Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

@Don_suger

7 Likes

Fordi PW sa på Q2 at de må være tilstede i Asia. Ideelt sett med en eller annen for for partner. Men de kunne ikke sitte rolig å vente på dette. Derfor satt de i gang feasibilitystudien. For å finne ut hvordan de skal håndtere det og hvilke land som skal inkluderes.

Asia sites skal inkluderes i 2020.

Det vet vi ikke, men det vil være naturlig å tro det, ref det jeg skrev over.

4 Likes

Se fundamentaltråd

1 Like

Når det gjelder Asia så vet nok ingen av oss at det blir presentert land og evt siter akkurat på Q3 den 27. november. Så fort dette er klart blir det nok børsmeldt, og det kan like gjerne skje i oktober eller tidlig i november. Akkurat som FPD i Fimachem i USA, FimaVacc-avtaler eller nye samarbeid eller avtaler for FimaNac. Det er det som er så fascinerende med PCIB. De har kommet så langt med alle tre forretningsområdene at det kan smelle inn gode meldinger fra ett, to eller tre områder når man minst venter det. Det er også derfor jeg synes det er veldig greit å sitte langsiktig i denne aksjen og ikke gå rundt og tro at jeg skal være lurere enn markedet.

10 Likes

Geoinvestor, ClearIDhy med ivosidenib er ikke en konkurrent til PCIB, det er targeted Therapy, og target er en mutasjon IDH1, den finnes stort sett i iHCC.

Tabell 2 i denne linken gir en fin oversikt på targets.

18 Likes

Jammen meg 26-tallet igjen, skal glatt innrømme jeg ikke hadde trodd det.

3 Likes

Savner en kursoppdatering fra @Lothian, mulig å få det?

2 Likes

Er ikke Pci noe for Bill Gates Foundation?

5 Likes

Vi siger nok jevnt og trutt sydover inntil det kommer noen (forhåpentligvis) greie beskjeder. Får bare håpe at vi ikke skal under 20. Det hadde vært tungt.

Fikk 1000 på 26,75 og 1000 på 26,60
Takker og bukker :slight_smile:
En vakker dag er dagens lille handel verdt 1 mill :slight_smile:

8 Likes

Trist at det skal så lite til for å gruse kursen men signalet gjør jo at kjøperne bare sitter og venter på neste truseskvetter. Det hadde vært digg å hadd noen hundre k ledig akk nå. Lykke til dere som er så heldig.

2 Likes

Det skal ikke mer til enn noen øre ned før noen forsøker å skremme med å “frykte” kurser under 20. Latterlig, det er da fortsatt plass til flere skribenter på HO selv om de har skiftet navn…

1 Like

Satser på at vi ser 24 tallet igjen ,så tar jeg en ny trade på 10k.

Lider av samme sykdom som deg. Klarer ikke holde fingrene borte fra fatet! 1200 nye aksjer kjøpt på 26,95/27,00. Hadde lovet meg selv å ikke handle mer! Har jo egentlig plenty… :see_no_evil:

10 Likes

Latterlig. Legger ut opp til 27k aksjer fremover da dette gidder jeg ikke lenger. En ting er å ha tro på Q2-2020 men jeg har ikke tro på at noe endrer seg i år.

Hvis teknologien er bare 10% så god som artikkelen i Teknisk Ukeblad skriver så blir dette suksess. Da kan vi bare forsterke andre medisiner 100 ganger istedenfor 1000 :slight_smile:

3 Likes

Det har vi skjønt at du tror Don S, men hvis du har tenkt å tjene på aksjene dine er det neppe noen god strategi å varsle salget i forkant… :wink:

2 Likes

Er jo derfor kursen synker pga folk mister tolmodigheten.Du er med andre ord med selv og senke kursen som du klager over.Sitter long samtidig som jeg utnytter meg av og kjøpe billig, av de utålmodige.

5 Likes

I følge Murphy´s lov kommer melding om avtale i morra, he he :slight_smile:

5 Likes

Litt rart at “depresjonen” siger inn på oss igjen.
Intet negativt , kun positiv fremtid.

FimaCHEM
AA , dobbel behandling , safety ok , release studien , mulig markedstilgang ved interrimavlesning , osv

FimaVACC
Enestående resultater skal formidles markedet snart

FimaNAc
Grunnlag for partneravtale med BP skal avklares 1H20

Så det hele står på tolmodighet.
Fullfinansiert i mange år og lav burnrate.

Og bak det hele ligger det faktum at nær sagt alle som får AA av FDA/EMA ender opp som blockbustere.

Så jeg ser ikke noen red flags i PCIB.
I NANO derimot er der reelle problemer med kommende emisjon på lav kurs og en kraftig burnrate.

Tilbakeblikk

Mens vi venter så kan en jo høre på Erikssons podcast.

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-35

Artig å se tilbake på fimaCHEM.

Lykke til og husk å ta lykkepillen din.

8 Likes