Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det er det jeg mener. De har spredd dataene til de relevante motpartene allerede. Tror ikke på noen direkte kurseffekt av en posterpresentasjon for andre forskere.

FimaVacc er i prinsippet et salgbart produkt. Spørsmålet er om noen vil kjøpe uten å prøve først. Klarer de å få betalt uten at kundene får teste komboen med egen vaksine? Eller får vi nå en ny rekke med hemmelige prøveavtaler som vi har hatt i flere år med fimaNAC? Det er derfor jeg (på en litt flåsete måte) sa at jeg tror top10farma-avtalen er først ut av de helt kommersielle avtalene.

1 Like

Ser det skal ansettes to til:
http://pcibiotech.no/pci-biotech-is-hiring-a-chief-medical-officer-and-a-chief-business-officer/

9 Likes

Som «FiloD» nevnte for litt siden, så jobbes det nok hardt hos PCIB nå…:muscle:

«Jeg snakker løbende med ledelsen, styret og de største aktionærer, og det gir meg et indtrykk av at det skjer frygtelig mye i pcib i disse dager, de jobber veldig hårdt.»

3 Likes

Om CBO:
“The key priorities for this individual are licensing deals in relation to the two programmes for the vaccine technology (fimaVACC) and nucleic acid therapeutics (fimaNAC)at an early stage;”

13 Likes

Likte også etablere forhold med regionale marked partnere👍 for chem

The key priorities for this individual are licensing deals in relation to the two programmes for the vaccine technology (fimaVACC) and nucleic acid therapeutics (fimaNAC) at an early stage; and contributing to the marketing strategy and establishing relationship with regional marketing partners as PCI Biotech moves towards commercial stage with its rare cancer asset (fimaCHEM) in the next few years.

7 Likes

Olivecrona på vei ut?

2 Likes

Fungerer som konsulent for pcib, har gjort det siden før Q2.

4 Likes

Skal si det går unna i denne tråden her. Håper dere har det gøy og lærer noe. Jeg får desverre ikke fulgt med tråden her lengre. Det stod 1504 uleste innlegg nå hehe. Men ønsker alle lykke til! Ønsker alle en god oppgang :slight_smile:

6 Likes

Da er Olivacrona også snart ferdig i selskapet…han lengter vel hjem til Sverige?

Så får vi håpe at PCIB får på plass noen betydelig bedre folk enn Olivacrona og L’Heveder.

De kom begge inn med brask og bram og de har vel stort sett bidratt med salg av bonusaksjer med én gang de fikk de gratis i foret…?

I alle fall på kort sikt…for det er lite konkrete resultater vi kan se fra disse to karene?

2 Likes

Du kan gjerne vente til juli busk1 men før den tid kan det være inngått avtaler både vedr Nac og Vacc. Å mene noe om tidspunkt for inngåelse av avtaler blir bare gjetninger. Det kan skje om tre uker eller tre måneder også :slightly_smiling_face:

3 Likes

Har snart solgt meg ut nå. Møkka lei av dette. Går all-in i PHO i ukene som kommer og hopper tilbake til pcib før Q3.

Med min flaks kommer det helt sikkert en avtale for pcib i ukene før 7. November :joy::joy::joy:

4 Likes

Det kan være en god strategi det Don S men som du selv sier kan den være katastrofalt dårlig også. Jeg er så kjedelig at jeg sitter i begge, noenlunde likt vektet :balance_scale:

3 Likes

Don_s
Hvorfor all in i PHO akk nå? Forventer du spes gode nyheter? Den har jo ligget mellom 48 og 60 siste 3 mnd.
Skjønner at du kan bli lei av å vente men sjansen for at du bommer her er for stor til at jeg ville gjort dette.
Litt feil tidspunkt/nivå å gå ut tror nå jeg men tvi tvi - har baller du skjønner jeg.

Sick bet

6 Likes

Dette kunstverket har jeg kalt “Recruiting sites on a map because bored waiting for news”… :upside_down_face::surfing_man:

Edit

21 sites totalt:

3 x Landshut, Tyskland
2 x Munchen
2 x Madrid

22 Likes

Økte med 2k tidlig i dag, jeg har nå troen kortsiktig og langsiktig, på tide det kommer noe nå snart😁

7 Likes

FimaNac; PCIB informerer nye BP kontakter om fremskrittene innen vaar forskning, uten og roepe med hvilke partnere. Og her har de store tall og og gode patetnter bruke som sukkerbiter.

For fimaVacc har de ett solid forskningsmateriale og levere ut. Naar saa BP’s egne forskere gaar igjennom dette, vet de selvfoelgelig om det er godt nok til at de vil raade egen ledelse til og satse Hos interesserte BP selskaper, har forskerne helt sikkert moeter med PCIB hvor de kan stille tilleggspoersmaal foer de tar en beslutning.

Summen av dette er helt sikkert aarsaken til at FiloD sier at PCIB jobber hardt om dagen.

Undertegnede karakteriserer vaare resultater som hot stuff i kreftvaksine/immunterapi verdenen. Og er helt sikker paa at BP er interessert. Noe som gjoer at jeg tror paa FiloD’s sitt utsagn.

Og det er mulig at ett eller flere BP sleskaper krever eksklusivitet for sitt forskningsomraade. I saafall maa de bla dypt i lommeboken.

8 Likes

Ny episode av radium podcast

http://feeds.soundcloud.com/stream/693235438-user-972208711-episode-96.mp3

5 Likes

Litt om PCIB helt på slutten som er svar på spørsmål i fra en som sikkert er aksjonær (spørsmålet var vedr rekrutering av pasienter til gallegansstidiet) men mulig viktigste budskapet til markedet/oss var hjertesukk i fra Per vedr kritikk han/dem får vedr “klage” på at dem bruker for lang tid på å besvare spørsmål. Dem får så mange spørsmål/henvendelser at dem rett å slett ikke kan ta seg tid til å besvare alt da det vil gå på bekostning av det dem jobber med faglig som er mye viktigere. Ellers så fikk vi bekrefta ( noe vi allerede vet) at det vil komme ny emi i Nano men om det er i morgen eller over nyttår kunne dem ikke si. Einarson ville heller ikke si om det var lurt å gå inn i Nano nå eller vente og da risikere å være ute om det kommer avtale med BP. Mye/mest om statsbudsjettet og skuffelse over liten satsing på forskning når vi er så langt fremme i Norge. Verd å bruke 38 min på denne.

16 Likes