Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Continuing the discussion from SoftOx Solutions (Part 1) - #7802 av h3nk1.

Previous discussions:

1 Like

Nå spør jeg av uvitenhet.

Sparebank1 har en analyse/gjennomfører en analyse som vi alle venter på.

Sparebank1 er også å finne på topp50 nå før den analysen kommer ut.

Hvordan skiller man mellom en vanlig investering og handling basert på innsikt i f.eks en analyse.

Om analysen kommer få dager etter at sparebank1 har handlet og analysen er overvelmende positiv og øker kursen X antall prosent, er ikke det suspekt?

1 Like

Må være lov å tro de har kokt opp noe bull til oss

Standard praksis i Arctic. Men, det skal som du sier ikke forekomme. Nå får vi jo se om de såkalt vanntette skottene mellom analyseavdelingen og resten av SB1 / kunder er tette eller ikke.

Det kan selvfølgelig være tilfeldig også, i all den tid SB1 stod bak emisjonen og forrige kvartalspresentasjon. En investor med SB1 konto kan jo tenke det samme som oss - at en analyse vi vet kommer blir positiv.

7 Likes

Link til Q1 presentasjonen:

10 Likes

Har ikke windows på min pc, men bruker Linux Mint.
Vet det er mulig å installere Team på Linux, men er det noen som har erfaring i om det fungerer å koble seg til en presentasjonen slik som den til torsdag, eller om det bare fungerer i privat chat?
Skulle ekstremt gjerne hatt med meg den presentasjonen…

Bruk websiden for teams?

Takk for svar, men har prøvd det, men finner ikke helt ut hvordan koble seg til et møte via en lenke, eller om det er mulig i webvarianten (er ikke vant til Team) :slightly_smiling_face:

image
image

Ettersom de kommer med sine spådommer får jeg komme med mine spådommer:
Jeg drømte at Erna & Soft-OX setter opp en luftbro mellom Norge og India med desinfeksjonsmidler.

Forøvrig har jeg funnet meg en bok som skal kjøpes inn, når jeg først er i gang:

image

9 Likes

Mulig dette er gammelt nytt, men det kan se ut som forskningsrådet nylig har bevilget penger til SBE studier?

7 Likes

Pandemiåret 2020 har hatt få, men viktige utlysninger til helsenæringen, men det er høstet betydelige gevinster av langsiktige FoU-innsats på feltet. Tre bedrifter som over år har fått betydelig støtte fra Forskningsrådet, Lytix BioPharma AS, Softox AS og Vaccibody AS, inngikk i 2020 avtaler verdt flere milliarder kroner med globale farmasøytiske bedrifter.

Årsrapport Forskningsrådet 2020.pdf (1,5 MB)

a-mappen-2-21-12.-mars.pdf (3,0 MB)

Pusher de på FHi og veilederen eller?, er det 512 hendvendelser som det kan tyde på (512 dokumenter) så mangler det ikke på forespørsler og stor interesse så langt i år…men som sagt forespørsel og faktisk salg er to forskjellige ting.

Er dette gammelt ?

1 Like

Gammelt ja

Det står dog «betinget» innvilgelse. Jeg finner ikke noe mer om dette i farten med unntak av denne artikkelen: Seks Norway Health Tech-medlemmer tildeles BIA-midler fra Forskningsrådet - Norway Health Tech

Interessant lesning: "The SoftOx Biofilm Eradicator (BE), is estimated to be ready for regulatory evaluation in 2023-2024 as a medicinal product. SoftOx BE has the potential to be the first biofilm eradicator with approval from the European Medicines Agency (EMA) and the U.S. Food and Drug Administration (FDA). With successful R&D results, SoftOx will need additional 15-20 employees in Norway, and 5-10 employees abroad, to be able to commercialize the product(s) properly. For safety reasons, the project has carefully tested various wound treatment solutions clinically, in small steps. First, based on successful preclinical studies, we have tested product candidates in healthy volunteers (intact and compromised skin). Thereafter we have progressed to further testing in superficial, acute wounds. Positive results from this study has now finally allowed us to move into patients with more severe, chronic wounds (phase Ia/Ib trial). Thus, we have performed more clinical studies than originally planned, with the advantage of a safe development program and risk reduction.

The main challenge with this R&D project is ultimately to provide medical evidence that the SoftOx drug lead delivers on the primary endpoint of the clinical trials. Positive results will lead SoftOx to conduct a large multicentre therapeutic confirmatory (phase III) study, in accordance with regulatory requirements."

19 Likes

Har det vært på nyhetene noe sted før du publiserte eller? Så på nyhetene nå at England har akkurat sendt forsyninger og flere land sto for tur…

Edit: Fant noe på TV2 så slettes ikke utenkelig de kan være “ulike organisasjoner”, produksjonskapasitet har dem

5 Likes

Inn DANSKE BANK AS MEGLERKONTO INNLAND 44 200
Ut SPAREBANK 1 SMN 44 200

2 Likes

Hender det er krøll med navn i listene. Underlig at SB1 blir til Danske Bank over natten. (@pdx)

2 Likes

Fatter egentlig ikke hvordan det i det hele tatt er mulig å snike seg så høyt opp på listen med det daglige volumet som vi ser for tiden.

1 Like