Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Raketter og annen handel

Her kan vi dele tips om potensielle raketter.

Jeg har tre kandidater som jeg sitter på og status:

Image Systems (SE) +10%
Pilum (SE) + 12%
NBG (US) + 19%

Det er ikke noe day trading, men heller ikke noe jeg har tenkt å sitte med i årevis. Jeg vil helst ha aksjen minst en uke:

Heller mot å selge NBG snart siden jeg hadde ventet meg en større oppside med bail out avtalen. Så dette var nok ingen god risk/reward.

6 Likes

Har solgt NBG. Fikk 15% på 19 kalenderdager, litt skuffende, med tanke på risikoen jeg tok, men det ble i hvert fall en liten gevinst.

3 Likes

Jeg har satt over 20% av mine tilgjengelige midler i agasti. Håper den dobler seg ila høsten.
Har et inngangssnitt på 1.54, så foreløpig er det dårlig med avkastning på denne.

1 Like

Gratulerer :slight_smile:

Den satt i sikringsboksen som Fritjof pleide å si. Bra tima Hjalmar.
Kom inn selv på 1,44 så det har vært en solid tålmodighetsprøve til i dag, det har blitt herjet bra i aksjen også etter at ryktene om Blackstone begyndte å gå for to uker siden. Bra en ikke lot seg skremme ut.

Takk :grinning: føles som litt blanding av flaks og peiling(?) dette :grinning: jeg selger ikke før tidligst etter kvartalsrapporten i august. Gratulerer til deg også Halling, du hadde jo et bedre snitt enn meg også.

Leste på HO at de som sitter på aksjen ut November får utbetalt 0,80 pr.aksje grunnet handelen men Blackstone ? Har ikke fått lest meg opp på dette ordentlig ennå, så ta det med en klype salt.

250 millioner skal fordeles i utbytte på noe over 290 mill aksjer. Så det blir vel noe sånt ja :grinning:

Noe som brygger? Litt volum nå takk så kan dette bli veldig bra.

Status: Fortsatt +10% fra det jeg kjøpte på.

Status IS: +18%

:rocket: ?

GIG vinner rakett-kampen i dag, men +7.49% har IS steget bare i dag, og selv om det blekner i forhold til GIG så må jeg si meg godt fornøyd og jeg håper det er bare begynnelsen. Volumet begynner å ta seg opp litt.

2 Likes

Ser ganske bra ut for begge rakettkandidatene mine. Noe som brygger kanskje? :slight_smile:

Status siden kjøp:

IS +19%
PIL +15%

3 Likes

Status nå:

IS: +19%
PIL: +22%

Burde sikkert solgt nå, men håper at de bare er i oppskytingsfasen.

Kanskje de har Lemmenblod og Løksaft på tanken. Må bare bli fantastisk

Ta lærdom :wink:

4 Likes

PIL +8.45% i dag wohoo :wink:

2 Likes

Hehehe… grattis… :slight_smile:

1 Like

Lemmenblod flyter i gatene. Nå har jeg over 30% i PIL.

3 Likes

pass på Nom nå, eg kjøpte naturligvis tidligere idag :wink:

1 Like

Noe spesielt på gang? Tok et lite tap her tidligere. Fra 1.19 til 1.14

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=382768
kom idag, fikk kjøpt en del på rundt 0,93-,94 idag

Innlegg av: Kronn (05.08.15 13:46 ), lest 286 ganger
Ticker: GIG
RE^1: GIG/GUTS: 5 aug; DA SKAL VI OPP IGJEN !!
Nå kan den bare gå for min del, pante pengene mine ble puttet i Nom, så ingen grunn å vente på meg noe mer :wink:

Spennende mld der idag

1 Like

Så at PAS tok det litt mer forsiktig denne gangen, brente seg nok litt ved forrige melding (som jeg)