minus? :stuck_out_tongue: Man tjener nok millioner i en vanlig jobb, så får investeringene spe på litt eller ta litt :slight_smile:

Skal man tjene millioner må man finne stjerneskudd og bli sittende.
Jeg mener PCIB har potensiale til 1000+
Å selge på 30-tallet er fremstår for meg som galskap.

3 Likes

vi får se, men jeg tenker nok at løpeskoa må gjøres klare til imorgen tidlig for en del ser jeg :joy:
håper de ikke kommer seg inn igjen før 38 +

4 Likes

Funker fint med grei årslønn, tar noen år men det blir jo en million eller to etterhvert :slight_smile:

:innocent:

3 Likes

Bra spottet rockpus, noen ganger er en agenda ganske så gjennomsiktig :slight_smile:

5 Likes

I morgen er jeg mest opptatt av :
1 - FimaVacc
2 - Er de 5 pasientene fortsatt i live ? (Da øker Overall Survival)

3 Likes