Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Star Vault (STVA-B)

Der snappet jeg opp noen på 0.490 :slight_smile:

1 Like

Syk range

Dødt spill, men likevel har jeg en liten tro. Dessuten er det en morsom aksje om man trader riktig :smiley:

1 Like

Morsom aksje det her altså. Opp 14% sånn pluttselig.

1 Like

Gikk inn på 0.490 i denne og la nettopp ut en ordre for salg på 0.605 så får vi se om traden går igjennom.

Fylte på med litt mer i denne idag.

Jeg har troen på stabile tall når det kommer til spillere samt nyheter om støtte for Oculus Rift.

Ser hva du sier @Onns å investere i dette selskapet til slike priser som nå er en råsjans, men jeg liker å ta høy risiko noen ganger. Skal ikke se bort ifra at jeg her er på jakt etter å tjene noen raske penger også, at jeg fort vil hoppe ut av aksjen om den skulle få en av sine vanlige hopp opp :wink:

3 Likes

Magic Development Update 6
http://www.mortalonline.com/magic-development-update-6/

1 Like

Ute…
Gikk inn på 0,490 for å prøve få en rask avkastning her. Ikke så veldig mye action som jeg ønsket meg og jeg ser andre gode sjanser ellers i markedet, så valgte derfor å frigjøre denne kapitalen til annen moro :slight_smile:

Inne igjen her for litt spenning :smiley: Har mer kapital på sidelinjen om den skulle finne på å falle litt :wink:

Fylt på med mer både igår og idag. Inne med en del penger her nå. Høy risiko, men tror det kommer noen snacks fra selskapet neste fredag :wink:

Kvartalsrapport imorgen. Er mest spent på fremtidsutsiktene og om de har noe godis å komme med når det gjelder VR eller eventuelt andre spill.

2 Likes

Såvidt i pluss

Resultatet efter finansiella poster uppgick till 195 130 (-516 526) SEK.

http://aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID=78598

Selve rapporten

1 Like

Ikke så ille det. Trodde faktisk at de muligens ville gå ørlite i minus, men mye bedre å være på pluss siden :slight_smile: Fortsatt trofaste spillere, både nye og gamle. Savner dog litt mer informasjon rundt VR og eventuelt kommende spill. Vi får se hvordan aksjen reagerer på dette idag da :slight_smile:

Dårlige investeringer jeg skulle gjøre i denne aksjen her da! Nå vurderer jeg å selge igjen, begynner å bikke litt smertefult i minus etter jeg kjøpte på 0,400

Solgt alt med 10% tap. Nå skal jeg ikke leke mer med denne aksjen og dette selskapet. Fjernet fra min watch list :slight_smile:

5 Likes