Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Serodus

Ny teaser. For satse på at det ikke er helt pengetørke i disse deprimerende tider.

image

2 Likes

Dette så jo bra ut :slight_smile:

https://serodus.com/?mdocs-file=911

2 Likes

Det skjer da i ihvertfall noe. Men er vel over 3 år siden de gikk av børs og de burde jo få til noe på 3 år.

1 Like

Det går fremover sagte, men sikkert :grinning: :+1: :+1:
Håper tålmodigheten vil lønne seg her :crossed_fingers: :crossed_fingers:

3 Likes
1 Like

Deilig med en eller annen nyhet da! Satset litt for hardt her, så jeg går ikke inn med mer :sweat_smile: Så kjedelig om det går til helvette. Har fortsatt troa, men det går fryktelig sent spør du meg. også før Corona.

image

1 Like

Jøsses! Denne så jeg ikke komme. SER 140 investeres det i nå. Det var denne og SER 150 jeg investerte på bakgrunn av, det begynner å bli en del år siden også nå. Kom igjen nå :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

I 4 år hvor jeg må innrømme at håpet har blitt mindre og mindre så tennes det igjen. Blir tidenes bonus dersom dette går veien :grin::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::raised_hands::raised_hands::raised_hands:

4 Likes

Rått!

1 Like

Heheh, må riktignok mer penger inn i kassa, så jeg tar ikke helt av enda :sweat_smile: Men når de klarte å hente penger noen uker etter at børsene kollapset ifjord så burde det gå greit i disse tider.

Tja. Det skjer da noe om ikke annet. Blir nok leeeeenge til jeg gjør en stor biotek-investering igjen :upside_down_face:

2 Likes

Hva tenker du om Serodus for tida, Buffet?

Tja hva skal man si. Det er min siste biotek-investering dette. Så hadde vært artig om det slo an. Gikk veldig tungt inn i forhold til hvordan økonomien min var da i 2016/17.

Men de siste årene har denne investeringen blitt mer og mer glemt. Så blir en bonus om jeg får noe ut av dette. Følger med på kvartallsrapportene og ser at det er ikke helt dødt. Selv om det går tregt. Positivt er vel nytt patent da. Mtp utløpsdato.

Har du noen tanker?
Jeg har ikke vært noe særlig inne i biotekselskaper på noen år nå, så kunnskapen er der etter også :wink:

Skal prøve å mimre tilbake litt om hvorfor jeg satset tungt her.

Managementet var jo bra på den tiden. Folk som har vært igjennom suksess før. Har dog blitt noe tynnere med tiden.

Diabetes er jo et gigantisk problem i USA. Tanken med SER 150 er jo å forsinke eller stoppe veien til dialyse. Når man oppdager protein i urinen. Det er først og fremst kjedelig for de som må igjennom dialyse flere ganger i uka, men også ekstremt kostbart.

De som eide rettighetene først fikk jo god effekt (altså lavere protein i urinen), men kjørte vel noen vanvittige doser, så det ble bivirkninger. Serodus har vel fått samme virkning eller bedre på en brøkdel av dosene og ingen bivirkninger.

Så potensialet er jo enormt her. Med nytt patent så blir man jo optimitisk igjen. Det har samtidig skjedd lite de siste årene da.
Mye grunnet Covid og dårlig investeringsvilje i biotek.

2 Likes