Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Premier League - Fantasy - FPL

Tråd for diskusjon om årets sesong, betting, fantasy og diverse som omhandler dette off-topic temaet! Lykke til med årets sesong!

4 Likes

Er denne generelt for Fantasy Fotball?

Det er oppe til avstemning. Men siden dette er et aksjeforum, så kanskje vi klarer oss med en tråd for hele emnet generelt? Altså både betting, fantasy, frustrasjon over eget lag, og egentlig alt som omhandler PL?

1 Like

Slenger ut mitt FPL lag. Blir sikkert ett helt annet lag kl 1900 i dag.

2 Likes

Har du hørt noe om De Bruyne starter allerede i første kamp? Veldig usikker på om jeg tør bruke han selv, så vurderer Sane istedet.

Er vel ikke helt bankers, men Pep sa følgende på dagens pressekonferanse :

2 Likes

Angående fantasy, denne ble postet av @swing i chatten :

Tekinvestor har egen Fantasyliga forresten Bruk denne koden: 1486146-931986

Så det er ca. 2t igjen for den som vil være med fra starten av for å kjempe om å være den beste manageren på TI!

Er vel ikke noe premie, men jeg personlig kan legge verdien av 10 FC-aksjer i potten til vinneren ved sesongslutt. Så vil tiden vise om dette da blir 50,- eller 500,-! :wink:

7 Likes

Gratulerer til Team Torsk med ledelsen :stuck_out_tongue:

Anbefaler å bruke Reddit som en ressurs, f.eks denne: https://www.reddit.com/r/FantasyPL/comments/96qre5/player_watch_list_thread/

4 Likes

Er allerede 94 poeng bak ledelsen. Skulle ha brukt mer tid på å sette meg inn i hvem som starter og ikke. :disappointed_relieved: Bomma på Trippier, DeB og Bednarek

1 Like

Undertegnede med Kane som cpt i august! Statistisk helt elendig valg!

Hadde selv Aguero, DeB og Sane, uten at det gav særlig avkastning, men nå har de jo en en lett terminliste fremover, så var greit å ha de med fra start. Eneste jeg angrer på runde en er richarlison. Hadde han på blokka før jeg gikk med hypen og tok sessegnon.

West ham til 2,20 i helgen synes jeg det er verdi i.

16

Noen City fans her inne som kan fortelle meg om Bernardo Silva vil få mye spilletid framover? Han har sett meget bra ut så langt, og Pep har jo snakket han opp, men det føles likevel ikke helt trygt når man vet hvordan stallen til City ser ut…

Jeg kjøpte Silva nå ettersom Bruyne er ute en stund. Tenker han får en del spilletid framover, samt at han skårer jo litt også.

ER IKKE CITY FAN……….

2 Likes

Jeg hadde nok blitt en dårlig manager. Mine beste spillere sitter dessverre og ser på. Blir antakeligvis ikke noen bytter før neste runde, og deretter 2 stykk.

Vanskelig med kapteinvalg neste runde. Både Salah og Aguero tror jeg er veldig bra valg.

2 Likes

Tror det var smart av deg. Føler meg mye tryggere på Bernardo nå som KDB er ute med skade

Godt å se United blomstre etter den lille misforståelsen mot Brighton sist

Edit: faen

Edit : god natt

3 Likes

Ja , hva skal en si annet enn at fotballen er Rund …:slight_smile:

1 Like

Er helt krise i United forsvaret, svensken børjo sendes med første fly heim igjen, helt krise

1 Like

Trudde du hadde lagt deg jeg @Kronn :slight_smile:

1 Like