Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Ja, litt pussig at den unøyaktigheten, ikke uvesentlig heller, blir tillatt å fortsette med å komme frem i artikler. Dette er jo noe PHO burde grepet fatt i og fått rydde opp i. For dette er noe som henger igjen fra TURBT markedet, såvidt jeg husker, men som ikke gjelder med flexiscope.

mulig jeg sender det spørsmålet til einarsson, samt hva er årsaken til at scopene brukes så sjeldent. jobber med formuleringene og hvilke spørsmål som er mest aktuelt å stille.

Da er vi nede i 101 sites igjen på cysview.com. Utah Valley Urology Clinic - Intermountain Healthcare ser ut til å ha blitt fjernet i dag.

1 Like

De fant trolig skjeggkre i kartongen​:joy::joy:

Eller rischioso på HO😂

De står som bruker av Cysview. Ref nettsiden dems.

Spennende å se korelleringen mellom hva de melder om antall skop på q4 opp mot hjemmesiden

1 Like

Ja, Q4 blir spennende.
Tror derimot at det eksakte tallet på Cysview (101, 104 etc) ikke blir det avgjørende dette kvartalet.

  1. Daniel har sagt at de vil prioritere eksisterende sykehus med rigid scope, lavthengnde frukt… De fleste av disse er allerede på Cysview x 0,63 (som ikke er på Cysview) som også har scope.
  2. Daniel er også klar på at de vil prioritere bruksfrekvensen fremover, “bridging the gap between intended and actual use”.

Resultatene av dette arbeidet blir spennende på q4, samt Q1 når den permanente refusjonsordningen har begynt å virke.
Antallet på Cysview er selvsagt viktig for fremtiden, men det har vel også litt å si hva Daniel prioriterer med de ressursene han har tilgjengelig. Tror også at de vil prioritere eksisterende kunder så lenge det er etterspørsel. Deretter flytter de flere ressurser over mot nye sykehus.
Dette er min høyst personlige betraktning.

2 Likes

Men ettervern som BLCC blir ny SoC i stadig nye områder i USA og omtalen fortsetter å øke, så vil kundene begynne å «pulle» scope og selgerne trenger ikke lenger pushe» scope. Når det skjer? Vanskelig å si. Men når det skjer vil veksten skje betydelig raskere.

Enig. Når en del av de større sykehusene har fått opp bruksfrekvensen (effektiviteten) på bruk av rigid/flexi vil andre måtte følge etter. Presset vil da bli enormt på de som kun bruker dette 1-2 ganger PR uke.

Satt og fulgte med i ordreboken for PHO i sted, lå en ordre helt øverst på 25.000 i sted.

Noen testet den ut, og den holdt den.

1 Like

Det blir veldig spennende når CEO for PHO kommer i studiet til Einarsson.
Burde vi samlet opp noen spørsmål til sneider og sendt til radium postcast?
Dette kan bli en trigger som starter en betydelig kursoppgang

1 Like

Jeg kunne tenke meg å få svar på hva som skal til for at Cysview kan benyttes i USA med scop fra f.eks Olympus, og litt om hvorfor Schneider valgte å komme med en kommentar om dette en av de første ukene «på jobben» i PHO. :blush:

Og om terskelen for å gjøre dette er lavere i f.eks. initial diagnosis enn i turbt/surveillance.

Og gjerne noen kommentarer om initial diagnosis og eventuelle muligheter i det markedet.

2 Likes

hva med hva som er årsaken til at scopene brukes så sjeldent og hva gjør PHO for å øke bruken av disse? hva anser PHo som akseptabel bruk av scopene?både fleks og rigid

God ide! Opprettet en diskusjonstråd fra triggerkalenderen på PHO, denne er vel synlig for alle?

2 Likes

Syntes det ser ut som liten salgsvilje. Det betyr som regel et snarlig kurshopp, hvis makro holder seg nogenlunde.
Det er lyse tider i møte.

Mon tro hva slags «verktøy» MW har på lager nå, da volumet skrumper inn og kursen holder seg.
Kanskje bare å ta tapet? På en annen side har de råd til å sitte lenge hvis de vil.
Jo «høyere» de velger å sitte med, jo bedre er det for oss andre.

Brukbart volum ved åpning i dag

feil på skjermen ? 48 ??

jaja, samma det, er inne eg :joy: :chart_with_upwards_trend:

2 Likes

Ser ut som noen plutselig har oppdaget at PHO har et enormt ootensiale og at Schneider gjør seg klar til å lette litt på sløret og vise at PHO faktisk nyter godt av den positive holdningen vi kan registrere kommer ut av det urologiske fagmiljøet i USA. Vel, bedre dent enn aldri​:money_mouth_face::money_mouth_face:

https://www.prsnetwork.com/new-tech-eval-cysview/