Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ingenting å si på optimismen.
Selv velger jeg å bikke til 2020 før PCIB ser en inntektsbringende avtale.

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-90

Tidslinje 21 50

Her kommer en inn på den nye patentsøknaden.

De har altså klart å finne den mest effektive metoden å levere mRNA på med PCI platformen.
PW tallfester ikke effektøkningen men den er betydelig høres det ut som. (flere ganger , er det å forstå flere 100% mere effektiv?)

Hva vil BP betale for en sensasjonell måte å få sine mRNA levert (DELIVERY) på som i dag har store problemer og i tillegg var det nesten til 2040 med patentbeskyttelse?

PCIB er verdt å studere / vurdere med en tidshorisont på et år og 2 (minst)

6 Likes

Godt og hoere FiloD. For dette er det mange som undrer seg over at dette ennaa ikke har skjedd. (naadd investorene) Og hva du skriver, beviser at vi ikke tenker helt feil. Takker for dine gode innlegg. Og jeg tror som deg, at annerkjennelsen fra baade fagmiljoet og investorene, ikke er saa langt borte. Det kan faktisk vaere naermere enn vi tror. Gleder meg til hva som skjer, etter at kreftvaksine resultatene er presentert. Skriver mange nok, og de rette tidskriftene om disse, kan det fort bli varmt rundt oerene paa PCIB,(dvs. oss;-))

9 Likes

Nå har PCIB kommet på kartet; Da jeg kjørte gjennom Lysaker igår dukket PCIBiotech AS opp på skjermen i bilen som alternativt reisested 7 min unna. :rofl:Jeg bruker Android Auto

9 Likes

Full ediction heter det :rofl::joy:

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Investor (1969 likes)
  1. @Snoeffelen (1652 likes)

[quote=“Snoeffelen, post:12133, topic:12647”]

  1. @Jubel (1202 likes)

Resten av topp 10:

  1. @abacus (1106 likes)

  2. @ufo (1060 likes)

  3. @JAXI (897 likes)

  4. @Mr.Oncoinvest (813 likes)

  5. @StockDZ (742 likes)

  6. @solo (684 likes)

  7. @Lothian (676 likes)

Gratulerer!

2 Likes

Hvorfor har jeg fått «Lew» som merke i posten over ??

1 Like

Det er da du skjønner Storebror følger med.

1 Like

Ser at innlegget ditt den gangen startet med at du quotet et innlegg fra Lew og ga et (svært grundig og solid) svar på hans innlegg Snøffelen :slight_smile:

(Innlegg 12133)

3 Likes

Managed to recruit an american investor into pci biotech. it was me against his broker! jump-in vs stay away :smiling_imp: vs :innocent:

26 Likes

I hope his pockets are deep :question:

Why? are you planning to sell to him/her :slight_smile:

3 Likes

No, I want all the ABN types be taken out overnight :slight_smile:

2 Likes

You dont need “delta forces” for this mission. assuming 200 eager investors in this forum, it will take 500 shares per investor to knock ABN AMRO out overnight :grinning:

2 Likes

forutsatt at de vil selge, de selger jo bare småposter.

1 Like

Det er jo ikke ABN som holder nede kursen, det er jo en total avsporing. Men jeg innser at vi alle sammen ønsker å ha en forklarlig syndebukk.

1 Like

It was a joke that’s why I used :grinning:

3 Likes

Sluttauksjon 4 handler og totalt 15 aksjer !!! Må nesten si det er en komedie men det gikk da opp i dag da.

1 Like

Kjøpte PCI for litt mer spenning i hverdagen da jeg satt med kun pho, der gikk det 2 aksjer i sluttauksjonen :rofl:

4 Likes

Jeg tok 3000 til før sluttauksjon uten å røre kursen men en kødd måtte jo ta ned kursen til 27.90 umiddelbart. Jeg skjønner ikke at det er så trykk på å holde igjen kursen.

3 Likes