Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Nå var børsen ned over 2% for noen minutter siden så ikke veldig rart at vi faller…

2 Likes

PCIB er dermed en god mulighet nå gitt finansieringsrisikoen er borte. Men så er det mange faktorer i markedet. Markedet er tvilsomt priset «riktig» til enhver tid. Hvis en mener PCIB er priset riktig er det en selvsagt en mening. Med finansiering for pivotal fase studie i mål virker det solid for PCIB sin del. Ingen uberørt i finansuro men det gjelder å bruke hue🚀

1 Like

Selvsagt, keep calm.
Det er i slike stunder man kan få godt betalt for å ha et kaldt hode.

Dette er et spill for galleriet, og større aktører utnytter det grovt til sin fordel. Slik er Oslo Børs.

2 Likes

At større aktører kan bidra til støy på børsen er nok riktig men når vi ser volumet på PCIB så er det ingen store som verken kjøper eller selger i dag og slik har det vært en stund.
Skulle likt å sett reaksjon på kursen om det kom en kjøper med volum på banen ( synlig da så alle fikk det med seg).

3 Likes

Kommer ikke inn på mobilen på handel plattformen, så blir ikke mer kjøp på meg i dag .
, dessverre på denne kursen.

1 Like

https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article11532934.ece

Kanskje fimaVACC kan spille en fremtidig rolle innen vaksinering mot ebola?

Vi lever farlig , en epedemi er det store skrekksenariet.

3 Likes

Den følelsen av lett irritasjon over at oppgjøret for en jobb skulle vært på konto i forrige uke men ikke kom før i dag gikk over da jeg kunne plukke 2000 aksjer til 1 krone lavere kurs enn om beløpet hadde kommet inn før :smiley:
Så får jeg håpe det ikke blir enda 1 krone lavere i morra🤔

1 Like

Ha! Med Trump på “laget” er det vel duket for nye nedturer framover. Ikke mye man får gjort med den gærne tullingen :yum:

1 Like

Vi nærmer oss 10000 innlegg med rekordfart. Ser ut som vi garantert passerer 10000 utenat kursoppgangen kommer.

Hvis det stemmer har du det ikke travel med å kjøpe deg inn Ebitor, men føler meg ikke trygg på vitenskapen bak det utsagnet ditt :slight_smile:

1 Like

Sjog

Jeg har akkurat så mange jeg mener der er forsvarlig å ha utfra min risikoprofil.
Forøvrig er Lotto og slike greier ikke noe jeg putter penger inn i.

Da kan du se lyst på livet da :slight_smile:

Noen spaar at boersen skal ned 10% foer QE pakkene kommer stroemmende, og oppturen begynner igjen.

1 Like

Joda solo

Bare framtiden vil vise.
Garantier har vi ikke, uansett hvor optimistiske vi er.

3 Likes

Vel, jeg har spaadd at boersene skulle ha krakket for lengst. Men en uendelig rekke med QE pakker har stoppet dette. Selv ikke den enorme gjelden til Japan og Italia har rokket ved dette. For de er i praksis konkurs begge to. Saa hvis QE pakkene kommer, og ikke Mr. Trump gaar all tariff inn, kan det godt hende at bullmarkedet tar fart igjen.

2 Likes

Helt OK om vi venter med godmeldinger til frykten har sluppet taket i markedet.

3 Likes

Jeg klarer ikke la være å handle til 24,40, så de-diversifiseringen fortsetter…hva heter det på skikkelig norsk? Risikokonsentrering??

1 Like

Lurer på om ikke bukspyttkjertelkreft er neste de går for.

8 Likes

Photodynamic therapy is under pre-clinical and clinical evaluation for non-resectable pancreatic cancer, and we think the present study is of high importance for further pre-clinical evaluations as we demonstrate that photochemical treatment, by light-activation of the lysosomal localizing PCI photosensitizer TPCS2a, destroys the autophagic flux and thereby re-sensitizes resistant cell lines to 5-FU treatment. We have also, for the first time, demonstrated the promise of PCI-based targeting of CD105 in pancreatic cancer cells. PCI-induced delivery of CD105-saporin can be utilized for the site-specific elimination of 5-FU resistant pancreas cancer cells. We also suggest that our PCI-based CD105 targeting approach may represent a novel strategy to perform simultaneous light-triggered destruction of both tumor cells and tumor vasculature that are CD105+. Accordingly, this novel approach should be further evaluated in preclinical models as a dual anti-angiogenesis and anti-tumor-cell strategy.

:crossed_fingers:

5 Likes

For oss som ikke har lest igjennom/finner det litt tungt, kan du ta en gjennomgang av artikkelens innhold?

På forhånd takk.

1 Like