Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Et skolebok-eksempel på en trendkanal?
srbank
SRBANK siste tre måneder.

11 Likes

Afrika :

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/09/Angrep-mot-eskorte-som-fraktet-drivstoff-til-Avocet-Mining-gruve

1 Like

@pdx jeg må si jeg synes det er snodig at fordi @Larsen av en eller annen grunn følte at den politiske diskusjonen var over, så er det bare å stenge ned? Har vi bare politiske meninger en måned før valg? Da synes jeg dere kan stenge 85% av alle trådene om Funcom, fordi alle handler om det samme? :wink: (jeg mener ikke de skal stenges da, bare illustrerer et poeng, man leser og følger de tråder man vil, de andre kan man huke vekk)

Du står fritt til å starte en tråd om politikk, så ser ikke problemet. Tråden hadde ingenting med tittelen lenger, så helt greit spør du meg.

1 Like

Kun Funcom som kan slå’an :nerd_face:

Edit: trendkanal altså :money_mouth_face:

1 Like

Jeg har hatt lyst til å gjøre noe med tråden lenge, fordi den var en offtopic-tråd som hadde gått off topic :wink: Har ikke noe i mot politisk diskusjon, men det bør skje i egnet tråd :smile:

Her har jeg startet en: Politikk

4 Likes

Ellers kunne man enkelt endret tittel på tråden? Enkelt men men.
Og jeg huker vekk tråder jeg ikke interesserer meg for, bare et tips til folk generelt :smiley::+1:

image

7 Likes

@Duogdu
8tegn

1 Like

Shit… Noen har drette på leggen :frowning:

Jepp, men det er ikke DNB Markets, det er vel heller Lundin som informerer markedet for tregt.

Ja, men “han” som skal dra opp ankeret har kanskje sendt en mail for mye?

Elon Musk er min type kar. Et geni. En entreprenør!

2 Likes

Brann kan klatre opp til andreplass og sette press på de andre medaljekandidatene i kveldens kamp mot Kristiansund. Brann må finne seg i å være store favoritter hjemme mot laget som før runden er plassert på 12. plass på tabellen

Gg

1 Like

Sånn betraktning over ølglassets kant på 0-4 dette da eller…:wink:

1 Like

Var så sur rett etterpå at jeg ikke la merke til Gg :joy:

2 Likes

Sååeh…det vi nå vet er at Larsen er forelska i en mann. Bra du kommer ut! :sweat_smile::+1:

@Larsen du er ikke eneste med sansen for den karen