Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

2014, sånn i tilfelle du ikke var klar over det :slight_smile:

3 Likes

Jeg linket det til innlegget til Tyrion om QOL, sånn i tilfelle du ikke var klar over det.

1 Like

"But the medication reacts to light so strongly that Irene has to stay in the dark - and even needs to wear a balaclava and sunglasses when she leaves the house.

The care assistant’s disguise looks so threatening that on a recent trip to the hairdresser’s, a terrified stylist fled the salon in panic, thinking Irene was a robber."

Rimelig forfengelig når du må gå til frisøren og fikse håret når du likevel må gå med ballaclava utendørs… :crazy_face:

Noen som forøvrig vet hvordan det gikk med henne?

2 Likes

Ja hva gjør en ikke for å få doblet levetid som i cohort 4 som benyttes i RELEASE.

Mot mye kjemoterapi behandling er vel noe tid uten mye direkte sollys enkel «jobb»?

Nu blir vel Quality of life (er det betegnelsen) mot ggk hvor det ikke finnes godkjent behandling langt bedre?! Må vel være en grunn til at det ikke finnes godkjent 1 linjebehandling per nu.

Nydelig for PCIB endelig få fokus på RELEASE studien som tross alt er verdidriver i analyser (mer eller mindre gitt null verdi til Vacc og Nac). På tråden ser det ut til at all verdi er gitt til Nac. Det er snodig. Nu ville flere hente 300-400kr aksjen på solid AZ avtale for Nac innen Juni og det som free lunch! Med forventet høy avkastning må en bare forvente høy risiko. That ‘s life

2 Likes

Det bor iallefall en med det navnet i Llandudno fortsatt, om det er henne skal være usagt :wink:

2 Likes

Noen som fortsatt lever av de som ble behandlet i 2014…?

1 Like

Smule morbid det her gutta. :latin_cross:

1 Like

Ikke morbid men fantastisk hvis noen er i live 6 år etterpå, men det vet vi jo ikke. Det var du som linket til artikkelen med navn og bilde Savepig…

5 Likes

Ja, sant det.

Hadde mer mRNA i tankene ( Ref lipider), ikke Chem

Med bivirkning mente jeg på de cellene som behandlet med Amphinex og lys på NAc. De skades ikke.

2 Likes

Du må være registrert for å hente ut poster.
Her er den:
Patient_poster_Final_CCF_2020.pdf (348,4 KB)

6 Likes

Jeg la kanskje ut rabbit holet ved å eksemplifisere hvilke bivirkninger fimachem har, men man trenger jo ikke å begynne å google gravsteiner for det om.

image

1 Like

Litt hårsår nå synes jeg, det var du som brakte navn og bilde på banen.

1 Like

Mulig det. Er bare litt erfaringer fra NANO der folk begynte å ta direkte kontakt med personen som sto frem med sin Betalutin-erfaring.

Savner Asia i posteren.

image

Edit:
Vet ikke heller hvorfor det ikke står noe om Asia, men jeg ønsker å pynte bruden mest mulig og litt asiatisk mystikk hadde gjort seg :wink:

2 Likes

Faen ta helt utrolig.

Edit:
Vet ikke om det har noe med at posteren er fra en tidligere konferanse. Håper det er noen bedre grunn enn ren tankeløshet som ligger bak.

1 Like

3 Likes

Sikkert bare glemt det når det sto på som værst med mails fra mer eller mindre nervøse aksjonærer og evalueringen sammen med AZ som sikkert også har krevd noe oppmerksomhet i det siste :sweat_smile:

De vil kanskje ha Asia sites som big happening og børsmelding eller ved Q. Mer inngående info der?
De skal blåse skeptikere av banen med tidenes trigger happy meldinger på rekke og rad :joy:

De blåser neppe noen av banen dersom de ikke evner å oppdatere egne presentasjoner og postere! Det samme skjedde for mindre enn to måneder siden. Hvis vi ser på den amerikanske clinicaltrial siden nevnes det ikke noe om Asia (ikke oppdatert siden mars) mens den europeiske viser til at Sør-Korea og Taiwan skal være en del av RELEASE. Sikkert ikke selskapet sin skyld siden de er immune mot kritikk :roll_eyes: Og at de outsourcer oppgaven med å presentere til LINK tyder vel bare på at det er ferieavvikling hos ledelsen i PCI Biotech. Det er vel greit nok det, alle skal ha ferie, men å slenge en brannfakkel i fanget på aksjonærer og deretter ta noen uker fri er ikke bra aksjonærpolitikk. Håper de snart skjønner dette selv og begynner å ta seg sammen. “My humble opinion”

12 Likes

Enig i mye av det du skriver.
Kall meg naiv, men dette er smarte folk og ser du på ansatte, ledelse og advisory board og styret er det meget mange kloke hoder med internasjonal erfaring. Ledelsen virker selvsikre med slik attitude! Lukter :bomb:?

Dette er ikke NANO, dette er PCIB style! Med kontroll på finansene og lav burnrate (stigende i takt med RELEASE, men mange på tråden vil ha i pose og sekk og full trøkk på burnrate og alle ben (kanskje ikke aksjonærer):sweat_smile:, ikke lett å gjøre alle fornøyd :joy:)

4 Likes