Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Åpningskurs 200kr på første dag på merkurlisten!
Trodde denne skulle kunne handles på ASK etter noteringen, der tok jeg visst feil, men godt å kunne fylle på med vanlig kjøp/salg via nett :nerd_face:

Noen formening om utviklingen her? Kursmål etc… (kanskje litt tidlig ennå :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Bare å bla lenger opp i tråden her å se hva meglerhusene har kommet med :+1:

Ny grønn aksje på børsen. Spiller det da noen rolle med det fundamentale og hva analytikere spår? :joy: Opp, fordi opp? Eller? :smile:

1 Like

Kan være greit å få med prospektet for listingen

QFUEL - Admission Document.PDF (5,7 MB)

2 Likes

Ble full klaff først børsdag dette med over 10% oppgang :tada:.

Ser også de andre ESG selskapene på OB går svært godt for tiden :rocket:. The sky is the limit :star_struck:

3 Likes

Da var jeg i + som sistemann :smiley::+1:

1 Like

Typisk, har sittet å tenkt på denne i flere dager nå, men ikke “orket” ringe inn for å kjøpe… Får se i morgen… Etter intervju med Kjetil B, ble eg veldig giret på dette. Selvfølgelig veldig lett å se seg blind, men virker veldig spennende når det skal bruke råvaren plast :slight_smile:
Selve oppstarten kan jo også bli interessant, er jo ofte mye problemer og barnesykdommer i et slik prosessanlegg, men satser på det går bra!

Ny utsettelse på Skive. Denne gangen pga Corona-virus. :flushed::flushed: Melding sendt ut ikveld 20:42.

Quantafuel AS | Possible delayed start-up of Skive plant

All Quantafuel employees and contractors have worked towards start of production in Q1. However due to matters beyond our control, as of end of February, it is unlikely that the pyrolysis reactors will be fully commissioned within Q1. Due to the CORVID-19 (Corona Virus), the commissioning team consisting of 7 engineers from the supplier, who were expected in Skive this week, have been placed under quarantine in Jinan, China following their visit to the Danish Visa Application Centre in Beijing.
We are evaluating the possibilities of commissioning the pyrolysis reactors without their physical presence, however, this is not a straight forward process as their presence is required for the contractual handover of the equipment. We continue with commissioning of other equipment and systems as planned. Quantafuel is thus unable to confirm a start-up date until the situation is under control and travel bans are lifted or we have worked out an alternative solution.

For further queries, please contact:

Kjetil Bøhn, CEO +47 91 57 38 18

https://newsweb.oslobors.no/message/496590

Er det mulig å være mindre heldig med timing av en børsnotering?

Grønne aksjer har gått og gått de siste 12 månedene, og Quantafuel går på børs dagen før det skikkelig smeller. Topper liksom kransekaka med meldingen i går.

2 Likes

Nei dette var trist

Hvem solgte aksjer til 130.20- kr per stk🤔?

Perfekt kjøpsmulighet med andre ord nå!

Helt enig!!

Jeg vet at det blir et større kjøp fra meg ivertfall. Men om det blir imorgen, kan jeg ikke garantere, må se det litt ann.

Snart ned 50% etter ei uke på børs. Nesten godt gjort.

Hvordan er det du regner prosent?

2 Likes

Med brudden brøk :joy: (rettet nå).

Noen tanker rundt nedre støtte? Ble overrasket når jeg så den i 102 kr, heldigvis bare et kort øyeblikk. Kan bli en tålmodighets prøve med både virus som herjer og noe forsinket fabrikk åpning.

Uten å ha lest noe. Hvordan skiller QFUEL seg fra VoW pyrolysis teknologi via ETIA, har de et fortrinn mtp at VoW tjener penger?