Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Ja han har mycket roligt för dig den…

2 Likes

Hvis de sitter med 80% tap tenker de muligens “dette får bare bære eller briste” så en på avanza forum som hadde tapt 1mill idag som sa det.

2 Likes

Jepp. Sitter man fast i SB er det bare å sitte stille og :pray:

3 Likes

Ja, og det er nok mange som sitter med mye mer tap enn dette, og det er kanskje ikke så mange kroner igjen å tape i absolutt verdi.

Den største taperen her er pensjonsfondet som satset stort på Starbreeze nesten på toppen (på vegne av det svenske folket)


Teckningskursen på 23,4 kronor per aktie

6 Likes

Hadde ikke fått med meg at det hadde gått fullt så ille som det har, dette var trist.

Det er heller ikke positivt short term for Funcom at en velkjent gamingaksje tar denne smellen. Men desto flottere at Funcom 2.0 står for nøysomhet og fokus på lønnsom drift og lav risk heller enn de gamle AAA ambisjonene.

Svina som har leid ut aksjer kan brenne. :smiley:

Hvis MYZ gjør det skikkelig bra nå, så kan det kanskje snus til en fordel. THQ sitt Darksiders 3 har floppet ganske hardt. 100k solgte på en uke for et AAA spill, nå på 24. plass på GTS.

Det brenner nok hardt under føttene deres nå ja…

En hoderystende dårlig ekstremrisk investering… hva trodde de??

At VR skulle bli det nye store? Noe som det ikke har blitt.

1 Like

Tror VR kommer til å bli stort med årene. Man ser det utvikles nye ting hele tiden men ikke alltid det er populært i begynnelsen. Se med sparkesykkel for 10 år siden. Stort bare ungene som brukte det. Nå har sparkesykkel blitt elektriske og man ser stort sett bare voksne som suser rundt med det. Utviklingen innenfor VR kommer til å få enorm oppmerksomhet med tiden.

2 Likes

Hvorfor skal noen gjøre jobben gratis når de vet at selskapet må ha det?

Tenker på de stakkar avanza folka som gikk ut av Funcom og inn i star her de siste ukene

Det ser fundamentalt dystert ut, men med kurs på 65 øre kommer det sikkert gode trademuligheter på kort sikt

Forrige aksje jeg så gjorde noe tilsvarende gikk konkurs. De droppet også 66% over natta… :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg ville ikke eid denne over natta

2 Likes

Jeg ville ikke eid denne pronto, de er jo konk.

Ser ikke helt hvordan du skal klare å trade den intradag.

Blir som 3Drealms dette. Et og annet hint av positiv nyhet som trades før hele dritten gis bort til ett stort studio for et slikk og ingenting

Lolz opp 14% .

1 Like

Ja, typisk naive småsparerer som blir lurt og melkes en siste gang eller to før de blir helt eller delvis nulllet… ref kommentarer ala “nu snur det grabbar!” på avanza forumet :frowning:

The deadest cat bounce.

2 Likes

Jeg synes sånt er kjpt, for SB var ganske opplagt ganske lenge. Eller som broderen sa på E3 etter at vi hadde testa OTWD. Jeg fatter ikke at de tørr å vise frem spillet i denne tilstanden.

Han fikk rett, det gikk til helvette.

1 Like