Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Hvis det er de fra Leiden som har kontaktet PCIB og ikke motsatt så er vel det ett veldig godt tegn…?

Ja , jeg mener det er veldig positivt

Les selv fra innlegget til JAXI

2 Likes

Og enda så selger folk aksjer…:face_with_monocle:
Beholder mine iallefall! (I lang tid fremover…)

1 Like

På Q4 skal Walday få høre at som CEO for et stort norsk selskap, som attpåtil er børsnotert, er det fullstendig uakseptabelt å «gå i hi».

At ledelsen er utilgjengelige og ikke engang besvarer e-post i UKESVIS er helt uhørt.
Det går bare ikke an.

Og dette skal de få beskjed om, selv om FimaVacc-resultatene skulle vise seg å være vanvittig bra og aksjekursen plutselig står i 150kr.

At Walday & Co ikke forstår dette gjør at jeg blir pinlig berørt på deres vegne.
Flaut!

3 Likes

PCI Biotech måtte kansellere konferansen i S.F pga sykdom. Dette bekreftet selskapet til meg på e-post.

3 Likes

Hørtes helt utrolig ut, er det kun en person som kan representerer, presentere selskapet i et slik fora?
Om dette stemmer er det helt utrolig amatørmessig

2 Likes

PCIB har vist tidligere at de ikke planlegger i tilfelle problemer. Foerst mistet de nesten ett halvt aar pga. sykdom i England i H/N studiet. Og saa en tre fire maaneder, fordi de ikke kvalitetssikret at en soeknad var kommet frem og mottatt i England IGGk studiet. Og naa dette. De kan nok forske, men markedsfoeringshjulet er det ingen som kan i PCIB;-)) (( for de som ikke vet, beskriver markedsfoeringhjulet alt du skal gjoere fra produkt idee, frem til produktet ligger i hyllene ferdig kontraktfestet og klart for salg. I dette ligger det mye kvalitetssikring underveis.;-))

Tilsammen har det vel vaert forsinkelser i PCIB i forrhold til opprinnelig planlagt som har kostet 50 millioner kr. ++. En hel emisjon. Men etter 10 aar, naermer vi oss maalet. Vi kan ikke gjoere annet enn aa krysse fingrene og haape atproduktene virker. Jeg har i hvertfall satset pengene mine paa det.

4 Likes

De har nok alle ledige ressurser fullt fokusert på å levere på Fimavacc og få i gang den pivotale studien, makes sense! De har nok penger. Hadde de satt av hele teamet for å dra på konferanse i denne viktige perioden, hadde det vært bedre?

Men en begynner jo å lure på om PCIB skal investere litt mer å få flere nøkkelressurser inn i tiden fremover, spesielt kanskje på forretningsutvikling/IR? Organisasjonen er meget slank, og de har mange baller i luften.

Jeg digger at de har liten internkost, og kostnader generelt, men samtidig må de ha fokus på å “bygge” for fremtiden også.

12 Likes

Nå har vi en tid ment at dersom selskapet ikke hadde tid til å delta, kunne det bety at de var travelt opptatt med fimaVacc resultatene. Flere tolket dette som et positivt signal sammen med at de ikke ville svare på epost.

Når det nå blir opplyst at de ikke hadde noen å sende til denne konferansen p.gr.a. sykdom, så blir det derimot påstått at det er amatørmessig at man ikke hadde tilgjengelig andre personer i stedet for den som var syk?. Kan ikke forklaringen være den samme og dermed like potensielt positiv?: At p.gr.a. fimaVacc så kunne man ikke avse andre enn den personen som ble syk fordi hele resten av organisasjonen jobber på høygir?

2 Likes

Hvor har du det fra at noen er syk?
Hvem er syk og kilde?

Fint om du heller limer inn hovedpoeng/sitat og ikke lange tråder fra Hegnar :slight_smile: Bruk gjerne sitatrammer også (anførselstegn-knappen i editoren).

4 Likes

investorene på dette forumet følger sak over flere forum.
Håper på forståelse for at en slik sammenfatning av ulike debattanter over tid er tillatt.
Dette forholdet kan gi veldig stor innsikt og er veldig arbeidskrevende så ros til den som har påtatt seg denne oppgaven.

3 Likes

Selvfølgelig, men la oss gjøre innholdet lesbart i det minste :slight_smile:

3 Likes

Helt enig

2 Likes

Printscreen or it didn’t happen :wink:

Edit: sletter screenshot. Er ikke komfortabel med å legge ut dette. Har heller ikke problem med at noen ikke tror på meg:)

… så i mårra skal vi ned tre-fire prosenter pga omgangssyke da altså…:slight_smile:

fimaNORO

Ja se det :nerd_face:

Det var jo oppklarende
Kjedelig… enkelt… men definetivt ikke negativt. :roll_eyes:
Selskapet oppgir klart og tydelig sykdom som årsak til at San Fransisco ble kanselert.

Vi blåser kanskje enkelte saker litt mye opp på forumet , meg selv inklusiv

Takker for oppklaringen Storm.

Lykke til

1 Like

Tolkning kan like gjerne være at de har full kontroll. God selvtillit og trenger ikke Paracet bruk når en har fimavacc og gode kort på hånda?? Uansett gledelig når forhåpentligvis noe håndfast kommer i form av resultater og mulige avtaler. Fritt for tolkninger snart.

2 Likes

Er organisasjonen i PCIB optimal?

Selskapet er jo veldig pint inn på antall ansatte og velger og ikke kjøre for mye paralelt.
De bruker nesten alle resurser på spydspiss-teknologien fimaCHEM IGGK.
Har diskutert dette med snøffelen tidligere da jeg mener at grensesnittet mot brukerene (aksjonærene) er serdeles amatørmessig.
(hjemmeside og profileringen av selskapet og hvorledes en blir behandlet i systemet som aksjonær.

Tilbakemeldingen fra Snøffelen har hele tiden vært klinkende klar.
Nesten all kapital skal brukes på fremstilling av produkter og ikke på administrasjon.

Jeg kunne jo diskutert dette videre med snøffelen men har bakket helt av og sagt meg enig.
Dette fordi det har hver gang (100%) endet med at jeg innser at jeg tar feil i diskusjoner med vedkommende. :roll_eyes:
Så bemanningen på selskapet er sansynligvis optimal.
Det ligger jo også helt oppe i dagen at bemanningen er designet for “normal drift” og ikke slik som nå med sykdom og “alt står på hodet”
Det er prisen en må betale for en tynn og gjerrig organisasjon.
En kan ikke få i både pose og sekk.

Mener å huske at PCIB brenner ca 8 mill i kvartalet mens TRVX brenner ca 30 mill i kvartalet.
Vennligst korriger meg dersom jeg har oppgitt feil burnrates.

Så kan en spørre seg om TRVX er ca 4X bedre i det regulatoriske enn PCIB?

Jeg følger “nesten blindt” “orakelet” :grin:

lykke til

4 Likes