Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Blir da spennende å se hvordan dette går videre.
Normalt tenker jeg det er galskap å gå inn i en aksje som har gått så mye på kort tid, men ser en på feks PCIB så er det ikke lenge siden den lå på 5 kroner, PCIB til 10 kroner i dag er billig…

Spennende dette, selv om det er den minste investeringen jeg har, nærmest en litt stor lyttepost, 3-4% av dagens portefølje.

Edit: Når Morti gikk inn på 3,95 lot jeg det stå til! 5-6 % økning i Iox er da ingenting? :wink:

2 Likes

Dette kan bli et langt innlegg til slutt! :joy:

1 Like

Svakt at den gikk ned igjen. Hva tror dere nå videre? Jeg kjenner ikke aksjen.

Jeg advarte jo! Jeg postet kjøpet mitt. :grimacing:
Jeg kjenner bare aksjen av omtale.
Kjenner det er litt kjipt å kjøpe på 4,17 når rt er 3,74…

1 Like

nada volum på den nedgangen. Jeg sitter gjennom det.

1 Like

Sakser fra en annen tråd:

Alt som gjør at det blir mer bevissthet om aksjesparing er positivt. Unit link virket avskrekkende og innviklet for meg selv også.

Kan det stemme at IOX har støtte på 3,6? Mener å huske det var der den bouncet sist gang også.

1 Like

iox rt nå 4,00 :slight_smile:

2 Likes

Har vært en grufull dag (om man kan kalle en dag i null det). Solgte PCIB rett før den bouncet mot 15 og droppet å kjøpe IOX på 3,60

Sitter i NEL og skjønner egentlig ikke hva jeg gjør på børsen med slike vurderinger. Når det er sagt, NEL får vel en rekyl også. Jeg skal melde når jeg selger, så er det bare å kjøpe for dere andre. :joy:

4 Likes

Veldig fint driv i olja da :+1:

2 Likes

Jeg vært inne i Archer tidligere, blir spennende å se hvor den stopper, hvis oljen fortsetter i 2017 så blir det fort topplassering ila året. Grei eier også :slight_smile:

Noe tips om raketter for dagen ?

Synes Aksjeanalyser har truffet godt så langt. Spørsmålet er om PEN, FAR og Archer skal videre opp? Jeg tror kanskje det, momentet vil gi aksjene et løft i åpningstimen, før de dupper og kommer tilbake.

I tillegg til ovennevnte har jeg litt tro på NEL, men det er mer tuftet på idealisme og kjærlighet enn rasjonalitet og fornuft.

Edit: Bergen Group som dark horse.

Sitter du i Bergen Group?

Dessverre.

Tok pen på åpning

Tok archer selv. Feil lodd igjen!

Desverre? Anses ikke dette som godt nytt?

Ja, men dessverre til spørsmålet om jeg satt i Bergen Group. :slight_smile:

1 Like