Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Kjøper på bitmynt og har på egen wallet. Har ikke funnet noe billigere sted enda. :slight_smile:

Gjør et nytt kjøp der i morgen tenker jeg.

2 Likes

2 Likes

Er det vanlig konto og ASK?

1 Like

Hijacker litt.

Kjøpte på https://miraiex.com Som også reklamerer på siden. Norsk selskap med konsesjon fra finanstilsynet. Aner ikke om de er billigst, tviler. Men kult å støtte folk som faktisk har papirene iorden.

2 Likes

ASK og Zero

Har en vanlig og, men den bruker jeg bare som depot de gangene jeg er i nærheten av å komme i press på marginen, så står som oftest tom.

Edit:

image

2 Likes

Går inn i helgen med det minst bearish outlooken på lenge, så det er vel nå det smeller.

ATH!

image

image

Ser Nordea omsider våger seg utpå og tegner opp verdiutviklingen på fondssparingen min igjen, har klart seg bra den og!

image

9 Likes

8 Likes

Stor fallhøyde ? :sweat_smile:

HAHA! Ja jeg må si jeg har litt for mye høydeskrekk nå, det har redusert uttellingen min de siste ukene ganske mye.

Så opplevd fallhøyde er ganske stor!

3 Likes

image

4 Likes

Du er i riktig sektor, ser ut for at det endelig har snudd.
Virker som det ligger en del avtaler i luften.

Ja det er mitt resonnement og. :slight_smile: Stahet betalte seg til slutt

Edit:

En sånn dag der det føles greit å ha en safedel i portisen

2 Likes

Mekket til porteføljen på forumet så den litt mer reflekterer ekte portefølje:

Enda litt mer defensiv enn før.

image

7 Likes

PCIB dyttet solid opp i går, venter på at Softox og Bitcoin skal rykke opp og.

Medistim må vel nesten ha toppet ut, etter at styreleder også solgte litt i går.

image

7 Likes

Interessant dag i porteføljen, litt all over the place.

Medistim egentlig den som overrasker mest

3 Likes

Noen kakestykker som har fått lov til å bli veldig store nå.

Litt tøff i trynet i PHO, som fort kan smelle nedover, samme i PCIB og Softox.

Har alt for lite aksjer i Genmab, Medistim og Kitron som bare har gått og gått og gått.

Enda litt mer bitcoin og BearObx inne, det forklarer litt av hvorfor cash andelen er så lav.

image

Herlig vanity tall på plass i dag.

image

10 Likes

Sparegris, jeg mener du sa en gang på småprat at du aldri selger aksjer i PCIB. Har du noen gang tenkt over at hvis du har fulgt din egen TA så hadde du tjent en god del mer enn bare å sitte stille? :slightly_smiling_face:

Da må du ha totalmisforstått hva jeg har skrevet, jeg har nok skrevet at jeg aldri selger ALLE aksjene jeg sitter på.

1 Like

“Kommer uansett ikke til å selge en eneste aksje mer unntatt om det kommer helt nye negative informasjoner som vi enda ikke har sett.”

Fra 19. des. Var denne jeg tenkte på. Men da forstår jeg deg slik at du både selger og kjøper. Poenget var uansett at jeg har fulgt det du har lagt ut, og finner det svæært nyttig. Kudos!

1 Like