Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Kan ikke for det, jeg bare digger alt for norge på tv

Kan Rauland være noe?

1 Like

Intradag i dag for meg, porteføljen er samlet opp litt over 3%. Samtidig som EK-kravet til belåningen har falt 2%, og foreslår med en illsinna rødfarge at jeg burde selge.:thinking:

Noen som ser på Apple-lanseringen?

iPhone X er her!

Veldig fin, og noe he annet enn iPhone 7/8.

Når det er sagt; Hva har den som er bedre enn s8?

ingenting er jo egentlig nytt her. ingenting av det som ble presentert som man egentlig trenger. bare showoff…

Er dette forbildet ditt @Hakon?
image

Fortsetter fjaset i dertil egnet tråd :stuck_out_tongue:

2 Likes

Idag blir det ett par aksjer med 70-90 prosents fall, det vil bli en svart onsdag for mangen, redningen kan være kveldens viking-Lotto, mindre innsats, men potensiel for høyere gevinst

2 Likes

Forsvarets hitsquad

2 Likes

Kan dere lage en egen tråd som vi som ikke er interessert kan dempe?

2 Likes

MH i Sdrl

1 Like

HAHGAHGAHAHAHAHA

2 Likes

Aaah, those Canadians… you never know what they’re up to next! one minute they eat your pancaces with maple syrup, and when you turn your back for a second they cum all over your pc! :joy::joy:

MH i Sbx, griseemisjon ?

Potensielt. Men veldig usikker på hva dette er egentlig. Har aldri sett noe liknende.

Det er da ganske vanlig?

2 Likes

Kan du forklare littegrann? :slight_smile: Har aldri sett det før

Hvis selskapet er redd for at informasjon skal komme ut og er i ferd med å gjøre en stor kunngjøring kan handelen stoppes slik at alle kan handle med den samme informasjonen tilgjengelig. Kan også være for å gi en mulighet til å fordøye informasjonen når meldingen kommer midt på dagen mens handel ellers ville pågått.

Et annet eksempel var vel den rettede emisjonen i Funcom sist vår.

1 Like

Vet ikke om jeg skal forvente -50% eller +50%, men ser vel ut til at det blir noe negativt. Får vel bare vente og se, og følge med.

Pleier handelen å starte med en gang meldingen kommer eller litt etter?
Takk for info :slight_smile:

Det er vanlig og skjer ofte.
Finst også eksempel på at det burde vert gjirt sånn, uten at det er blitt gjort.
Det er for p sikre st alle har lik info og at det ikke er lekkasje på info.
Med f.eks dn emi, så vet sannsynligvis en del om det

Edit : Nsg er ett eksempel på en aksje eg mener burde vert satt i MH igår

1 Like

Skal ikke si at alt på HO er ille, men reklamene kan vel kritiseres litt, om bare for humoren sin skyld:

8 Likes