Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Mer babbel og svada i denne tråden!

Forrige:

2 Likes

Her tror jeg staten må inn og redde skinnet!!

Livets harde skole i et nøtteskall.

3 Likes

Skal vi benytte anledningen til å si vi er ferdig med russetid i dagens fasong?

8 Likes

Hyggelig om vi kan få en aldri så liten atomopprustning, ja hvorfor ikke en liten atomkrig, oppi det hele!

1 Like

Nå som Norges Bank setter ned renta til 0,25% og i DnB så ser jeg at jeg har rente på 3,15% (finner ikke meldingen om renteendring). Hvilken bank skal man velge?

Edit: Jeg ser at jeg kun har fått varsel om renteendring på sparekontoen min, ikke på lånet.

Nordea gir meg 2,1%(etter at NB satt ned styringsrenten med 0,5%)

1 Like

I Danske bank har jeg fra før 2,75 nom og har akkurat sendt dem beskjed om min forventning om rask reduksjon. De har foreløpig ikke varslet noen justering ennå, men det må jo være like rundt hjørnet når NB har redusert 1,25 prosentpoeng. Hvis ikke blir det bankbytte tvert! :blush:

Jeg har hatt Fokus/Danske i mange år fordi de alltid har respondert på mine krav og ligget lavt på lånerente over tid, også på boligkredittlån. Ville uansett sjekket flere om jeg skulle bytte.

2 Likes

Nei, har du sett…

1 Like

“…Politiet oppfatter siktede som psykisk ustabil”

takk for det nye “Norge” Jonas… :triumph:

1 Like

Er det en omskrivning fra Judas?
Er nok ikke bare en «Jonas» dette her. Det er en Erna, Siv, Audun, Trine, Bjørnar, Gro, Kåre, Jens, osv osv også…

nei,noen er farligt “fremoverlent” når det gjelder importering av nye landsmenn fra visse steder på denne lille planeten vi bor på…

2 Likes

Siktede for kirkebrannen «var sint og forbannet fordi en norsk mann har satt fyr på Koranen»

Har dette vært skrevet om i MSM?

…ikke sett…

Set AP prøvde seg på en lettere sensurert utgave i forhold til Document.no

Eller ser kan jeg ikke at VG , DB eller NRK har omtalt saken

Nå må dere roe litt. Skal det kun en stk psykisk ustabil person til før dere generaliserer? Det er inntrykket av innleggene over…

3 Likes

Tar litt tid men det kommer :ok_hand:

En?

image

1 Like

“Me too!”

fikk e-post…

Hello,

We are focusnet, an internationally certified health mask expert, and come to you at this critical moment.

First of all, thank you very much for being a self-protecting person. You know how important masks are to protect yourself from viruses.

If you feel anxious at this time, please rest assured that what we want to tell you is that as long as you go out with a mask and enhance your self-awareness, you and your family can survive the virus.

In order to meet the your needs of masks, we specially arranged all to resume the aseptic production line. In the face of disasters, our prices will never be raised, only to help all humanity survive the crisis.

Since we announced the supply of masks to the outside world, we have received a large number of orders. We will work overtime to produce high-quality masks for everyone, but we cannot guarantee an unlimited supply. Take advantage of the large amount of stock now, please buy as soon as possible.