Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Bare en liten reminder:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://soft-ox.com/wp-content/uploads/2019/11/Finansavisen-50m-jakter.pdf&ved=2ahUKEwj5hfHnj6_pAhU0wsQBHbnWA6wQFnoECAUQAA&usg=AOvVaw0jK4HdSOfycuhTqAtX1X1O

2 Likes

Citat från Almås:
– Det var betydelig høyere risiko i fase 1, som vi har kommet oss
gjennom nå. Fase 2 er bekreftende, og jeg føler meg veldig sikker på at
det kommer til å lykkes, sier han.
Det er ventet at SWIS vil begynne på fase 2 i løpet av neste år, og Almås
tror at legemiddelet vil lanseres som sårskyll i markedet i slutten av
2021.

8 Likes

Tja. Glad jeg ikke ble med på fomoen i forhold til økt produksjon. Noen tanker fra våre teknikere om hvor langt tilbake den vil falle?

1 Like

Ikke godt å si. Er et innsidesalg fredag som ikke er meldt. Mtp medieoppslagene som kommer vil den nok falle langt ned… :cry:

3 Likes

Blir kanskje ned i søla på 80-90 igjen noen dager ? hmm …

2 Likes

Beste kjøpsanledningen på lenge dette. Jeg sitter i hvert fall klar!

3 Likes

Nok et e24 oppslag imorgen da🙈

1 Like

Full ordredybde for de som er interessert.

2020-05-13 (2)

4 Likes

Såvidt jeg har skjønt så er salget ikke av en primær-innsider. Dermed må det ikke børsmeldes. Burde vel heller ikke være noe for avisene å skrive om dersom det ikke skal meldes

3 Likes

Hvorfor nedgangen i SoftOx i disse dager? Har det skjedd noe med en evt. EU-godkjenning?

Aksjen har konsolidert litt ned fra toppen.

Under alle normale definisjoner er den i en sunn opptrend.

5 Likes

Det virker egentlig til å være storm i et vannglass dette her…? Selve salget, altså. Men synd de muligens roter det til med meldinger. DERSOM det er meldepliktig, det er vel ikke bekreftet at det er det?

Tok litt på 100 nå, så tar jeg mer hvis den faller lavere igjen.

Nå snakker de på P1 om at antibiotikaresistente bakterier er en større trussel enn Corona.
Det er jo midt i blinken for Soft-OX’ sårbehandling :slight_smile:

9 Likes

Derfor sårbehandlingen kan bli så stort
Flere hundre mennesker har sannsynligvis har død av antibiotikaresistens i Norge

Kan være greit å få med seg

De siste dataene fra det europeiske smittevernbyrået (ECDC) viser at 30 prosent av alle bakterieinfeksjoner i Italia forårsaket av E.coli, var resistente mot tredjegenerasjons cefalosporiner, et svært viktig antibiotikum.

Tilsvarende tall for klebsiella-infeksjoner viste at 26,8 prosent bakteriene var resistente mot karbapenem, et såkalt sisteskanse antibiotikum. Ifølge ECDC er flere resistente bakterier nå endemiske på italienske sykehus, noe som betyr at de mer eller mindre har kolonisert sykehusene permanent.

Blir en koronapasient først smittet av en bakterie på et italiensk sykehus, er det altså svært sannsynlig for at bakterien er resistent og ikke kan behandles.

6 Likes

Da har vi fasiten.

16 Likes

@kraftos har du dialog med selskapet? Har sendt et par Mail uten å få svar tidligere :stuck_out_tongue:

Nei, lånt fra en annen :slight_smile: Tenker det er greit at alle sitter på samme informasjon, da det ble veldig kaotisk og mye rør.
Men jeg har sendt inn spørsmål tidligere å fått svar.

1 Like

Ahh. Hadde vært greit å vite hvem som faktisk får svar :blush:

Gøy med 5-6% ned pga spekulasjoner og antagelser. 1 fjær blir det en hel kyllingfarm i denne sammenhengen

2 Likes

Som er hvorfor jeg aldri har stop-loss i så volatile aksjer som på kort sikt er troende til å gå i absolutt alle retninger. Kjekk dag å logge seg inn for de som ble tuppet ut på 92,5.

1 Like