Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

FimaVacc
Part 1 er jo safety
Part 2 er å finne rett dose

Disse 2 delene av studiet var fullført før Q2 den 08.mai2018, og PW informerer oss
at vi nå går inn å gjør en dybdeanalyse for å spesifikt karakterisere immunresponsen dvs. hvilke typer T-celler som blir aktivert samt responsrate.
Denne analysen avgjør om man skal gjøre en Part 3 optimaliserings del.
Dybdeanalysen tar tid, og man kan regne 1 dag pr. “pasient” og studiet bestod av 90 personer. dvs at en slik analyse vil ta 90 arbeidsdager å fullføre.

Under Q1 bekrefter PW at vi vil få oppdateringer fra dybdeanalysen , men det blir da gjennom en publikasjon eller en presentasjon (high level) når disse dataene fra dybdeanalysen foreligger.

Under Q2 kommer det frem at hvis de skal gjøre en Part 3 optimaliseringsdel innen FimaVacc så vil oxo denne være ferdig innen året er omme. De guider at de vil konkludere om en optimaliserings del er nødvendig nå i høst. Og det må da bety nå snart hvis de skal ha tid til å fullføre en eventuell optimaliserings del og ennå rekke å være ferdige inne 2018… DVS til ESMO Immuno Oncology Congress, Geneva, December 13-16, 2018

Så det jeg mener er at en oppdatering på FimaVacc studiet under ESMO 2018 Munich, oktober 19-23 kanskje ikke er helt ut idet blå, iallefall ikke ut ifra hva som har blitt sagt og guidet fra selskapet.

Så er vi alle enige om at ESMO Immuno Oncology Congress, Geneva, December 13-16, 2018 vil være den naturlige arenaen å slippe de endelige FimaVacc resultatene.
inkl. optimaliserings delen - som nok kun dreier seg om denne band aid like devicen og hvor lenge man skal stråle/belyse for best/høyeste aktivering av T- cellene.

2 Likes

InVivo
Godbiter skal ikke holdes “på lur” i et børsnotert selskap. Det skal meldes uten utsettelse.

1 Like

Velkjent praksis i biotek at resultater legges fram i eksempelvis abstrakt/poster på konferanser. Har ingenting med å holde noe på lur.

3 Likes

Invivo:

Jeg gjentar: Dersom PCIB hadde hatt noe å presentere hadde det gått i prospektet. De har heller ikke lov å kjøpe på innside informasjon. Ikke vanskelig dette.

1 Like

Hvis du synes sannheten er ubehagelig så hjelper det sikkert å opptre upent.

1 Like

Following poster will be presented at ESMO Munich 21 October 2018

760P - PhotoChemical Internalization of gemcitabine followed by gemcitabine/cisplatin in perihilar cholangiocarcinoma – results from a phase I dose escalation trial

J. Trojan , R. Sturgess , D. Harrison Palmer , B. Neu , S. Kasper , A. Dechene , C. Jürgensen , J. Schirra , R. Jakobs , A. Högset , L. Finnesand , H. Olivecrona

This is the link for the program, Pci biotech is in page 182. you will also find in the same page other posters from the industry related to bile duct cancer including a poster about FOLFIRINOX

2 Likes

Nå synes jeg du kan oppføre deg, hvis du synes noen skriver noe som er spam så rapporter det, ikke hold på sånn her. Rapportert, vært mye forskjellig fra deg.

3 Likes

Har liten toleranse for løgn og inkompetanse. Om det er et problem for deg må du bare rapportere meg Oilimp.

2 Likes

La meg omformulere meg:

Jeg tror at dersom det hadde vært kursdrivende informasjon som skal bli presentert på ESMO så hadde et kort resyme av dette blitt børsmeldt. Det hadde inngått i prospektet og vi hadde ikke hatt denne diskusjonen.

Du må gjerne være uenig i det, og det beste hadde vært om jeg tok feil. Men jeg tror ikke det.

Jeg gir opp, er det noen som kan prøve å forklare dette med andre ord til Gerian?

4 Likes

Hvis du skulle selge huset ditt for 230 millioner, ville du utelatt viktig informasjon?

1 Like

Jeg er enig i at ting presenteres på konferanser, men tror at om det ble lagt frem rakettdrivstoff ville man ventet noen uker med å kjøre emisjonen.

3 Likes

Poenget om at mest mulig informasjon naturlig hører hjemme i prospectet for emisjonen er jo ganske valid.

Jeg synes ikke man trenger noe mer enn market cap for å se at pcib er billig.

130 milloner USD for et biotech med finansiert randomisert pivotalstudie i en hyperdødelig orphan drug indikasjon er enormt rabattert.

5 Likes

Nei, poenget er at kliniske data presenteres på medisinske konferanser, det vet du veldig godt savepig.

Biotek i rødt farvann, og nivået her inne stupte plutselig på ned på samme linje som forumet alle her på TI elsker å hate…

1 Like

Ja men det er også sånn at det nesten alltid foreligger abstracts som beskriver i grove trekk hva som skal legges frem i god tid i forveien, og i det ALLER minste en guiding om at selskapet ønsker å presentere på den og den konferansen.

Edit:
Lol, som den du linker over :smiley:

2 Likes

Dette har selskapene løst veldig enkelt, og det er at de ikke sitter på informasjonen om hvordan det går. De som presenterer resultatene er klinikerne som har ansvar for studiene og analysene. I den pivotale fasen vil det være IDMC, og selskapet selv kommer ikke til å vite hvordan det går utenom oppdateringene de mottar derfra (som da vil meldes). Alt det kliniske som gjennomføres i disse fasene er outsourcet.

Eksempelvis forrige gang det kom late breaking abstract: “The results will be presented by Dr. Alexander Dechêne, University Hospital Essen”.

Hvis selskapet mottar informasjonen før, så skal det meldes, og det gjør det selvfølgelig. Hadde ikke det vært tilfellet hadde det vanka store bøter, så der tror jeg farmaselskapene i Norge gjør det de skal.

12 Likes

Takk uselessh, du ga meg tilbake troen på TI, enn så lenge.

2 Likes

Hvis man skal presentere noe på en konferanse så skal det være upubliserte/“jomfruelige” data. Punktum

Det skal derfor kanskje litt til at alle som skal publisere på ESMO i oktober, eller ASH i desmeber for den saks skyld, tilfeldigvis blir klare med sine kliniske data akkurat i i tide til konferansen slik at de slipper å børsmelde det først, og da likevel ikke kan presentere det på konferansen, siden dataene jo da er publisert.

Ville jo krevd en omfattende logistikk i forkant om alle som presenterer på ESMO eller ASH; folk må bli syke til riktig tid, inkluderes til riktig tid, død til riktig tid mm for at kabalen skal gå opp.

12 Likes

Ser forøvrig at Fornybarkrakk prøver å lage et stort nummer av at det skal presenteres data fra et FOLFIRINOX mot BDC på ESMO også. For n’te gang…

2 Likes

Det er veldig uklokt å bygge opp forventninger om at extension-studiet skal gi bedre resultater enn kohort3/4. Antall pasienter er så lite at nærmest alt kan skje. Vi skal være mer enn fornøyd om resultatene ikke avviker vesentlig i negativ retning. Jeg tenker her på tumorrespons. Når det gjelder levetid er det ren bingo hva som kan skje.

7 Likes