Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

4 Likes

Ble ikke så godt mottatt, kanskje noen ble obs på at ikke det er så høy produksjon

1 Like

Nei, det kan man si! I mine øyne er det et nokså beskjedent fall i produksjonstallene. Kan være flere hadde trodd på økt produksjon, i tillegg til det du nevner om at det ikke er så høy produksjon og at folk ble obs på det nå som tallene kom

@Irathi
Irathi, kan du ta en kjapp titt på Archer, teknisk

Woah, spettet inn i bxpl og aksjen opp 73% til 1,25kr.
Spetalen har kjøp i emisjonen, kursen i emisjonen var vel rundt 12-13-14-15 øre…solid urealisert fra Spettet igjen…fy, f, folk kunne jo like gjerne bare donert pengene sine rett til Spetalen…rart gubben er tjukk i gryn da ?

4 Likes

Tok et lodd i IOX i dag. Litt overrasket over den kjølige mottakelsen dagens melding fikk. Er veldig kortsiktig her og selger nok om vi skulle snuse på 9-tallet i morgen.

Denne aksjen blir nok spennende å følge med traderøyne. En tørr bor og kursen halveres vel nesten, så kan den igjen dobles om de lykkes med neste bor.

Sikker at inngangen din idag, vil fremstå som god etterhvert.
Eg lurte litt å legge inn noen kjøp, men ble ikke til at det ble gjort.

1 Like

Ta litt Avm da ?
Gullet i bra driv

@Kronn hva tenker du om funnet til DNO og hva det hadde å si for verdien til selskapet? Hvordan blir det regnestykket for IOX hvis de ender opp med ca samme størrelse etter treff på flere brønner?

Har ikke satt meg inn i funne til Dno, men etter hva eg kjapt ser, så er vel bare ved funnet som ble meldt, snakk om 2,5 ganger prod av det Iox idag har, så ville jo vert betydningsfullt.
Men Hugs at om Iox np treffer, så går det lang tid før Iox generer noe store inntekter, da boreopperatør skal ha tilbakebetalt for drilling.
Hadde håper på mindre dekning i drilling kost, men større kontantoppgjør.
Da ville Iox sikret seg tidligere inntekter

Edit : stemmer set at funnet er over 200millioner fat olje i, så er jo lla-47 som en sølepytt å regne

1 Like

Det var en del meglerhus som hadde (delte) meninger om det i går:

Både PCIB og Stillfront har klart å stikke fra meg før jeg klarte å doble investeringen som planlagt. Synes det er hardt å øke i en aksje som har gått 50%+. Grrrr…

5 Likes

Det hadde vært enda mer Grrr hvis du hadde vært helt ute. Nå er du litt med i alle fall.

4 Likes

Skjer i hiddin da ? Noen skulle jo tipset om denne igår, jaja, sikkert noe sjegg som blir sittende igjen i en postkasse

2 Likes

Kanskje folk glemmer emi aksjene, når de ser på prising

1 Like

Folk har en tendens til det, ser jo det samme i bxpl og andre case hvor det kommer flere skjer på senere tidspunkt

Klikk :thumbsdown:

1 Like

Satans SKBN

Sender du epost til [email protected] og klager? Send skjermbilde og fortell hva du mener om drittraderen!

Nå funker faenskapet igjen!!!

1 Like