Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Takk for svar Lars. Var nok litt håpefull, men da vil jeg omformulere spørsmålet til selskapet: Ved raskere datautlesning i mer avansert PC i combo med/uten CPI… Når kan man tidligst få godkjennelse av TG01?

Jeg tenker mer på denne:

Safety and Efficacy of APX005M With Gemcitabine and Nab-Paclitaxel With or Without Nivolumab in Patients With Previously Untreated Metastatic Pancreatic Adenocarcinoma - Full Text View.

Sponsor:
Parker Institute for Cancer Immunotherapy

Collaborators:
Bristol-Myers Squibb
Apexigen, Inc.
Cancer Research Institute, New York City

“Median survival for patients with metastatic pancreatic adenocarcinoma is on the order of a mere 3 to 6 months”…

Tidligere så har trvx uttalt noe vedrørende potensielt oppstart i 2019 (Q4 presentasjonen).
Om f.eks metastatic pancreatic adenocarcinoma som PICI kjører studie på nå, har en median survival på 3-6 måneder (med chemo?) og TG + CPI leverer bedre resultater (f.eks 12 mnd), så kan man nesten konkludere med at det virker?

1 Like

Mye spennende i TRVX om dagen. Dette med time to market er jeg ikke så opptatt av i Targovax. Jeg tror aldri i verden at lille Targovax kommer til å gå hele løpet med en TG-vaksine med det omfanget vi ser konturene av. Viser testene det vi håper vil haiene (BP) sirkle rundt og snappe opp selskapet. Vi har sett mange eksempler på at lovende produkter eller selskaper kjøpes for store penger. 1 mrd USD utgjør vel ca 150 kroner pr aksje. Er resultatene gode nok enten for TG eller ONCOS er dette småpenger for Merck eller AZ. Er de ikke gode nok får vi pante flasker :slight_smile:

1 Like

Vel for 150,- så kan jeg pensjonere meg, helt i orden det :smiley:

3 Likes

Tror det kommer bud etter gode Peritoneal data… Vet ikke hvorfor men 7mrd for ONCOS er fiksert i hjernen min fra før av…

Dafuq acc/dist?

image

image

Edit:
@Altiexiles, beklager!

Jeg skjønner ikke indikatoren godt nok enda, men det jeg får litt følelsen av når jeg ser så kontrær accumulation / distribution er at noen driver konsekvent og selger inn i styrken på aksjen, og benytter sjansen til å selge seg ned når volumet er der. Blir spennenede å se topplister neste uke.

3 Likes

Om eg får spørre, Hvorfor er det slik? Å hvor mye kan det bety?

Kommer langt med en link, men et par ord hadde vært suverent. :grinning:

Får å få det litt i kontekst :slight_smile:

1 Like

Vi diskuterte sannsynligheten for korreksjon i går kveld.

3 Likes

Bare momentumindikatorene kombinert med volum som flater ut tyder jo på det. Og noe annet ville jo nesten være litt uvanlig uansett etter såpass stor vekst på kort tid.

Edit:
@Altiexiles svarte deg over.

1 Like

Vi kan jo legge med litt lister, samt litt annet krydder Targovax (TRVX) Småprat

5 Likes

Mange vil nok sætte pris på et par ekstra ord; jeg læser accumulation/distribution således, at aktien har formået at løfte sig ca. 25% trods massivt salgspres (er ingen ekspert på TA men læser på https://stockcharts.com/school/doku.php?id=chart_school:technical_indicators:accumulation_distribution_line omkring acc/dist). Det vil være stærkt med fortsat støtte omkring 10,00 inden distributionen er overstået - selskabet bør være opmærksom på situationen og agere forholdsmæssigt, men det er bare min egen mening.

Der har længe været snak om at nogen aktionærer er blevet metaltrætte og har en mulighed for at rebalancere porteføljen (med rette, det hár været en lang periode …). Det er endvidere også en mulig strategi at sikre en pulje af frie midler, således at der kan ageres mere agilt og støtte op under korrektion (uagtet at det initielle sell off vil skabe et initielt salgspres).

