Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

2 Likes

https://www.aftenposten.no/norge/i/VbV3gp/vi-vasker-hender-minst-syv-ganger-paa-skolen-sier-klara-lukacova-9-pliktoppfyllende-elever-vasker-hendene-til-blods?

Edit:

Som @OYV skriver under, virker som en nobrainer at softox bør ha en rolle i skoler og barnehager. Å bare redusere antall vask fordi det skader huden er en lite tilfredsstillende løsning

2 Likes

Gikk inn på tråden nå for å lime inn samme artikkel. Hvis de klarer å få produsert så mye som de sier, OG få solgt det inn til institusjoner, ja så blir det en never ending strøm av skånsom desinfeksjon til landets innbyggere og av penger i kassen til SoftOx…

3 Likes

Syyyynker ned mot bunnen til TV sin trendkanal

3 Likes

Stemmer dette, kan de øke produksjonen med 100-150% på kort tid gitt at ting fungerer ( øke til 3/4 skift)

14 Likes

Kan ikke forstå noe annet enn at denne skal opp.

6 Likes

https://www.aftenposten.no/norge/i/VbV3gp/vi-vasker-hender-minst-syv-ganger-paa-skolen-sier-klara-lukacova-9-pliktoppfyllende-elever-vasker-hendene-til-blods? <-- Noen burde tips skoler og barnehager om SoftOx

1 Like

Har gjort det, men fikk bare beskjed om at jeg skremte barna.

3 Likes

7 Likes

Eg og gjorde det, informerte til og med kommuneoverlegen for en stund tilbake, dog i en mer positiv retning safedes :sweat_smile:… Det skal bli deilig å si “hva var det eg sa” :blush:

1 Like

Her bestiller man på nett, 12 fl a 500 ml… Blir jo betydelig billigere pr 100 ml enn på apotek (kr 110 pr 100 ml)…

Håper de har greit volum på lageret sitt, spre!!

4 Likes

Stalker på LinkIn :sweat_smile: Inne och glor dagligen för att se vad de gillar och skriver.

2 Likes

Gammalt nytt fra 2019.
Seal of Excellence awarded by EU

The EU has awarded its Seal of Excellence to SoftOx for its Horizon 2020 Phase 2 proposal on the topic of “Advanced hand sanitizing and compliance technology for the healthcare sector.”

This seal is a quality label awarded to a few projects of the many submitted, to H2020, for its research and innovation funding program.

The evaluation is done by a panel of independent experts, and SoftOx’ proposal was rated as HIGH QUALITY -In an extremely competitive evaluation process consisting of 3 parts, with scores reflecting

1-Excellence

2-Impact

3-Quality and efficiency of implementation

https://soft-ox.com/category/news/

7 Likes

Nyhet fra 2018?

Hvor har du dette fra?

Ingen av de är SoftOx. De har funnits länge och är ikke ny. Betydligt längre värkningstid än SoftOx. Om jag kommer ihåg riktigt så har de inte EN 1500 godkjennelse heller som är ett krav inom hälsosektorn

Disse er de gamle produktene og er faset ut. Er vel noen som er litt vel kreativ.

Hvor har du det fra @Aakam ?

De ligger under alkoholfri på Antibacs hemsida och stått som nyhet lääänge

Her bomma jeg veldig, beklager, tror rett og slett jeg sletter den ubrukelige posten. My bad!

2 Likes

Norges for tiden eneste aktive tivoli pleier ofte å være kilden til slik feilinformasjon :crazy_face:

Nettopp, og det er garantert med overlegg:)