Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stationmar

Jeg har kjøpt. Hvorfor virke ikke det seriøst? Denne teknologien er unik og kommer til å bli verdsatt til flere milliarder om dette tas i bruk på alle havvind møller.

Jeg åpnet nettopp konvolutten, så har ikke lest enda. Sjekket bare kommentarene her.

Men kort fortalt. Hva eier man dersom man kjøper aksjer her? Ser bare på kurs 12 kroner så er den priset stivt.

Jeg kjøpte på 3 kr men da var ikke teknologien testet. Nå er den testet og de har en teknologi som er bevist.nå skal dnv sertifisere den. Så kan man begynne salg. Jeg mener at det ikke er stivt priset for en teknologi som kan bli noe enda større.vatne har solgt andre store bedrifter så jeg er ikke redd for det. Men det er jo opp til hver enkelt hva de tror på. Jeg har ett lodd her så får vi se til våren når det skal børsnoteres. Jeg tipper rundt 30 kr om de får ett salg og får samarbeid med aker.og sertifisert dette.

1 Like

Joda etter en rask titt i prospektet så ser det jo spennende ut!

Men grei gevinst til de som var tidlig inne dersom emien blir vellykket :+1:
Innskutt egenkapital pr 2019 er bare 13 millioner kroner. Så da å prise disse aksjene til 240 millioner er en fin reise.

Ingen av de som kom inn på tidlig tidspunkt har vel sett noe til pengene ennå?

Her er varsellampen i klartekst:

At han selv mener at hans egen forhistorie ikke er relevant kan jeg godt skjønne. Det er jo samme oppskriften har bruker denne gangen som tidligere, så det er jo forståelig at han ikke vil at det skal komme fram.

(fra 2019)

Utdrag fra Finansavisens artikkel 2. des:

Mitt tips: Stå over, og vent heller til du kan handle aksjene på børsen. Det skal jo ifølge han selv skje innen 4 mnd.

1 Like

Jeg har aldri hørt om dette selskapet før jeg så prospektet i postkassen. Så det sendes tydeligvis ut rikelig med prospekter. Jeg har aldri vært i kontakt med noen av disse. Kan kanskje tyde på at kursen er satt høyt…

Det er ikke testet i full skala.
Børsnotering kommer ikke til å skje til våren.
Aker kommer ikke til å investere i dette.

Men det kommer til å komme nye emisjoner mot privatinvestorer når de har brukt opp pengene fra denne runden her.
Denne gjengen har finansiert egen livsstil på denne måten i årevis

Emisjonen ble fullltegnet. Blir spennende vår🤑

Her kan alt skje !
Regner med at selskapet blir oppkjøp før det når og bli børsnotert

Noen som vet noe mer her? Vært stille lenge nå :grinning:

1 Like