Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

https://www.ludwigcancerresearch.org/news-releases/robert-schreiber-joins-the-ludwig-institutes-scientific-advisory-committee/

T cell spesialist…tilfeldighet

4 Likes

Kommer vel mest trolig en ny bunn-test nede på 4-tallet her før det eventuelt snur opp igjen.

Martins;

Teknisk sett har tidligere bunner en klar historisk tendens til å bli testet igjen.

Generelt er man inne i en meget urolig periode hvor selskaper som bare forbruker penger uten å tjene penger blir spesielt hardt rammet.

Så har man nyhetstørken og utsiktene til nye emisjoner om Trvx noensinne skal “komme til mål” med Oncos-studiene sine.

1 Like

Forklar gjerne hvorfor det skulle skje?

Dette er jo tull. Selskapet har allerede levert data i 2020, og har mye planlagt fremover.

Nyhetstørke? Kom jo nyhet for et par dager siden og bare 3 ish måneder til guidede nye nyheter skal være kommet. Dette halvåret er perioden Targovax har flest nyheter på kort tid.

3 Likes

Hadde ikke vi den praten forleden om å slå inn åpne dører?

Forøvrig så finnes det en egen tråd for Targovax og TA, bruk den

1 Like

De fleste hadde nok forventet en partner ut fra det som ble formidlet 22. januar. Veldig skuffende at det drar ut med en avtalebekreftelse.

Får bare håpe at de før eller siden publiserer et eller annet. Tør ikke tenke på utfallet om dette skulle “falle i fisk”!
Har bare en mindre pott i Trvx i tilfelle de skulle overaske positivt.

Professor? Nei, skrev bare at selskaper som Trvx blir ekstra hardt rammet i slike volatile corona-tider.

Biotekselskaper som Trvx er høy risiko, og liker risiko innen rimelighetens grenser.

Ønsker best mulig RR så derfor er ikke Trvx det selskapet hvor jeg er høyest vektet.

1 Like

Det er jo bare å selge seg ut før bekreftelsen kommer da :slight_smile:

3 Likes

Generell nedgang siste tiden skyldes Corona … trenger ikke være professor for å skjønne det.

Da tror jeg ærlig talt ikke du passer som aksjonær i denne bransjen…

5 Likes

På tide med støttekjøp nå for de som har mulighet til det :stuck_out_tongue:

Synes dette begynner å se bra ut. Dette kan bare gå en vei nå…imponerende utvikling i TRVX siden før emisjonen ble “varslet” av Soug i januar…bare ned 50% siden den gang.

Må bli bonus på Soug og co. i år.

Senior:
Hvorfor da dette ensidige fokuset på frykt? Selskapet har aldri signalisert at de tenker å ta et produkt til markedet alene, likevel fortsetter du å male på med frykten for at de ikke klarer dette. Det ser umodent ut av en “Senior”.

1 Like

Må dere slutte å klage så inst i h******.

Se litt lyst på det, nå skal det ikke mer til enn en liten million før man er inne på top 50 listen

3 Likes

Jeg ser veldig positivt på det. Hvis targovax skal nå mitt personlige kursmål på 5000 kr/aksje, blir det nesten 1000-gangeren av dagens kurs. Det er jo en helt utrolig prisutvikling som man virkelig må bli imponert over.

Uavhengig av Corona-hysteriet, så MÅ Soug levere. Og skape entusiasme rundt selskapet, teknologien og fremtiden.

Han har første sjanse på onsdag…la oss håpe at han leverer bedre enn forventet/normalt.

Det har du fortalt 4-5 ganger nå.

4 Likes
2 Likes

Helt ærlig, det er noen som tydeligvis ikke har mage for aksjer her, kjøp dere ett globalt indeksfond og glem disse greiene.

Og til dere som ikke eier aksjen, men er her bare for å pisse opp og ned på den, dere kan bare piss-off, evt slå dere løs på på en gammel T5PC tråd.

19 Likes

Det er dette det handler om!

Årets «Krafttak mot kreft» i regi av Kreftforeningen går til finansiering av forskning på kreftformer få blir friske av, som den jeg ble rammet av.

Noen av dem er sjeldne og derfor relativt uinteressante for legemiddelindustrien. Derfor trenger forskningen finansiering fra andre kilder.

Han har fått fjernet bukspyttkjertelen (resected pancreas).
Det er akkurat dette vi driver å spytter penger inn i.
Våre bidrag er faktisk ganske vesentlige, og kan faktiskt være med på å redde liv.

For meg er det dette handler om, og selvfølgelig en huge bonus om vi også tjener penger på turen. Prøv å ha dette litt i mente dere som “disser” selskapet når det ikke tjener penger fort nok.

12 Likes