Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Tror du har rett.
Jeg fikk kjennskap til Algeta da min far fikk prostatakreft.
Deretter ble det PHO og PCIB

2 Likes

Bjellesauene ønsker vel å bli invitert inn på emisjoner til røverpris.
Selskapene gir dem spesialservering for å lokke saueflokken etter

1 Like

Regner med at dere hører radforsk podcastene.
Einarsson virker rimelig overbevist om at dette går bra

2 Likes

Trond Mohn er største investor i BerGenBio. Haudemann var også inne i BerGenBio fra før IPO, men han har solgt seg ut.

1 Like

Risikovilje handler også om å bevege seg videre fra og utenfor det en har mest kunnskap og erfaring om. Og når en først gjør det så utvider en gjerne først til det mer nærliggende. Og da blir biotek for langt å gå for de fleste med det utgangspunktet de har her i Norge.

6 Likes

Fredriksen har vært en stor eier i OncoImmunity, noe han casher inn på i dissse dager. Et salg som er en viktig hendelse for Radforsk og bransjen forøvrig som har fått lite oppmerksomhet her på forumet synes jeg.

1 Like

Noen bør tipse disse milliardærene om Pcib. Kanskje en av de biter på.

2 Likes

Hyggelig at ideen skapte litt debatt. Skål.

2 Likes

FakeN; Enig i at PCIB og PHO har helt forskjellige produkter og kanskje ikke er den beste sammenligningen.

Men uansett så er det nødvendig for alle selskaper å inneha topp kommersiell kompetanse om man skal nå ut internasjonalt.

Og pr. nå synes det å være stor forskjell på den kommersielle holdningene hos ledelsene i PHO og PCIB. Ledelsen i PHO virker å være langt mer framoverlent i så måte.

1 Like

Må bare si meg enig med Erna.
Ser tydelige paralleller mht hva spisskompetanse på det kommersielle området har å si for å få fram verdiene. PHO før og etter Hestdal er et godt eksempel.

2 Likes

Var han eier av aksjer i oncoimmunity også…?
Vet han eier mye i oncoinvent…

1 Like

Ja Hestdal hadde som Walday forskerbakgrunn noe som ikke akkurat trenger å være noen fordel når det kommer til kommersialisering og salg.

1 Like

I følge årsrapporten 2018 fra Oncoimmunity var J. Fredriksens investeringsselskap Gevararan Holding 4. største aksjeeier med 11,5% av aksjene.

2 Likes

https://webcast.seria.no/client/CCClient.php?r=1564817436&id=97815265&theme=grey&join=1

Forresten hvis dere lyter på PW 49:45 at han sier at han ikke vil spekulere eller han kaller det guiding av agreements skal han ikke. Legger man linken til siste FimaNac melding har han gått bort om guiding av muligens avtale. Vel så positivt å legge merke til det.

2 Likes

Svar på mail fra PCIB vedrørende følgende melding innen fimaNAc:

http://pcibiotech.no/extension-of-preclinical-research-collaboration-agreement-with-a-top-10-large-pharma-company-5/

Min mail:
Sendt: 22. juli 2019 09:41
Til: Ronny Skuggedal [email protected]
Emne: Spørsmål til dagens melding

“Samarbeidet utvides med seks måneder til utgangen av 2019. Selskapene har blitt enig om deretter å bruke de påfølgende seks månedene frem til utgangen av juni 2020 for å evaluere et fremtidig partnerskap, skriver selskapet.”

Vil dette si at det prekliniske samarbeidet er slutt ved utgangen av 2019?

Vil BP top 10 eller/og PCIB opplyse noe om resultatene fra samarbeidet senest ved årsslutt 2019.

Er dagens melding å annse som bekreftelse på at det vil bli partnerforhandlinger første halvår 2020 , altså at det er bestemt på nåværende tidspunkt?

Dersom en allerede pr i dag kan bekrefte at partnersamarbeide vil bli evaluert første halvår 2020 så betyr jo dette at en sitter på nok gode data allerede pr i dag til at dette arbeidet i preklinisk mellom PCIB og BP top 10 er en suksess.Kan selskapet bekrefte dette?

Kan PCIB gi noen grunn til at samarbeidet i preklinisk skal pågå i et halvt år til? Hvorfor denne utsettelsen av evalueringen av partnerskap?

Selskapets svar:

Takk for din interesse for PCI Biotech. Det fremkommer av meldingen at det praktiske prekliniske arbeidet avsluttes i løpet av 2019. PCI Biotech kan ikke på egenhånd publisere noen data fra samarbeidet, men vi kommuniserer substansielle nyheter rundt alle samarbeidsavtaler.

Mvh

Ronny Skuggedal

CFO

Ble vel ikke noe særlig klokere av det svaret?? men det kom etter ca 14 dager.
Tror de har det rimelig hektisk for tiden.

Der er så mye “bekreftet” positivt med utviklingen av selskapets produkter så langt at jeg finner det veldig usansynlig at alt skal feile.
Er dette en historisk mulighet?

PCIB–best there is. :money_mouth_face:

Lykke til

25 Likes

Sier det bare på ny.
«Ja, sånn går dagan»

1 Like

Syns dette var interessant, ufo.

Jeg leste iallfall ikke av meldingen Pcib sendte at den pre kliniske fasen avsluttes i løpet av 2019.

Da er vi mye nærmere neste fase enn jeg regnet med!

12 Likes

Dette var positivt Ufo.
Og det betyr vel nedgang neste uke.
Men at storebrand selger betyr at vi snart er på bånn.

Nei nå er de fleste ferier over og kjøret kan starte opp igjen. Tenker vi får mye å glede oss over utover høsten. Så får vi håpe pasienter snart får nyte fordelene av pci behandling🤞

5 Likes

Kjøret kan starte opp igjen? Jeg har vel ikke sett noe kjør siden fimavacc ble presentert og alle vet hvordan det gikk. Rett fra 35 NOK og ned til 25-28 dumpa :laughing::thinking::yum::grimacing:

1 Like

Jeg tenkte mer på arbeidskjøret til pw &co

2 Likes