Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pcib Triggerliste

De har diskutert dette blant annet på Radium og Per Walday har forklart at det er enighet om at det skal være interim avlesning med potensialet for markedsgodkjennelse. Ordet potensialet gjelder ikke for om de skal få en AA interimavlesning i det hele tatt.

Om de får godkjent AA og kommer til markedet er en helt annen sak, men jeg mener vi kan forvente av lesere at de forstår at du ikke får markedsføringsgodkjenning basert på resultater fra studien før studien har begynt.

4 Likes

Bare for å presisere så har ikke jeg ment det. Jeg har bare pekt på at dersom man ordlegger seg som om AA er innvilget så er det feil eller i beste fall upresist.

Godt mulig at man burde kunne forvente mer av lesere som du sier, men jeg synes enkelte innlegg nå og rett etter meldingen i des 17 viser at det ikke nødvendigvis er sånn. Da er det et diskusjonsforums styrke at dette oppklares raskt :slight_smile:

9 Likes

En takk til FiloD for ny triggerliste, og en detaljert diskusjon fra andre som gir grunn til opptimisme. Det viktigste i naer fremtid blir dog resultatene fra extension studiet.

Med alt som er meldt og skrevet, og hvilke leger/forskere som tiller seg bak PCIB’s fimaChem og IGGk presentasjon, er det vanskelig og se hvordan dette skal gaa galt.

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @FiloD (66 likes)
  1. @Snoeffelen (44 likes)
  1. @Don_suger (39 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Bob_le_Plast (27 likes)

  2. @Wannatri (16 likes)

  3. @Aksjesnila (15 likes)

  4. @Savepig (14 likes)

  5. @abacus (12 likes)

  6. @anon21766851 (8 likes)

  7. @laplagam (8 likes)

Gratulerer!

På tide å ta opp tråden på denne, kanskje oppdatere og redigere?

3 Likes

@FiloD

3 Likes

Siden jeg nå sitter her med telefonen, kan jeg godt “slenge opp” følgende - men NB! uten indikasjon på sannsynlig rekkefølge og slett ikke med hensyn til mulig kursutslag.

  • Børsmelding om at første pasient i registreringsstudien har mottatt første behandling

  • Børsmelding om fullført og analysert fase 1 i vaksinestudien (fimaVACC)

  • Presentasjon av detaljerte data fra vaksinestudien i et vitenskapelig tidsskrift og/eller på en vitenskapelig konferanse

  • Presentasjon av effektdata fra den utvida studien i fase l/ll i gallegangsstudien

  • Avklaring i spørsmålet om eventuell deltakelse fra asiatiske klinikker i registreringsstudien (fimaCHEM)

  • Eventuell partneravtale med et østasiatisk farmaselskap med tanke på gjennomføring av klinisk utprøving av PCIBs behandlingsløsning i Korea, Taiwan, Singapore mv…

  • Nye strategiske signaler fra styret med hensyn til oppfølgingsprosjekter innenfor fimaCHEM

  • Avtale(-r) om utlisensiering av fimaVACC- løsningen

  • Out-of-the-blue: Avtale(-r) innenfor fimaNAc

27 Likes

Mulig å sette et tidsperspektiv på disse så vi kan legge de inn i triggerlisten? :smile:

2 Likes

Da får jeg begynne, da. Men det blir rått og subjektivt. Håper derfor flere henger seg på.

Her følger mitt anslag på sju av de ni punktene (i samme rekkefølge):

  1. Første halvdel av april

  2. April/mai

  3. Mai/juni

  4. Q3/19

  5. H2/19

  6. H2/19

  7. H2/19

  8. Anybody’s guess

8 Likes

Da er triggerene lagt inn i Triggerlisten :slight_smile:

2 Likes

Hvilke triggere er i PCIB fremover?

2 Likes

Jeg ser flere triggere i PCIB:

Patent knyttet til bioprosess.
Patent for intratumoral immunterapi
Patent for bekjempelse av lakselus

Disse er sendt inn og det avventes svar. Dette kan ta tid dog.

Å kjøpe PCIB til 1,80 kr nå er en «no brainer»

1 Like

Ja, jeg kan være enig i at det er en fordel med “no brain” om man nå vurderer å investere i dette selskapet.:joy:

3 Likes

Å få patent er ikke en trigger …

2 Likes

Nei, men bruk og utvikling av disse vil kunne skape inntekter.

Vi få bare se hva som skjer!

1 Like

Er stygt redd for at pcib trenger en reboot. De har fått og mistet mye tillitt i markedet

Ved neste kvartals presentasjon får vi resultatene fra kremen mot eks diabetes sår…
Er denne positiv, , får vi partner og kursen mangedobles…
Har også en anelse om at det var Astra Z som tipset Pcib om Bioprosesering, dette får vi vite mere om i 3,q,presentasjon.
Lakselus forsøket avsluttes inneværende mnd :+1:

6 Likes

Mangedobles til 6 kr da eller… Jeg mangler litt til den kommer opp i 90kr… Som er der jeg kjøpte størsteparten…

1 Like

Nå har jeg ikke fulgt med her på pcib på en stund, men pivot fra lommelykter til diabetes krem og lakselus altså. 😵‍💫

1 Like

Det tviler eg på da den aldri har vert på 90 tallet

1 Like