Annonserte ikke du at du solgte deg ut for en drøy mnd siden?
For det første - PHO stod rundt 45-50 for et år siden, 70 nå
For det andre - ha en kurs tilsvarende det den var for et år siden er ikke så galt i dagens marked. Aker er for eksempel nær halvert siste året… men kanskje det har vært mer spennende
Slitsomt? Hva er slitsomt med PHO? For min del synes jeg det er morsomt å være med på utviklingen av selskapet, og spesielt de neste årene blir interessante som aksjonær.
Fint å få litt fart på fora. Må være lov å lufte litt frustrasjon av og til.
Litt inn og ut med vekslende hell. Aldri uten aksjer i Photocure.
16:27:00
71,00
75 000
Mange aksjer gikk “etter børs”. Noe på gang?
Dette er sterkt!
Of the 3514 lesions, 494 (14%) were invasive (≥pT1) and 818 (23.2%) were not visible on WLC but detected using BLC (WLC-/BLC+).
Det borger for god Photocure stemning i dagene framover nå:grinning:
Der fant du litt gull Rodjer👍
Dette viser kanskje hva som kommer når den store registreringsstudien blir ferdig til nyttår, 2000 pasienter?. LES DETTE: “The findings of our study indicate an additional benefit of BLC for enabling earlier detection of invasive bladder tumors. The decision to use BLC has implications for the treatment approach in patients with these significant cancers, and its use could ultimately be shown to lead to improved survival for this high-risk population.”
Forskjellen nå er at det ligger volum bak resultatene «previous studies have looked at the performance of BLC for detecting invasive bladder tumors that are not visualized with WLC. The current investigation stands out from the earlier research because of its size and real-world setting» Dette vil gi tyngde.
Denne kan bli viktig for Pho og utviklingen mot the bladder cancer company/SOC. Ufattelig bra timing med tanke på Ipsen avtalen og at de nå skal satse i EU og resten av …
Hadde passet fint med en børsmelding på dette. Dette er stort.
Er dette revolusjonerende, helt ulikt det som har være presentert før?
Kommer nok tenker jeg
Der kom meldingen som ble diskutert lenger oppe!https://newsweb.oslobors.no/message/505773
Det har nok blitt nevnt før, men her ser vi nok en gang at BLC er den soleklare favoritten blant pasientene:
« […] a Nordic prospective multicenter registry study, showed that the majority of patients, 93% (27/29), stated that they preferred to have BLC with Cysview performed with a flexible cystoscope at the outpatient clinic versus the operating room under general anesthesia»
kan det innebære riktighet at jeg fikk over 80 for mine pfo? det er det jeg mener å huske
planen er å kjøpe inn igjen i pho, bare høste litt elsewhere først
håper 65 om 2-3 mnd.
PS . Is imagen, pho skal opp!
Samme strategi her! Litt småskummelt å sitte uten PHO i porteføljen men jeg tror par andre skal langt høyere opp ila sommeren. Går det som jeg håper blir det MANGE flere PHO`s enn jeg solgte i februar i hvert fall.
Jeg har knalltro på PHO langsiktig!
Og skulle det plutselig SCHMELLE nå blir sparekontoen til barna glad i det minste
At du skal får kjøpt Pho til 65 om 2-3 mnd?
Det tror jeg ikke.
Vi får se… blir spennende å se hvor redusert aktiviteten faktisk er og blir i q2 - q3 osv pga korona.
Mye god omtale og gode nyheter fra Kina / Europa kan og vil vel muligens veie opp.
Hmmm. Jeg har samme taktikken og tydeligvis flere. Det får meg til å tenke at nedsiden kanskje er tatt delvis ut allerede. Flaks jeg har beholdt 50% for det kan smelle opp på mandag.
“Mye god omtale og gode nyheter fra Kina / Europa kan og vil vel muligens veie opp.”
Her tror jeg du berører sakens kjerne for å dra oss fint gjennom q2 og q3 kursmessig.
Alle vet at resultatene for de fleste selskaper vil bli svekket og eller betydelig svekket den kommende perioden. Emi kameratene vet også det men fortsetter å øke i Photocure, hvorfor?
Jeg tror det henger sammen med at dette er forbigående i tillegg til at Photocure nå virkelig har staket ut kursen for å erobre hele verden.
Og det vil komme mange nyheter i tiden som kommer nå hva angår avtaler i Ipsen området, kunngjøring av ny Europa sjef, ny milestone fra Asieris rundt sensommeren i tillegg tror jeg man kan forvente partneravtaler i Kina og Sør Korea såvel som i Sør Amerika.
Det står ikke på produktet, dusinvis av bekreftelser på at det fungerer fantastisk, mer på at DS ruller ut alt hva han har initiert de siste 18mnd og det tror jeg ikke er lite for å si det forsiktig.
Jeg vil også påstå at pho er potensiell oppkjøpskandidat på en helt annen måte etter Ipsenavklaringen.
Ja, helt klart, absolutt enig i det.
Men jeg tror det er litt tidlig enda, men hvem vet.