Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Jeg sitter i PCIB fordi jeg tror det blir VELDIG mye bedre enn soc. Kanskje ikke nødvendigvis i studieavlesningen, men om noen år når man har behandlet f.eks 2000 pasienter og lært mye mer.

Jeg har godt tro at veldig mange pasienter kommer til å leve i veldig mange år.¨

Dette er et mønster man kan finne igjen i veldig mange medisiner, og det er en grunn til at AA medisiner blir blockbustere.

11 Likes

Ja, og eg tror det blir mye mer enn kun Ggk på sikt, det virker der og det vil virke på mye annet😉

5 Likes

Hode&nakke f.eks :slight_smile:

5 Likes

Fra artikkelen "… It has a remarkable resistance to conventional treatment and this trial represents an innovative concept that could potentially improve the length and quality of life for patients.”

Ja, de bør holde seg unna direkte sollys i en uke eller to. Personlig ville jeg tatt det kontra et mye større fysisk ubehag og kortere levetid. Jeg går ut ifra at pasientene også tenker på samme måte som meg.

Derfor føler jeg meg veldig trygg på at QoL vil bli større for pasientene i FimaChem armen.

6 Likes

For spesielt interesserte :slight_smile: Pål Selbo er satt opp på presentasjon (speaker)

ESMO

15 Likes

Kom abstractene ut nå idag?

Flott å se van der Burgh på lista der​:grin::+1:

13 Likes

Latterlig utvikling for kursen. Kom meg ut på 29 og glad for det.

3 Likes

Roboter i drift i dag, ihvertfall :thinking:

1 Like

Det vi skylder på nå? :stuck_out_tongue:

Negativt sentiment over hele linja i dag, da er det ikke noe spesielt med at PCIB falller også :slight_smile:

1 Like

Flere handler med 1 - 2 -8-50 aksjer . Er robotene så “finstilte” eller er det bare noen som leker seg?

2 Likes

4 handler i sluttauksjon og SAMLET 10 aksjer???

2 Likes

Ølpengene til en 16-åring som har fått husarrest i helga.

1 Like

Mange med ASK-konto som ikke betaler kurtasje …

Jeg har langt mer enn jeg planla å ha men kjøper fortsatt.
Hvis man skulle få negative tanker er det bare å lese TU artikkelen igjen. Det er umulig at dette ikke tar av før eller senere.
Hvem vil ha ordinær behandling når PCI kan gjøre den 5-50-100 ganger mer effektiv, enten det er vaksiner, cellegift eller annet ?
De om selger/trader er modige :slight_smile:

4 Likes

@bamse, vil ikke gå så langt men de som ikke sitter fastspent på ekspresstoget rundt Mai-Juni neste år er enten uvitende, blakke eller rett og slett gale :joy:

4 Likes

Eller når første avtalen kommer, som kan være lenge før den tid :wink:

4 Likes

Slapp helt av :smiley::chart_with_upwards_trend:

Det er bare Myna AS som har lettet seg litt. Hadde det ikke vært for det kunne nok kursen vært 30-33
Fikk «haiet inn» 4.4K på lave kurser i dag.

6 Likes

Åssen vet du det?

1 Like

Er vel ikke så vanskelig å se det.
De hadde 290k midt i september.
Nå datt de ut av topp20 der laveste har 252k

Og sammenligner man lister 28/10- 31/10 så har de minimum solgt 8k. Hvor mye de har solgt vet vi ikke.

3 Likes

Å sånn, trodde du mente i dag :slight_smile: