Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Er vel “bare” snakk om en sponsor avtale for å få gratis CPI til studien.

1 Like

ASCO kan kanskje bli “virtual event” ?

Det kan nok hende. CCA vedr gallegangskreft går som virtual conference i april, se mitt innlegg på PCIB-tråden.

1 Like

Magnus is here!!! :smiley: :smiley:

1 Like

Haha, Øystein viser jo også frem denne, kult! :smiley:

1 Like

Magnus Jaderberg er bare genial på et kamera; stor karisma og særdeles kompetent.

3 Likes

Ja, han er vår Messi, (dog mye mer “likable”) :star_struck:

1 Like

Rekruterer til BP trial i begynnelsen av 2021!!! :smiley:

2 Likes

Og kort vei til at studiet blir Pivotal :fist_left:

4 Likes

Opex forventes ned i tiden fremover :+1:
Cashen holder forbi viktige trigger som forventes å påvirke verdsettingen :star_struck:

2 Likes

Er godt klar over at økonomi ligger til den kedelige side, men man kunne godt ønske sig et par smil fra Thorbjørn Furuseth, når han streamer live; tænker han er så ansvarlig omkring selskabets finanser, at der ikke må trædes ved siden af, men man savner at se en smule entutiasme.

Ellers en standard præsentation uden væsentlige ændringer … selskabet er on track og opretholder guiding.

3 Likes

Jeg har litt erfaring fra Danmark, og det er mye vi nordmenn kan lære fra dere når det gjelder salg! Dere er litt mer amerikanske enn oss når det kommer til å ha en kommersiell sans.

Svarte Torbjørn ang Parker??

Jeg læser kommentaren fra Øystein Soug vedr. interesse fra BP som svært positiv og vil samle yderligere op i markedet i dag. Der forventes stor interesse fra BP efterhånden som data udlæses gennem H2, 2020 og jeg er overbevist om, at det er dér, vi ser en aftale på ONCOS.

Stor tak til den aktionær, der tog sig tid til at indsende dette velformulerede spørgsmål.

3 Likes

Utrolig lite entusiasme ! Hvorfor er dem ikke mere glade og fornøyde med produktene dem har og vise ?

1 Like

He he @aborum, det var undertegnede :grin:

Synes det var på tide at de gav egne kommentarer rundt dealer og deres posisjon og forventninger, og ikke bare vise til andre. Hvorfor skal vi ikke se noen dealer på Targovax-fronten, og svaret fra CEO var som du selv observerte ; det kan komme innen 6 - 9 måneder fra nå :rocket:

6 Likes

Trenger ikkje det når de har aksjonærer på TI som er kjær både i Soug og MJ.

Og ikkje minst kjøper så det synger etter på rundt 4,70.

Håper AZ kommer og redder denne båten snart.

100 pasienter i 1’ste linje, det er ikke mange pasienter! :smiley:

1 Like

Når det gjaldt Parker så ble det svart at man ikke kunne se bort fra en avtale, men at man ikke burde ha for store forventninger til dette samarbeidet.

Ellers en presentasjon uten noe vesentlig nytt, og med lite entusiasme som det ble påpekt lenger oppe.