Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

meget interessant Q&A session

https://onlinexperiences.com/scripts/Server.nxp?LASCmd=AI:1;F:US!100&PreviousLoginCount=0&ForceProfileToBeFilledOut=0&DisplayItem=NULL&ShowKey=69186&ShowFrameFormatOverride=NULL&RandomValue=1561054637447

1 Like

Men nettsiden ble endret den kvelden

1 Like

Dette kan jo også være percutaneous coronary intervention (pci) og i så tilfelle ikke ha noe med pcib…

Det sto : Virkestoff = Amphinex and Gemcitabine
Det er jeg 100% sikker på.
Jeg klippet inn direkte fra nettsiden til meldingen

3 Likes

var det denne?

image

edit: ser du har postet den samme studien lengre oppe her.
Den 28.Mai 2019 fant jeg denne studien når jeg tok den daglige google-runden “siste 24timer”, og fant den samme studien som du referere til ser jeg.

Søkeord “amphinex”, men jeg fant ingen tilknytning inne på selve nettsiden.
men ett snodig sammentreff var det:)

3 Likes

Ja, snodig. Nettsiden ble endret kvelden 27/9-2018 bare et par timer etter at jeg la ut meldingen.
Jeg tolket det som at den ble lest av en med tilknytning til PCIB, som deretter tipset Merck

At det sto Amphinex er jeg sikker på

9 Likes

“Estimated Study Completion Date : September 5, 2024”

Men de må jo kunne se hvor det bærer lenge før Completion date.
De burde vite det allerede

1 Like

Dete har man sett før, fra disse sidene som autogenererer innhold. Dersom det er Merck som publiserer innholdet derimot…

2 Likes

Her er det da snakk om tyske Merck KGaA og ikke amerikanske Merck (MSD i europa). Hvis PCIB var i fase III forsøk med Merck KGaA uten å kommunisere det med markedet eller ha noe som helst avtale signert så ville jeg blitt mektig irritert på ledelsen. Tror sannsynligheten er lav.

6 Likes

PCIB har jo opplyst om et Topp-10 som de har hatt samarbeidsavtale med i flere år, så hvorfor ikke fase-3 ?

1 Like

Samtlige samarbeidsavtaler innenfor området fimaNAc er fra PCIBs side meldt som prekliniske. At Merck (MSD), eller hvem det måtte være, skulle ha gått videre til klinisk utprøving uten at dette er registrert på clinicaltrials.gov og dessuten meldt fra PCIB, finner jeg fullstendig usannsynlig.

12 Likes

Dette er bare tull, vi vet godt at de har holdt på med utprøving på dyr og ikke har gått klinisk ennå. Kan godt være Merck, men tror det ikke. Passer med tid og tilknytninger i Norge, men dårligere med oppkjøp og pipeline/forskning.

Jeg husker meget godt bamses’ innlegg for ett år siden, med link til en nettside hvor PCIB var omtalt.

Når jeg skulle sette meg ned og studere dette nærmere dagen etterpå, var siden fjernet. :thinking::thinking:

2 Likes
4 Likes

Investor4784-8,3%

1

29d

Neste: Asia development strategi:

PW på Q1:

“We will be allowed to include hospitals in this study. I mean that’s – you can do that, that’s not an issue. The best way of doing it is what we’re discussing .”

“And as we have said earlier, we are looking at determining how we want to do this by the end of first half . So I will come back by the end of first half and tell you about this .”

Merk- de vil få lov til å inkludere sites - vil bestemme hva som er beste måte (underforstått, slik jeg ser det, med partner eller uten…)

Mine Jubel ord:Det er noen få dager igjen og både mulig Asia sites og Big Pharma avgjørelse ventes innen Juni. Drar seg til! Lykke til PCIB

Tenke seg til kombinasjonen spesialinvestor som nå bare har lommerusk igjen av PCIB aksjer og mulig gode nyheter! Jubel kombinasjon🚀

8 Likes

Jeg skrev mailer både til Journal Onklogie og Skuggedal 27. sept., og det var derfor dette ble slettet.

Journal Onkologie hadde Amphinex listet som “wirkstoff” i hele tre kliniske studier, og det er åpenbart feil. Dette hadde vi en runde på her på TI altså i sept. 2018. En i tidsskriftet svarte meg at det var en “programmeringsfeil” (post 6679 i fjorårets tråd). Det var åpenbart BS, og det interessante var hvordan denne manuelle feilen kunne oppstå, altså på hvilken måte ordet Amphinex hadde sneket seg inn.

Det er forøvrig @idioten som skal ha æren for å ha funnet dette først.

19 Likes

Ah, takk for oppklaring, Polygon :slight_smile:

1 Like

Jeg hadde en lengre mailutveksling med Antje Blum i Journal Onkologie den dagen, hvor jeg virkelig prøvde å fiske etter info, men hun tviholdt på idiotforklaringen:

Antje Blum, Journal Onkologie:
thank you for your mail, this happened due to a programming error.

It has been fixed and won´t happen again:

We are very sorry and thankful for this important hint!

Meg:
Thank you for a swift reply. As a co-worker commented, it is very curious why your computer code contained something like "IF some drug THEN replace with Amphinex END” :wink:

Meg:
But it seems that this computer code is still in the working on:

Meg:
And here:

Antje Blum, Journal Onkologie:
….I am so sorry, evidently something went really wrong here.

It will be fixed asap, we promise!:wink:

Very kind regards!

Meg:
But I am still very curious to know how the word Amphinex actually got into your texts, as it does not seem to be anywhere it actually should be. I.e. Is it a copy-paste mistake, but from where?

Meg:
Sorry to bother you so much, but it is a peculiar coincidence that the three studies where Amphinex is wrongfully mentioned are all related to adenocarcinomic cancer. Does this give a hint to the origin of this error?

Antje Blum, Journal Onkologie:
…thank you for the hint, the IT department is on it now,

17 Likes

PCI har jo på mange kvartalspresentasjoner skrevet under fimaCHEM;
«Preclinical and clinical data supports the Notion of potential abscopal effects with fimaCHEM.
May be ideal for combination with checkpoint inhibitors»

Merck sin Keytruda (pembrolizumab) er jo en check point inhibitor.

Nå er riktignok BP top 10 avtalen listet under fimaNAC, men hvem vet, spekulasjoner er jo alltid spennende.

8 Likes

En kan jo spørre seg hvorfor de vil holde dette samarbeidet hemmelig? Om de fornyer nå igjen i slutten av Juni burde vi få noe informasjon ?

1 Like