Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

I mitt hode ender da mOS på 15.6 mnd i extension. Det er veldig bra mtp at svulstene var ca dobbelt så store i snitt vs doseeskaleringsstudien.

Regnet meg også frem til at total OS oss for ALLE 23 pasienter som har mottatt noe form for PCIB behandling er nå 18mnd med fortsatt 2 i live.

1 Like

Tipper vi faaar sen en fin stigning i PCIB frem mot nyttaar. For i dag er alt lagt til rette for en megasuksess.

Antakeligvis den stoerste Oslo boers noensinne har sett innen biotek.

5 Likes

Disclaimer: Hausete innlegg fra pcib-aksjonær.

Etter all informasjonen jeg har fått inn i dag både ved å følge med her, se/lese Q-rapporten, lese stemningsrapporten fra @Investor og podcasten for å kombinere det med kunnskapen jeg i utgangspunktet har er det ett ord jeg tenker på: “KJØP”.
Den forsinkelsen de snakker om på fimaCHEM er en “minor bump on the road”, nå er det de andre stjernene som skal skinne.

Jeg er sjeldent sliten i hodet etter dagen i dag, fra å begynne med en skuffelse til nå å være hellig overbevist igjen.

14 Likes

Hvis ledelsen snakker om «millioner» og ikke «milliarder», så haster det virkelig å få på plass en CBDO og gjerne et par kompetente personer til som har greie på internasjonal business.

3 Likes

Kan man se for seg at Astra Zeneca like greit byr på hele selskapet dersom de først skulle bestemme seg for å komme med noe tilbud?

Noen som har link til podcasten?:pray:

1 Like

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-103

5 Likes

Takker!!

1 Like

Mulig jeg regner feil, men vet meg merke i spm runden ifm pasientgrunnlag på 18000. PCIB kommuniserer at 1-2 per 100 000 får eCCA. I EU og US er folketallet totalt ca 1 milliard. I mitt enkle hodet blir det et pasientgrunnlag på 10 000 bare i EU og US…

Er det slik at de tenker at av ca 10 000 så er det 3000 som har råd til behandlingen etc?

Arctic har vel pasientgrunnlag på 3750 hvis jeg ikke husker feil.

https://www.worldometers.info/world-population/europe-population/

https://www.worldometers.info/world-population/us-population/

1 Like

Noen som vet når Artic kommer med oppdatert kursmål? Mener å huske de bruker å komme med ut med dette kun et par dager etter q-rapport.

1 Like

Det er kort tid siden PCIB meldte om at samarbeidet med top10-BigPharma skulle gå frem til og med H2-19, og at intensjonen var å bruke H1-20 til å vurdere det videre samarbeidet.

Nå meldes det plutselig at man ser på andre indikasjoner osv.

Som ufo nevnte i et innlegg tidligere i dag, så synes jeg også dette kan tyde på hastverk fra Astra Zenecas side.

Så, hva er det som plutselig haster så veldig?
Kun spekulasjon fra min side selvsagt, men kanskje personer høyere opp i Astra Zeneca har blitt involvert i prosessen, etter de seneste resultatene fra i sommer, og at disse i større grad forstår mulighetene og potensialet i teknologien.

Man er sterkt bekymret for at konkurrerende BigPharma skal komme på banen, men samtidig ønsker man ikke å «sprenge banken» før man er helt sikker på hvor bra dette er og hvilke anvendelsesområder man kan tenkes å benytte teknologien.

14 Likes

Eg satt og med inntrykket på Per at dei skulle gjerne hatt mer tid, men fikk nei, det er så lang tid dere har før - pay day -

9 Likes

TU artikkelen skriver at PCI forsterker effekten av vaksiner, cellegift, nukleinsyrer, 5-50-1000 ganger.
Hvis bare 10% av dette er riktig skal verdien være masse milliarder.
Hvem vil kjøpe legemidler med 1/10 effekt ?
Astra har nå testet siden 2015 og blitt klar over dilemmaet.

9 Likes

Dessuten var det perfekt timing å annonsere AstraZ rett før ESMO 12 desember.
Det gir tyngde. Hvem tar ikke PCIB seriøst nå ?

9 Likes

Synd at ingen fra Leiden skulle presentere poster. Litt skuffende…

Er ikke værre dilemma en og betale nok,skulle vært artig og vist beløpet de lar Nac gå for om de vil kjøpe.Selger vi Nac for 10 milliarder ?

3 Likes

Det sier litt om hvilken situasjon de sitter i nå det Don, det skjer ting i kulissene, de ikke har ikke engang tid til ESMO lengre!

Innen første halvår 2020 er vi er oppkjøpt, det er min spådom😉

2 Likes

Det er minst 5 andre som kjenner Nac også :blush:

2 Likes

Det er det som gjør dette spennende,og dette vet AZ også.

4 Likes

Hvis 1 av de 6 ønsker å kjøpe Nac mister de 5 andre retten til å bruke den.
Det er det ikke sikkert de liker. :moneybag::moneybag::moneybag:

6 Likes