1 Like

Dette er et relevant motpoeng, hvis det er sånn at aksjen nå faktisk skal reprises til la oss si 1 milliard market cap, så har det lite å si om noen ønsker å selge.

Det er kun et skår i gleden her, som gjelder alle norske biotech, og det er at ja omsetningen de siste dagene er stor relativt til dagene før, men i kroner og øre er den ikke så veldig stor, til og med ikke på de to dagene med aller mest volum.

2 Likes

Synes det er merkelig at det blir lagt så store åpne salgsposter, som kunne vært skjult. Formeg virker det som at kursen blir presset ned for å kunne kjøpe de samme aksjene til en rimeligere kurs. Det blir peng av sånn. Samtidig så tror jeg at disse ikke bryr seg med om kursen stiger, heller tvert om. De skal kun ha stor omsetning for å få inntjening.

1 Like

Jeg tænker den eneste løsning nu er at lade den seneste Radium podcast køre på repeat i mine AirPods natten over. Der er vist batteri til 3 - 4 timer og en hurtig beregning viser, at det kan give omtrent 9 - 12 repetitioner.

De første 15 minutter understreger bare, hvor stort det er, at et lille biotekselskab som TRVX kører med en bred vifte af (stort set) fuldsponserede studier på begge platformen … TG og ONCOS. Det er utroligt, at aktien balancerer på 10,00 når man ser på, at markedet tidligere var villig til at betale op til 30,00 pr. aktie.

Den næste kvartalspræsentation bliver sandsynligvis fremlagt af en svært tilfreds Øystein Soug.

5 Likes

Uavhengig av kurs på kort sikt : jeg tror de som kjenner caset er langt mer «betrygget» og sikrere på sin investering etter de siste hendelser. Alle har ulik investeringsstrategi, og det må respekteres, men syntes definitivt for min egen del at det er verdt å beholde potten min i Targovax, og særlig etter det vi nå vet. Jeg håper kursen gradvis vil ta fatt oppover etterhvert, og vi venter mye spennende i tiden fremover som kan styrke selskapet ytterligere.

4 Likes

Noen som har sendt Mail til redeye, DnB , Arctic og hørt etter nye analyser da?

Siste vi fikk i forrige uke er Edisson på 27,2kr! da før alle nyhetene.

Etter det har vi fått :
Nye patenter på TG02/03 godkjent i USA
Utlisensiering på patent med 100mill+Royaltys
partner på TG , så og si fullt sponset

Aksjen har gått 23% på dette…

Jeg får trøste Meg med Susanne stuffers tragiske analyse der ho setter en strek over TG , da Targovax skulle slite veldig med å finne partner og derfor trang opp mot 300mill i 2019…
men heisann , da er jo kursmål 13kr !! :rocket:
Og hvor feil tok hun ikke …

Partner er på plass , inntekter kommer også og vi venter fortsatt på alle utlesningene i H1 :grinning:

Uansett , får håpe 10kr holder stand imorgen også , da skal vi opp og teste 11kr igjen på neste rykk :slight_smile:

https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-77

God natt :hourglass_flowing_sand::hourglass::rocket::moneybag:

6 Likes

TG Mutant RAS Neoantigen Vaccine: Signal of Clinical Benefit in Resected Pancreatic Cancer

bjbb

5 Likes

Det er jo ikke sikkert det må bli BP.
Hadde de funnet seg en partner her, som f.eks Zelluna, så kan det bli starten på ett selvstendig selskap det.

1 Like

kastet litt diverse etter podkast i går, tatt 35k.

4 Likes

og der har markedet skjønt hva som har skjedd… :crazy_face:

La oss håpe det, men du vet TRVX… plutselig ender den i 0 eller minus ved dagens slutt.

1 Like