Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Fortsetter her. Siden forumet stenger tråder over 7500 innlegg.

Var også i ferd med å opprette ny tråd :slight_smile:

Er overrasket over lite aktivitet i Starbreeze-tråden. Burde ikke firma som Starbreeze gjøre det ekstra bra i en slik krise? Team som kan jobbe over avstand, økt spilling osv?

Skulle inte starbreeze komma med rapport idag? :thinking:. Nån som vet tidpunkt?

Financial calendar

Description Date
Starbreeze: Earnings 12.05.20
Starbreeze: General Meeting 13.05.20

Vad är då detta:

:thinking:

Det er annual report, årsrapporten for 2019. Altså samme tall som Q4, men mer informasjon.

Jag vet :grin:. Står att den ska komma idag men jag har varken hört eller sett nåt, det är egentligen det jag undrar om nån av er har gjort?

Kommer nok i kveld

Nå ligger payday2/vermintide2 bundle som #10 på GTS :slight_smile:

Ja dette var en blast from the past. Har de drift i sjappa fremdeles?

Ja da og det kommer snart emisjon som du kan være med på :wink:

1 Like

Hahahahahahahaaaaard pass

Jeg skal være med ( men har ikke bestemt meg for beløp enda ) :slight_smile:

1 Like

Forventer du lav emisjonskurs? Kursen faller og faller for tida. Hvorfor skal man kjøpe starbreeze igjen synes du?

Personlig ville jeg ikke kjøpt noe før emisjon.

MEN Så er jo det store spørsmålet, kommer det en nyhetsbølge for å pumpe emi kurs? De har sansynligvis kommet langt nok med pd3 til at de kan slippe teaser og publishing partner.

1 Like

sjekka nettsida til starbreeze og det er lenge til payday3 kommer i følge den sida:

PAYDAY 3 Multiplatform Design Phase 2022-2023

Så i utgangspunktet tror jeg det ikke har noe hast med starbreeze.

kilde: https://www.starbreeze.com/starbreeze-games/games-release-schedule/

Hmm. Crime War i produksjon og timing 2019…

He he er det liv i geminose fremdeles?

Geminose Nintendo Switch In Production TBC

Kanskje de tar en hugo og setter den til 1kr ?

PD2 selger fremdeles greit og ligger rundt #20 på listen over de mest spilte spillene på steam ( peak 34k i går , peak på 61k spillere i mai ). Selv om PD3 ikke blir et bra spill tror jeg hypen fram mot release blir magisk.

Ville i utgangspunktet trodd at Geminose var dødt . Hadde det vært et spill de følte kunne generere cash hadde det nok vært lansert for lenge siden. På crime war leter de etter publishingpartner så er nok ikke (helt) dødt .

1 Like

Hypen tror jeg også vil bli magisk. Det er bare å informere litt om hva payday2 solgte, hvor mange som eier det, vekst i gaming-markedet siden payday2 ble lansert etc. En temmelig sikker hype-vinner og vi vet hva proffe svenske tradere er i stand til for å fyre opp kursen enda litt til.

2 Likes

Ikke utenkelig men de sa vel på slutten av 2019 at de håpet å ha på plass publishing partner for både PD3 og PD Crime War i h1 2020. Er kanskje ikke like lett som de hadde håpet.

Lavere kurs enn forventet :

" * The subscription price is SEK 0.69 per new share regardless of share class, which means that the Company will raise proceeds of approximately SEK 250 million before deduction of transaction costs."

1 Like