Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

https://beta.tekinvestor.no/t/targovax-insidertrad-trvx/8649/108

og der var jeg og insider… :blush:

8 Likes

Det virker som om DNB (kursmål 19kr) også mener market cap burde doble seg snarlig. :+1: @Krieghoff har postet oppsummeringen fra DNB på insiderdelen.

Basert på gårsdagens sluttkurs var MCAP på de viktigste farmasiaksjene på OSE som følger:

Medistim 3,7 mrd
PCIB 2,6 mrd
NANO 1,8 mrd
PHO 1,7 mrd
Ultimovacs 1,6 mrd
BerBio 1,3 mrd
TRVX 0,617 mrd

Med den meldingden som ble presentert fra TRVX i går og med tanke på hvor HOT immunterrapi er innen kreftforskning og utvikling av nye medisiner/behandling for/av kreftpasienter, så burde det være rimelig klart at TRVX aksjen har en del å gå på. Selv med 100% stigning i dag, så vil TRVX fortsatt være den billigste farmasiaksjen på OSE.

Lykke til!

6 Likes

Er gårsdagens børsmelding meldt i noen medier?

DN, Finansavisen. Blant annet.

Og gratulerer med dagen til @Ramsess, småprattrådenes humørspreder! :partying_face:

I år får du den dyreste gaven fra ledelsen i Targovax !:wink:

7 Likes

Jeg fikk emisjon til min bursdag… var dyrt det og :rofl::sweat_smile:

2 Likes

Vi har fått kode for tilgang til investor call, men ligger det link ute? kanskje jeg som er blind?

Tlf + kode ligger der

Krise at jeg har møte under hele call og åpning av børs. Holder dere oss oppdaterte, så man kan sniklese under bordet? :innocent:

2 Likes

Vi er ikke alene - oppløftende at flere tenker i samme gate!
https://www.nettavisen.no/livsstil/gjennombrudd-i-kreftforskning---ny-form-for-immunterapi-kan-muligens-behandle-mange-krefttyper/3423912822.html

Sliter med samme, plutselig hastemøter kl 08.30, kritisk.

Noen som har kommet inn på CC? Får kun pianomusikk & en dametemme…

1 Like

Samme her

Ja, jeg har kommet gjennom. Så langt bare vente på at det skal begynne. Kan prøve å holde dere oppdatert med det viktigste. gjør nok det i biotek chaten i såfall. De begynner nå

Er vi i gang? Noen som kan oppdater underveis til oss som ikke kommer gjennom?

1 Like

Ikke igang enda.

Igang nå

Inne nå, de tar nok folk inn fortløpende.