Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Tror det var pga dårlig dekning bare @Christian. Men takk for tipset :+1:

2 Likes

Haha, av og til kan HO være fantastisk! :smile:

3 Likes

De to siste ukene har vært de travleste juli-ukene noensinne, målt i antall handler. Både forrige uke og i uke 28 ble det gjennomført mer enn 100.000 handler per dag. Til sammenligning ble det gjennomført rundt 80.000 handler daglig i disse ukene i fjor – se tabell under.

https://www.nordnetbloggen.no/rekordhoy-juli-handel-sommerens-roligste-uke/24/07/2017/

4 Likes

Får lage meg noen skiver hjembakt brød med røkt laks fra Altaelva på til “middag” i sommervarmen her i nord :smiley::+1:

8 Likes

Er det noen TekInvestorer som ikke er fjellgeiter og kjøper alt som kommer i goretex? :smile: Selv er jeg mer glad i sofa og ostepop, men det blir liksom ikke så bra bilder av det.

5 Likes

Jeg kunne tenke meg å gå mer i fjellet, men jeg har prioritert hverdagen med familien og ungene, og ølbrygging og kjøkkenhagen. I tillegg kommer oppussing av huset. Når ungene blir større og oppussingen er ferdig, så skal jeg trene og gå mye på tur… .

Ikke like bra bilder som fjellfolket, men ble bilde :wink:

8 Likes

Jeg må si det er utrolig inspirerende og koselig å se alle bildene fra livene til folk her inne. Får en til å se noe annet bak brukernavnene enn bare tekst. Utrolig kult uansett om det er bilde fra fjellet, naturen, bilder av mat eller øl, så er det noe som får en til å smile :slight_smile:

@pdx burde vi skille ut slike ting til et eget emne eller “side” her på tekinvestor? * <gå inn i tankeboksen> *

8 Likes

Kunne vert en egen tråd for fritid & hobby

2 Likes

Sånn: Fritid & hobby

4 Likes

Langt fra fjellgeit her. Nyter grillmat og en øl på terrassen, en god serie i sofaen med litt god mat og snop :smiley::+1: men også en trimtur i ny og ne, gjerne med fiskestanga på skuldra.

2 Likes

Er glad i ostepop, pærebrus fra Oskar Sylte, Cola eller hva som er i kjøleskapet😀
Er også glad i 200 grams plater.
Er ikke fjellgeit som bla Kronn og Christian og mange andre, men setter stor pris på turene vi tar.
Når vi går tur er jeg elendig på pauser, men barna tror det skal være slik og har vært fornøyd med det.
Er medlem av STF/DNT, er vel det medlemskapet jeg kunne tegnet som livsvarig, vi har ihvertfall ei helg i året på hyttetur, anbefales!
Ignorer fotball men ser mye ski i opptak, blir kanskje en tur på Blinkfestivalen til helga…
Har ei datter som går endel skirenn på laveste nivå, derfor er vi to mye sammen på treninger, både barmark og snø fra skolestart til sommerferie.
Vi tar gjerne dagsturer på ski sammen, ofte oss to. Det har ført til at vi har fått vannvittig god kontakt.
Til dere som har barn, benytt tiden mens de vokser opp, det går fort!!!
Jeg og sønnen holder på med motorsport, aktive på lavt nivå, far på laveste😂, derved er hele året dekket, blir endel fysisk aktivitet…

3 Likes

Den har jeg smakt, kona er fra nordvestlandet :smile::champagne::+1:

Samme her! Første gang svigerfar satte Ananasbrus på bordet trodde jeg han drev gjøn…:sweat_smile:

1 Like

Jørn Hoel stoppet innom min lokale jokerbutikk og handlet ananasbrus for første gang i går. Dommen er klar:

8 Likes

Pære og annanas brusen riks Oskar sylte er helt topp :+1:

1 Like

Vi kjøpte vel i Åndalsnes første gang, så var vi i Otta, der hadde de også, i fjor fant vi på Evje og nå selges den lokalt. Da er den ikkje så eksotisk lenger.
Før så blei den hamstra litt som om det skulle være taxfree😂

2 Likes

Kanonbrus det der! Men jeg prøvde den med ananas i en Bacardi med ananassmak-ble litt for klisjet! :joy:

Glad i brus,men som Østlending har jeg ikke smakt Sylte brus. Virker som jeg har gått glipp av noe?:thinking:

2 Likes

Spør Kjetil rekdal, han ble vel nærmest avhengig fra tiden i Ålesund

2 Likes