Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Dagens foreløpige omsetning må vel være århundrets laveste! Hurra for smarte aksjonærer som ikke lar seg vippe av pinnen.

Vi vil åpenbart bli belønnet med voldsomme oppturer i de kommende måndene men vil nok også oppleve nedturer i perioder uten nyheter.

Lykke til!

5 Likes

Har bidratt med å kjøpe 1 aksje på 26.25 bare for å irritere selgeren😎

15 Likes
  1. juni 2016 ble det handlet i alt 18 aksjer…, 9. august 576 aksjer. 9418 aksjer 5. oktober den høsten, det var vel siste gangen med volum under 10.000.
1 Like

Ja, det sier vel litt om hvor lite man ønsker å selge på disse nivåer. På den andre siden er det jo få som vil kjøpe også :joy:

2 Likes

ja, vil eg være på børs nå i dette klima ?? NEI

Vil eg selge pcib da…

NEI, er du gærn :wink:

3 Likes

Extension data relevant konferanse?

https://www.worldgicancer.com

2 Likes

Hvis man leser clinicaltrialsregister så ser man at start date er satt til 27-03-2019. Dette gjelder for de som er medlem av EU eller EEA (European Economic Area). Norge er medlem av EEA og Tyskland i EU, så betyr det da at trial startet på Onsdag denne uken???

Dette ville i såfall stemme med det som tidligere er sagt her inne at ledelsen eller andre kilder vistnok har uttalt at trial skal startes i løpet av Q1-2019. Det er så mange innlegg her inne så ikke arrester meg hvis jeg tar feil men mener noen her inne har uttalt det.

Hvis det er tilfellet så legg gjerne inn en kommentar om dette stemmer eller ikke og hvor man eventuelt har denne informajonen fra.

Edit: Fant kommentaren :grin:

https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.clinicaltrialsregister.eu/doc/How_to_Search_EU_CTR.pdf&ved=2ahUKEwj3ysjV-KXhAhUsyKYKHWsjB_MQFjAHegQIChAB&usg=AOvVaw31uUjBNpK5tg7q3O6n7ntH

2 Likes

@Investor, dette ser ut til å være en høyst relevant konferanse for å kunne presentere effektdata fra den utvida studien med dobbel behandling. Jeg er imidlertid redd for at den kommer for tidlig. Husk at rekruttering til den utvida studien fortsatt pågår, dvs. helt fram til “kohortkomiteen” har kommet med sin endelige konklusjon.

Det vi fikk vite like før jul var en foreløpig melding om at de nødvendige seks pasientene hadde passert sikkerhetsterskelen. Derfor er det smart føre-vàr-praksis fra ledelsens side å ta inn nye pasienter inntil man har full trygghet for at det foreløpige resultatet blir stående som det endelige.

Ironisk nok er oppsida ved at dette drar ut i tid at populasjonen i den utvida studien dermed kan bli noe høyere. Det kan i sin tur bety at den pekepinnen vi får fra denne studien blir noe sterkere og klarere med henblikk på hva vi har i vente i registreringsstudien.

6 Likes

Tenker akkurat det samme. Mitt hårete bet er at det fortsatt er overlevende fra extension studiet ved interim avlesning i PF2. Det vil med andre ord si at vi får en pasient med over 3 års overlevelse fra extension studien, hvis tidslinjen overholdes.

6 Likes

Var det ikke slik at man ikke kom til å ta inn flere i extention studien?

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Men kan prøve å svare allikevel. Studien har ikke startet, PCIB har definert studiestart som FPD.

De har ikke guidet 1Q19 for studiestart, de har guidet 1H19 for studiestart.

PCIB har for øvrig også sagt at de skal børsmelde FPD.

7 Likes

Don. Dette er korrekt. De fortsetter å inkludere (selv om dette går utrolig tregt, pga oppstart pf2 blir prioritert).

2 Likes

Tror det stemmer, ja. Mener PW sa på Q4 at de holder den formelt åpen til formell godkjenning, men at det i praksis ikke blir rekruttert.

3 Likes

@Chrkni, de har også sagt at i tillegg til at de ser på FPD som en milepæl ser de også oppstart som en milepæl (s. 6). Jeg har aldri sagt de har guidet noe annet enn H1-2019 men hvis du ser på min post, etter at jeg oppdaterte den for 20 min siden, så er det indikasjoner fra ledelsen om at vi kan snakke om en start i Q1.

Edit 0854: jeg ser i Q4 rapporten at jeg tok feil i forhold til release trial communication. @Chrkni, du har rett i at de ser på FPD som oppstart :grin:

PCI-Biotech-Q4-2018-Interim-Report.pdf (846,5 KB)

3 Likes

PW snakket om “early 2019", men det er lenge siden. Skriftlig guiding har alltid vært 1H2019.

La oss ikke være skuffet over at det blir første april uten melding om FPD nå da…

4 Likes

Beklager min uvitenhet og forvirring, men venter vi på to meldinger fra extension? Det har jo vært nevnt fra flere at vi kan forvente data fra extension før sommeren? Ventes det dermed en melding fra extension + en melding fra en mer utvidet extension?

1 Like

Nei. Det er kun en Extension. 7 pasienter ble rekruttert. 6 fullførte dobbel behandling og safety vindu. Ergo 1 døde eller trakk seg før fullført. Vi venter på overlevelse data på disse
Fpd var i aug 17 så denne pasienten kan ha levd i 18 mnd allerede.

1 Like

@polygon, selvfølgelig vil jeg være skuffet hvis det ikke kommer en melding innen 1.April da jeg anser Q1 til å ligge innenfor “early 2019”. Når det er sagt har de siste årene vist oss at man også med guidingen kan bli skuffa så her er det bare å smøre seg med tolmodighet :joy::sunglasses::joy:

1 Like

Men de har altså ikke guidet Q1 eller “early 2019”. De har guidet 1H19.

1 Like

Det stemmer, men jeg har aldri sagt noe annet :grin: Det eneste jeg gjorde var å legge ved en link til en gammel post der det igjen var referert til et REK brev fra pcib at de ønsket å starte opp i løpet av Q1…

1 Like