Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Synd for de som utvikler Hiltonol da.

4 Likes

Greit. Du ble forøvrig observert utenfor Oslo Cancer Cluster, i ferd med å binde @InVivo til masten.

2 Likes
5 Likes

PW gikk gjennom dette. Hiltonol er state of the art og blir brukt i kliniske studier as we speak. Hiltonol et altså det nyeste og beste og ligger foran fimavacc tidsmessig. Men er ikke på markedet enda, - slik jeg fortstod PW.

Når det kommer til effekt, så ser jo fimavacc bedre ut.

5 Likes

Jøss, ble spørsmålet tolket på det viset…

Når det sammenlignes med ett produkt som omtales som «state of the art» så er det fint å vite litt om hva det egentlig innebærer. (Tidligere resultater, salg, bruksområder etc)

Man kan ikke stille som tungvekter i fjærvektklassen, hvis man ønsker å bevise for verden at man kan slå knockout.

2 Likes

Jeg sliter også med å begripe hva det egentlig er som blir lagt frem for oss. :stuck_out_tongue:

Utprøvingsenheten OUS

16.Januar 2019

https://www.norwayhealthtech.com/content/uploads/2018/11/2.-utprovingsenheten_avdeling-for-kreftbehandling.pdf

2 Likes

Det gjør ikke Solo!:point_up:t6:

Hverken Per eller han Solo har lagt frem dette på en måte som gjør det forståelig for noen. Eller er jeg den eneste som ikke forstår Vacc? :smiley:

1 Like

Her skal det skrives spaltekilometere, så bare slapp av!

Nei, hunen om jeg vet, vi får vente på han professoren. Et akademisk kvarter har fått ny betydning…:confused:

image

image

image

Tror dette kan leses rett fram og det må ikke vris og vendes på, overblikk og en ser et klart bilde. Utrolig data som med vår nye eminente Van Der Burg i advisory board og hans team i Leiden vil presentere! Kan ikke vente på fortsettelsen!

2 Likes

Er enig i at tallenes tale isolert sett er tydelige, men synes det er interessant å vite hva det sammenlignes mot.

Er usikker på relevansen i det som er beskrevet under, men det omhandler Hiltonol.

“In a pilot trial at Walter Reed Army Medical Center, low dose Hiltonol (about 1-2 mg) was given intramuscularly two to three times weekly for up to 56 months to 38 malignant brain tumor patients who had a life expectancy of only 1-2 years.”

“Only two of the 11 anaplastic astrocytoma patients subsequently showed tumor recurrence while on Hiltonol, and their median progression-free follow-up is over 6.5 years from diagnosis (range 2-13+ years). Median overall survival is now 8 years, in contrast to an expected survival of 2 years on conventional chemotherapy.”

3 Likes

Snøffelen: Hva har du å si til dagens nyheter i Pcib?
Du er vel en av de som kjenner caset best

Hiltonol er en adjuvant, på lik linje med Amphinex i FimaVacc.

Hiltonol går for å være state of the art adjuvant, og foreløpig så ser det ut som om PCIB sin adjuvant er bedre.

FimaVacc sammenliknes med det beste, og slår det beste (lav N dog). FimaVacc ligger riktignok etter tidsmessig.

Hva er ubegripelig?

5 Likes

At Burg kommer inn i advisory committee få måneder etter at han begynte sine analyser kan vel bare tolkes positivt?

Også det at resultatene oppnådd sammen med Ultimovacs skal publiseres er gledelig.

Hadde ønsket at Walday kunne ha sagt mer om det kommersielle potensialet for fimaVACC, men regner med at dette kommer når resultatene blir presentert innen kort tid.

Da må vi også regne med at de kundene/partnerne som har vist interesse kommer frem fra hulene sine.

Lothian

7 Likes

Det mest frustrende i denne som i Biotek ellers er å sitte med aksjer som går ned i ellers bonanza tider på Oslo Børs. Og det til og med på en dag med flotte nyheter… Hva skal gi kursoppgang her??

ingenting av det du beskriver gir noe godt svar på hvor bra sammenligning hiltonol egentlig er, og markeds-reaksjonen etter åpning 09:00 i dag tyder på at det er flere som er usikre.

Av og til lurer jeg på om jeg enten er en idiot eller et geni som sitter med så mye i denne aksjen :astonished:

13 Likes

Ut i fra som skrives her inne er det bare å genierklære deg med en gang

2 Likes

Hva hinderer deg i å bli med på bonanzaen da?