Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Christian, du viser poenget mitt. Den listen du viser er ikke den samme som den som oppdateres time for time på steam. Den går på kopier solgt. Revenue lista er alltid litt annerledes.

Nei, det viser ikke poenget ditt. Da hadde du trengt info fra valve. Som du ikke har.

hvis man summerer opp per uke burde man kunne få et greit overslag som kan sammenlignes med Weekly listen

det hadde vært greit å hatt en fasit, fordi Funcom vil aldri gå ut med solgte kopier, de kommer bare med piss som ikke etter våre målsetninger eller over våre molsetninger…

2 Likes

tatt meg noen Dno på tur oppover nå, så regner med den snur ned igjen.
F, skulle ha på 8 blank, kunne ha tatt ned mot 8,6, nå har eg tatt til nesten en krone over

1 Like

Bkreftelse på betaling kommer nok ikke før i slutten av neste uke, samme tidspunkt som sist, da gikk den hele veien dit, for så å gå litt tilbake. Usikkerheten ligger her, og jeg tror på en total reprising når neste betaling bekreftes. Ikke umulig at vi kan lukte på over 10 i dag allerede

hmm, markedet responderer positivt på Kronn`s inntreden :slight_smile:

3 Likes

Ja, det er derfor jeg ville hatt deg med før. Hadde stått i over 11 nå :wink: Men det er greit å følge med litt her og være på alerten

2 Likes

Kronn, jeg hoppet av nå på 10 blank i påvente på ha som skjer videre, håper den dipper noen tiøringer før sluttauksjonen, er den tro mot tidligere trend så går den 15 øre i sluttauksjonen i dag på volum over 1 mill aksjer, blir spennende å se hva som skjer

1 Like

hva ligger den på nå da ? følger ikke med, sitter i møte på jobben

9.94, så ikke noe stress, ville bare sikre litt etter den gikk fort opp til 10.05 :wink: blir noen kroner på deg i dag også, og jeg er sikker på det blir penere enda… Jeg bare vil prøve å få med noe tiøringer ekstra :slight_smile: kanskje jeg må kjøpe meg inn dyrere etterpå :wink:

1 Like

Blir bare sittende over helgen med det eg nå har.
Du skulle ha gjort en bedre jobb med å ovartale meg til å kjøpe tidligere, gikk glipp av mye eg nå, menst eg ventet på billigere inngang! :slight_smile:

jeg har kjøpt tilbake på 9.85, så nå skal jeg sitte over helgen, gleder meg til sluttauksjonen, bruker å bli cowboytilstander :smile:

EDIT; Popkorn tid! :fearful::grinning:

2 Likes

Spennende om Dno slutter over 10, altså gjennom taket i fallende trend

2 Likes

Nom “dødaren” Solhjell trekker seg, ukens gladnyhet.
Hadde det ikke vert for han, så hadde trulig Nom vært veldig nærme oppstart i Vevring nå.
Han stoppet jo hele greia for noen år siden.

Blir spennende neste uke å se hvem så har handlet Noerco gjennom uka, tipper Nor står foran ett kraftig byks oppover nå. ( eg har ingen aksjer der )

God helg

1 Like

– Men er det rett at kvartsførekomsten kan representera verdiar for fleire titals milliardar kroner?

– Ja, det stemmer, seier Fossum.

God helg Kronn :slight_smile:

3 Likes

Bare om det skulle være noen som ikke har full kjennskap til aksjen, så er altså Kvinnherad ett av tre spennende prosjekt som Nom har.
Teksten som Morti her refererer til gjelder altså kun Kvinnherad, så kommer Engebøfeltet i Førdefjorden i tillegg, og er kanskje det største.

Siste er Keliber i Finland, hvor Nordic mining har en eierandel på ca 28 %, ned fra rundt 34-35% prosent tidligere.
Det er dyrt å være fattig, Nom har ikke hatt samme muligheten som dei andre eierene til å delta i utbygging, derfor den reduserte eierandelen der.

Men det er fortsatt ingen drift, og Nom er som mangen andre, tom for penger, og er helt avhengig av partner.

Eg har en liten følelse på at en partner allerede står klar i Kvinnherad, dersom drilling viser seg å være vellykket, pr nå tyderdet meste på at det til og med kan komme en økning i resursanslag.

1 Like

eg trur nom har noen avtaler i bakhånd! :ok_hand:

1 Like

De som klarer å holde hodet kaldt vinner over dem som får panikk, sier han.

http://daytrader.no/gratis-introduksjon-til-spread-trading/

1 Like