Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Porteføljefunksjon for Insidere

Hei!

Når du laster TekInvestor på nytt i dag vil du se at du har fått noe nytt i sidemenyen - første versjon av porteføljefunksjonen som lar deg følge investeringene dine gjennom børsdagen :smiley:

Den støtter per nå de fleste aksjene i Skandinavia, USA, og de 100 mest populære kryptovaluataene.

Porteføljefunksjonen er under aktiv utvikling - dette er bare begynnelsen :smiley:

Obs: Din portefølje er synlig for andre Insidere. men andre ser ikke kroneverdiene du har i hver investering, kun avkastning i %.

Her kan du se noen eksempler på andres porteføljer:




https://beta.tekinvestor.no/u/pdx/investments ( kun fake data i min akkurat nå :wink: )

Tilbakemeldinger mottas med takk! :slight_smile:

Takk for at du er Insider og gjør det mulig å lage nye ting til forumet :slight_smile:

PS: Takk til mine hemmelige beta-testere :wink:

7 Likes

Legg gjerne inn en lenke til din porteføljeside i denne tråden så vi kan snoke i hverandres porteføljer :smiley:

1 Like

Trenger ikke. Er highlighta :joy:

3 Likes

Ser at https://beta.tekinvestor.no/u/laplagam/investments

har lagt til sin portefølje :smiley:

2 Likes

Vil legge til min også når jeg får tid/gidder😊
Nå er det klargjøring for påske. Blir påske i bobilen, forhåpentligvis mange skiturer😊

3 Likes

Bug: Du kan ikke ha antall < 1. Relevant for BTC-USD om ikke annet.

2 Likes

Takk! Legger det i to-do listen :smile:

1 Like

Kan ikke legge til polske 11 bit studios eller Toadman. Mulig å fikse det?

Legger det i listen :slight_smile:

Oppdatering i dag:

  • La til visning av porteføljeavkastning og dagens endring i parentes ved siden av navnet til brukere med utfylt portefølje. Trykk på den for å se hele porteføljen
  • Porteføljen sorteres nå etter verdi, så den du har mest penger i vises øverst i listene.
1 Like

Nice, da kommer de etter relevans for meg:
image

1 Like

Kan vi få med vekting?

Å vise prosentandelen av porteføljen i hver investering tenker du på? I så fall ligger det i to-do-listen :smiley:

1 Like

Jepp.

1 Like

Spør for en venn: er det enkelt å sette opp porteføljen? Han sier han ikke har prøvd i det hele tatt.:blush:

Kunne ikke vært enklere. Legg inn antall aksjer og snittkurs :slight_smile:

1 Like

Kunne ikke sagt det bedre selv :smile::+1:

Min portfölj är inte så spännande (eller så kanske den är just det ;). Har sålt ut “allt” till fördel för Funcom. Blir ändring i det framöver, men tror timingen var ganska bra så jag kunde inte låta bli :wink:

1 Like

Lage en oversikt over hva insiderne eier? Vet at Funcom vil dekke mesteparten av kaken, men uansett litt morsomt å se :slight_smile: