Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Måske, det er arbejdet fra Dr. Snapir og CBO Ludovich Robin, der begynder at tage form.

5 Likes

Så to av sykehusene i Taiwan kan potensielt gi innpass i det kinesiske markedet…?

3 Likes

Linkou Chang Gung Memorial Hospital ser ut til å være drevet av voksne folk :slight_smile: Ikke helt ulikt USA :crazy_face:

1 Like

Min pointe er, at, hvis en nyhed, som den her, kommer til markedet fra officel side. Så er det jo en melding om fremdrift i FimaCHEM - GGK. Kursen vil stige lidt, men mere sikkert. CEO og virksomhed ser stærk ud. Nu fremkommer den via godt gravearbejde fra TI - jeg bliver sgu lidt træt. Men holder modet oppe og tror stadig på det fundamentale :slight_smile:

4 Likes

“At least 2.4 mill are hospitalized at our facilities each year”. Det er alligevel en voldsom mængde.

4 Likes

Ved en potensiell godkjennelse i Kina åpnes et stort marked. Ikke alle kan betale men minner om denne informasjonen fra 2018.

Fra @Snoeffelen

Sjekk figur nederst på denne siden:

http://worldcholangiocarcinomaday.org/the-statistics/

Så ser man at insidensraten i store byer i Kina som Shanghai og Qidong er det dobbelt av det som det er i Japan. Shanghai, Qidong og områdene rundt har høy levstandard, og middelklassen og rike i Kina er like mange som det er i Europa eller US. Kinas økonomi er mer enn halvparten av den europiske, eller amerikanske og mer enn dobbelte av den japanske.

Det er nok ikke en faktor 10 kontra Japan, men et sted mellom 2 og 5 er rimelig å anta. Dette er ikke små tall.

Likevel er det ikke potensial som er den viktige bekjeden her, men sannsynlighet. At Ampinex sin US NDA eller EU MMA kan gå rett til de kinesiske myndighetene, CFDA, er det viktige poenget her.

9 Likes

Det kan være en god tanke å sende et spm til Radium? De kan utfordre PW litt på informasjonsarbeidet mellom q-presentasjonene. Som det har blitt nevnt er en del av gravearbeidet her helt klart info som kunne ha skapt litt mer interesse rundt selskapet.

7 Likes

Forummet har tidligere diskuteret Curevac.
De børsmelder flg.:


Deres intention med emissionen:
“CureVac intends to use the net proceeds from the offering and a concurrent private placement, together with cash and cash equivalents on hand, as follows: (i) to fund the Company’s mRNA vaccine program against SARS-CoV-2 through the completion of Phase 3; (ii) to fund the expansion of the Company’s short term manufacturing capabilities; (iii) to advance the Company’s lead oncology program, CV8102, through the completion of the Phase 2 clinical trial; (iv) to advance the Company’s vaccine program, CV7202 in rabies through the completion of the Phase 2 clinical trial and (v) to invest in further development of the Company’s mRNA technology platform and to advance the development of other preclinical and clinical programs.”

200 mill $ på bogen.

1 Like

Har forstått det slik at PCIB fortrinnsvis informerer i kvartalsrapportene.
Dette skulle vel gjøre kvartalene noe kjedeliggere men kvartalsrapportene desto mere interresante.

Men hvem vet , kanskje dette endrer seg noe nå fremover.
Meldepliktig info meldes selvsagt etter regelverket.

5 Likes

Ja, det er noget old school. Hvis man kigger mod deres forhåbentlig kommende tættere “samarbejdspartner”, er de meget aktive på Twitter. PCIB på Twitter og ansætte en ansvarlig til løbende kommunikation (mængde opslag lige under D.T. niveau - så er alle glade).

Ikke alt skal børsmeldes… der kan også ske andre ting, der signalere spændende ting i virksomheden. @solskimm

2 Likes

Hvem bruker og bryr seg om twitter?
Kom heller med børsmeldinger, så vi slipper å saumfare mongolske sider for kliniske studier! :crazy_face:

Edit: (det kjøres forøvrig en studie i Mongolia mot Cholangiocarcinoma, https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03042182 )
@Borup19, vet ikke alt skal børsmeldes, men det kan da være en start å oppdatere markedet innimellom…

5 Likes

Fint spm til Q2!

2 Likes

PW snakker her litt rundt de interne policyene de har som gjelder å melde informasjon til markedet:

Antall land og antall sites deles ved kvartalsrapporter. Også om de ligger i henhold til plan mtp antall pasienter.
Første pasient per kontinent vil bli meldt utenom kvartalsrapporter.

8 Likes

Dette gjør at dem som ikke med på TI ikke får med seg når land blir aktive slik at TI er et kjempe fortrinn for alle som er interessert i PCIB. De fleste så effekten ved funnet av Taiwan og Syd Korea nå på våren.

Kursen hadde nok steget og ikke synket på Q dersom strategien hadde blitt endret fra ledelsen. Mye av det gode vet allerede mange av aksjonærene men forsinkelser og økonomi blir nytt, dette har under en tid vært negativt.

2 Likes

Høres ut som det tillates metastaser i vesentlig større deler av kroppen nå.
Det bør jo speede opp rekruttering.

Men også gi større muligheter for postive abscopal-effekt-observasjoner i studien.

Dette var bra nyheter

22 Likes

Til dere som har vært lenge i bio-gamet. Slik jeg oppfatter det så er forventningene her inne at det til kvartalsrapporten kommer lite til ingenting som er nytt og ukjent. Er dette priset inn eller dukker det opp gode kjøpsmuligheter etter presentasjonen gitt at intet nytt/ukjent kommer (les sell on news)?

2 Likes

Spesielt case dette @arcone så for min del sitter jeg helt stille uten å røre en aksje samme hva som måtte komme på q2. Er langsiktig mtp GGK. Blitt så jævlig delikat alt sammen så tør ikke røre meg!

14 Likes

Ny podcast om to dager! Kan vi forvente noe spennende der?

6 Likes

“Da vil man heller måtte se på løsninger som AstraZeneca og Johnson & Johnson jobber med, sier han.”
https://www.nettavisen.no/nyheter/dette-er-behandlingen-bill-gates-ville-hatt-om-han-ble-covid-19-syk/3424003303.html

3 Likes

Det jeg mener med vrient case er…Kommer det en melding på Q2 om kurs oppgang på 10-18 kroner. Skal du selge? Ja sikkert for enkelte. Hva har vi for snitt? Noen har vært med siden 2-5 kroner. Vi som andre på 20-28. Skal vi selge? Hmm. Det vi alle venter på er noen store aktører som får «færten» av penger å plutselig så er vi kanskje på 125-175. Hva da? Selger du? Å hvis så blir så er jo interessen enda større å vil bare vokse med kurs deretter. Å så begynner det å bli enda mer prekært. Nei…for min del som tenker langsiktig å GGK. Begynner vi å nærme oss høvdingen…da begynner jeg å se på knappen.

11 Likes