Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stem: Hvilker selskap ønsker du aksjonærlister for? (runde 2)

Hei!

(Den forrige tråden sluttet å virke, så jeg prøver igjen her :slight_smile: )

Mange har allerede nytte av aksjonærlistene vi tilbyr til Insider-medlemmer her på TekInvestor. Jeg er i dialog med VPS om å få flere lister men trenger din hjelp for å kartlegge behovet :smile:

Hvilke selskap ønsker du lister for fremover?

Du kan velge blant selskap på Oslo Børs, Oslo Axess og Merkur Market. Stem på så mange du vil.

Trykk her for å stemme nå

Tusen takk for hjelpen :slight_smile:

Hilsen Jørgen

1 Like

Kom igjen gutter, gi en stemme til ULTIMO også da :grin:

(de utvikler en universell kreftvaksine, men kommer til å bli kjøpt opp av BMS)

1 Like

40 har allerede svart, har du? :smile:

3 Likes

Beklager feil.

Hva med Vaccibody (unotert).

1 Like

Tenker spesielt på den haugen med bermudaregistrerte fredriksen selskaper, notert på oslo børs. De hadde vært nice. FRO og AVANCE. (la inn en stemme på dem jeg husket på i farten) Det samme gjelder nok flere/alle utenlandsregistrerte selskaper, at de er litt mer “hard to get”

Jeg har jo masse lister via Infront, så det som blir veldig verdifult for meg er vel listene på de selskapene som ikke er “norsk” registrerte. For de får jeg ikke automagisk i terminalen.

Det er mulig å legge til andre aksjer enn de i listen i valget «Other» helt nederst, så kan jeg undersøke :smile:

1 Like

Dem står i lista så jeg har stemt :slight_smile:

1 Like

Minner om denne, husk å stemme :smiley:

(…og til deg som har stemt 20 ganger på de samme selskapene… vel, du skal ha for forsøket :smiley: )

4 Likes

Husk å stemme folkens! Jeg teller stemmene i helgen og kommer med noen spennende nyheter til uka :wink: #tobecontinued

5 Likes

Softox hadde vært kjekt :slight_smile:

3 Likes