Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Trodde folk her inne av alle steder var innforstått med 1337-speak :face_with_monocle:

4 Likes

h3nk1 s4ndb3rg

2 Likes

Nå ble det veldig off-topic her, men prøvde meg på en spøk.
Likte forøvrig hunk-signaturen, den humoristiske sansen min nå være like svak som din.

Det er godt jobba å være off-topic i småprat :joy:

1 Like

Jeg flyttet postene da :wink:

2 Likes

2 posts were merged into an existing topic: Feedback til PDX

Hoho dette blir ikke billig. Som de sier så vil nok problemene bare bli verre for elbil eiere om salget fortsetter i så stor fart.
Dette trege landet vil aldri klare å bygge ut raskt nok. Uff, tenk hvor mye skattepenger som kommer til å brukes på dette. Er jo en grunn til utbyggingen går sakte, det lønner seg vel ikke.
Regner med prisene på hurtiglading bare vil fortsette oppover, det må før eller siden påvirke kalkylene når man beregner kostnader til elbil. Og dermed senke verdien.

1 Like

Vil de ha de, så får de for faderullandei betale for de selv.

1 Like

Hadde det vært så vel, vi må nok alle bidra over skatteseddelen.

2 Likes

Jeg har ingen ting mot elbiler, men jeg begynner å få fnatt av eierene deres.

1 Like

Hva har du i mot eierne da? De gjør jo bare det staten ønsker, kjøper elbil;)

1 Like

De har all mulige slags krav, samtidig som noen andre skal betale for det.

De er å regne som reinspikka kommunister.

WTF???

Hvem faen lager et sånt spill???

Ja helt sykt! Vet ikke hva som er værst av den eller dette…

Det er kanskje sykt, men er det noe annerledes enn andre voldelige spill hvor man utfører vold og kriminalitet? Det argumenteres ofte for at folk blir påvirket av spill så det fryktes at noen kopierer handlinger fra spillet til virkeligheten. Da vil jeg snu på det og påstå at disse syke menneskene får utløp for ekstremismen/psykosen gjennom spillet og det kan derfor ha en terapeutisk effekt og kan sådan forhindre en tragedie i å bli virkelighet siden de får gjort handlingene i spillet.

2 Likes

Ser hva du mener, men det kan også være med på å bidra at disse psykopatene vil ha mer, at de vil prøve det de har gjort i spill i den virkelige verden.

Det er en mulighet, men jeg syntes det er urimelig å forby det på så svakt grunnlag. Syntes ikke myndighetene trenger å pådra seg dette ansvaret. Det vil neppe forebygge noe som helst, en gal person blir ikke frisk av dette. Fordi en liten minoritet ikke kan holde seg i skinnet bør ikke de som forblir upåvirket av spillet miste tilgangen til det.

1 Like

Fant grillen =)

8 Likes

Enda sikkert rundt 3 måneder til det er skikkelig grillvær her da. :stuck_out_tongue:
Terrassen må tine fram, og uteboden hvor grillen er likeså :stuck_out_tongue_winking_eye::joy: