Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Du har bra pågangsmot, det skal du ha! :blush:

Greit nok det er lavt priset, men det er vel ingen fordel ved neste kapitalhenting. Du får vel kronesmell også i porteføljen? Så godt gjort å være så positiv :slightly_smiling_face::+1:

Nå er vel Trvx priset til kontantbeholdning+skattefradrag?

1 Like

Jeg har 6,60 i GA fordelt på på to porteføljer i frie midler; hvad angår pensionsmidlerne er GA omkring 9,00. Jeg handler størrelser á 5.000 eller 10.000 stk og har samlet op efter delvist salg før emission (flaks) og swing trading i perioden efter.

Desværre var jeg for hurtig (igen …) og samlede en del op akkurat under højre skulder, i den tekniske formation der dannede sig før/under/efter emission. Uanset dagens marked er jeg godt tilfreds, da jeg er aktiv lang og har stor tro på selskabets potentiale. Verden kommer til at mangle onkolytiske vira, corona eller ej, da kræft ikke tager pause.

Ligger aktuelt på top 15.

Bemærk i øvrigt hvordan algoerne ligger og lurer sælgersiden til at lempe flere aktier ud. Aktien blev handlet på 6,30 for bare en uge siden … det er 61,5% rabat. Jeg må undvære jordbærtærte (nej, skære ned er det rigtige ord) og samle flere aktier op.

Markedet må agere, som det gør for nærværende og jeg mener børserne verden over burde være lukket for længe siden. Det er dybt uansvarligt, det der foregår på markederne pt. for retailers realiserer store tab på dét, der meget vel kan være bunden af korrektionen.

4 Likes

Du er en bra mann aborum​:blush:. Stay strong​:+1::+1:

1 Like

Når I sidder som aktionærer, så overvej følgende (før evt. salg i markedet):

  • Er der en ende på denne coronavirus? ja, definitivt!
  • Er der fokus og udprøvning på en coronavaccine? ja og man ser allerede positive resultater!
  • Er selskabet fundamentalt udfordret (kapital mv.)? nej, på ingen måde!
  • Er der sandsynlighed for, at markedet overreagerer qua menneskets psykologi? ja!
  • Er der risiko for, at det bliver værre, før det bliver godt? ja … men der er en grænse!
  • Er der fundamentale (selskabs) årsager til at aktien handles på 4,00, når markedet netop har kapitaliseret selskabet til 8,00? nej, bestemt ikke!

Jeg deler ovenstående, da jeg finder det relevant at søge en saglig perspektivering uden følelser. Mange tænker sikkert, at der er langt tilbage til 5,00, 10,00 eller endda 15,00 men som bekendt kan tingene hurtigt vende, når først markedet ser en løsning på problemerne (vaccine frigives).

Sælge når markedet kapitulerer? nej, på ingen måde.

Aktuelt med et heftigt papirtab, men fortsætter det daglige arbejde med et smil; eneste ulempe er, at tilgangen til friske jordbær synes truet for nærværende og ishockey er aflyst resten af sæsonen (skulle ellers spille kamp lørdag, men … ).

7 Likes

Helt enig med deg @aborum, man må klare å se forbi støyen i markedet hvis man er langsiktig aksjonær. Det er garantert penger å hente inn for de som evner å svinge seg inn og ut i dette markedet, men faktisk er jeg personlig ganske glad for at mine to største enkeltaksje-investeringer pr i dag på Oslo Børs er NANO og TRVX. De har begge hentet penger, og har en særdeles rich og forhåpentligvis positiv newsflow det neste halve året.

Jeg har også handlet (altfor?) mye aksjer i de begge jevnt og trutt, og sitter med snitt på hhv 27 og 7.3. Det betyr at begge i snitt må doble seg for at dette skal bli gøy igjen, men historien viser at det er langt fra noe problem. Biotek er binært; leverer man gode data og bedre enn hva markedet tidligere har sett, da blir man kjøpt opp eller kan inngå gode partnerdeals. Både ONCOS og Betalutin har historikk å vise til som viser glimrende egenskaper, ergo blir jeg sittende til man ser hva BP ønsker å få ut av det til syvende og sist.

Synd med hockeykampen, du får utsette nærkontakten til en annen gang. (Har selv en 20 års fartstid i hockey bak meg, en glimrende idrett :cowboy_hat_face:)

Så folkens, hvor i grafen er vi? Vi er i alle fall godt forbi frykt og desperasjon, jeg heller mer mot panikk og kapitulasjon :wink:

3 Likes

Bare 0,68% i minus på én af de værste handelsdage i børsens historie; skal den i plus?

1 Like

Pent dette, primet for en hurtig retur oppover.

Fallet de siste to dagene (spesielt 9mars) var på lave volumer.

1 Like

4 kr, på grensen til latterlig.
Etterlyser innsidekjøp, burde de ikke handle med begge hender nå? Så sant de har lov.

Jeg oppfordrer alle mine venner her inne å stay calm.
Dette er en force majeure prissetting av selskapet, som ikke har sammenheng med virkeligheten.
Kjøp nå om du kan og selg på 8 kr, og du har dobbelt innsatsen, er det ikke flott! :smiley:

Every cloud osv…

1 Like

Helt enig. Akkurat lagt ut for kjøp av 100 000 stk, hvis noen er så… at de selger til meg👍

1 Like

spørsmål om tid før 4 tallet ryker. Er det du som har ordre på 3.9?

Ser ud til at der mindst var én sælger, der gerne ville se 3,90 igen …

3.9 kværnes… hvor er neste støtte? 3.5?

… eneste støtte er 3,80 på dagens (og aktiens) laveste niveau; kapital er på vej ind til at tage 25.000 ekstra. TRVX og NANO handles pt. tæt på all time low, hvilket i sig selv understreger hvor sindssygt markedet er pt. Ser ud til der bliver tabt mange penge på 3,90 i dag, afhængig af perspektiv :eyes:

Der er nogen shortere i markedet, der kommer til at få f… bladguld på deres Audi e-trons.

2 Likes

Der var kjøpet gjort👍. Så får vi se hva kursen viser i august 2020, og ikke minst i 2021.

6 Likes

3 Likes

Samme forskere som løste kreftgåten for et par år siden … ?

Targovax (Buy, TP: NOK19.00) - Waiting for new data in 2020

Targovax reported Q4 earnings on 11 March. The report was a non-event in our view. The announcements after the end of the quarter were in our view more important than what took place during the quarter. In Q1 2020, the company presented promising data on mesothelioma and did a refinancing where it raised cNOK101m. We reiterate our BUY and NOK19 target price.

12/03/2020
DnB Markets
Patrik Ling

Several trials ongoing – expect rich news flow in 2020 Financial position Transfer of coverage

11/03/2020
ABG Sundal Collier
Rickard Anderkrans

9 Likes

Clinical Trial Shows Promise of Cure for Mesothelioma Patients

Thursday, March 12, 2020

Patients diagnosed with malignant mesothelioma can usher in the new year with a renewed hope, as Targovax announced in a press release that initial results of their clinical trials involving the combination of ONCOS-102 cancer virus and chemotherapy afforded patients with significant disease control.

Cancerous Viruses Zero In on Mesothelioma Malignancy

The initial phase of the ONCOS-102 trial involved 31 individuals affected with malignant mesothelioma. The patients received combination chemotherapy using pemetrexed/cisplatin. The trial is an attempt to verify the safety, clinical efficacy, and level of immune activation that the cancer-producing virus is able to create in combination with chemotherapy.

Of the 31 participants, 20 of them received the ONCOS-102 and combination chemotherapy. While the remaining 11 only received the standard chemotherapy. The patients received follow up analysis after five months. Upon review of the outcomes, it revealed that those who received the combination therapy did not experience any untoward side effects that are usually expected from patients undergoing chemotherapy sessions.

Going Beyond Safety

While the main focus of the trial was to determine the safety of the treatment, it also revealed that the new treatment is effective in preventing the progression of the malignancy. During the trial, the data showed that patients showed a median progression-free length of 8.4 months, while those in the control group had only 6.8 months. It was also noted that the patients had a positive overall response rate and disease control. In the group that received the combination treatment, the disease control rate was notable at 90%. Most importantly, this group of patients also showed signs of stronger immune system activation.

According to the chair of the Medical Oncology Department of Hospital Doce de Octubre and lead researcher, Professor Luis Paz-Ares, mesothelioma is a problematic disease known to have a poor prognosis. As such, they need to have updates on novel and innovative treatment options, such as the ONCOS-102. He added that while the results of their study are still in preliminary stages, the results are encouraging. Researchers are motivated to continue on their search to present more potential treatment options for patients of malignant mesothelioma.

Prof. Paz-Ares further added that since the antitumor response is challenging to determine in patients with mesothelioma, what they observed is showing great promise. He said, “Mesothelioma remains a challenging disease with generally poor prognosis, and there is a large unmet medical need for new, innovative treatments such as ONCOS-102. We generally consider antitumor responses difficult to measure in mesothelioma, and PFS may be the preferred early indicator of clinical efficacy.”

The growing advocacy for mesothelioma helps fuel the search for treatments. In 2018, Selecta Biosciences announced that they were able to give their first patient an SEL-403 during the Phase 1 clinical trial. The product currently under study is the SVP-Rapamycin, together with LMB-100.

Mesothelioma Statistics in a Nutshell

In the U.S., about 54,418 cases of mesothelioma were reported from 1999 to 2015. Of this number, about 45,009 died from complications of the disease. At present, roughly 20 million individuals in the U.S. are at risk of developing the disease secondary to asbestos exposure. These numbers highlight the importance of discovering treatments that can make patients with malignant mesothelioma.

If you are diagnosed with malignant mesothelioma and need legal representation, Bergman Legal can help. If you need updates on clinical trials and new treatment options, there are patient communities and support groups that you can reach out to. You don’t have to suffer in this struggle alone.

15 Likes