Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Håper det ikke blir akademisk samarbeid… Lurer derimot på hva som hadde skjedd med kursen om de hadde meldt sponset peritoneal studie med AZ/CRI idag…

1 Like

MEGA spread … det er jo helt sygt, det der.

image

2 Likes

Litt mindre spread nå men ingen handler enda.

Hmm. Hvem har posten på 50k ute?

Nå er pcib over emi på 30 kroner. Bgbio er også over emi-kurs i sommer. Det er bare snakk om tid før trvx også er over emi-kurs :slight_smile:

20 kr emi da😀

2 Likes

Selvsagt!!!

1 Like

Det er bra noen er optimister fordi det er ikke mye positivt med kursen om dagen iallefall.

2 Likes

Mye morsommere å se maling tørke enn kursen nå. :joy:

Siste månedene har det vært 1 skritt frem 2 tilbake, 2 skritt frem 1 tilbake…jepp…kjempespennende…

Får gå å finne meg en nymalt vegg å kikke på snart…

1 Like

Kursen flyr opp og ned intradag på mikroskopiske summer. Et brudd kan ikke være langt unna nå :grin:

1 Like

Tillater meg å minne om denne i disse stille tider, som sier mye om at det er et stort behov for en behandlilng mot mesoteliom… Dette er fra en artikkel i immuno-oncologynews i mars da en kombinasjonsstudie med Keyrtruda og CRS- 207 ble stoppet grunnet manglende effekt.

“Malignant pleural mesothelioma is an aggressive cancer that occurs in the thin layer of tissue that covers the lungs, and usually has a poor prognosis. There currently is no disease-modifying therapy that effectively increases the survival of these patients”

Kilde: https://immuno-oncologynews.com/2019/03/27/phase-2-trial-crs-207-keytruda-combination-mpm-discontinued/

5 Likes

Ja lykkes de her så vil BP stå i kø. Targovax er modige som satser der hvor ingen lykkes. Samme på TG-plattformen med kreft i bukspyttkjertelen. Vanskelige indikasjoner, men lykkes man så er de veldig atraktive :slight_smile:

Hvordan skal egentlige “mannen i gata” sammenligne resultater? Her har jeg klippet ut noe fra en melanom-pasient med Vaccibody-behandling. Det står økt t-celle respons blant noen av utvalgte neoepitopes.
Videre ser man en graf ved at svulsten minker. Men den minker jo allerede før første vaccibody dosering og så fortsetter den å krympe etterpå også.

De som deltok i melanom-studien til Targovax kom jo inne med forverring av kreft. Grafen gikk oppover og så ble den snudd etter Oncos-dosering og 2 pr og 1 komplett respons, samt immun aktivering i alle pasientene. De ble klassifisert som non-responders. Det gjør ikke Vaccibody-pasientene. Det er en vesentlig forskjell. Allikevel er Vaccibody snart priset 20x høyere.

3 Likes

Men vi vet tre ting her:

  1. Keytruda funker på mesothelioma. Gir høyere ORR enn cellegift, men ca like lang mOS

  2. Oncos får pasienter til å respondere på Keytruda

  3. Oncos gir en kraftig immunrespons hos pasienter med mesothelima

Så det er god grunn til være positiv!

2 Likes

Tror småsparerne på Oslo Børs er skremt vekk i stor grad fra biotek. Når man ser hvordan shortere presser kursen ned, samtidig som emisjoner gis med kraftige rabatter. I tillegg er det langt mellom info fra selskapene. Ikke så rart at mange er skeptiske da. Har sitti i denne aksjen i ca 2 år.

Vært med fra 18 kroner og hele veien ned. Har snitt på 9 kroner nå. Frustrerende å sitte så mye i minus når alt som kommer fra selskapet visstnok skal være så bra. Da begynner jeg også å tvile på at alt er så bra som de og mange her presenterer det som.

3 Likes

Har betydelig höyere snitt uten aa ha regnet paa hvor mye de realiserte tapene i Targo underveis utgjör. Har som filosofi at i mine tre farmaaksjer gaar en til himmels og en til bunns mens den tredje gaar i null. Til naa ligger Targo paa jumboplass mens de to andre mer enn oppveier de röde tallene i Targo og enda er ikke siste ord sagt her.

1 Like

At cash nå er et godt stykke under 100mnok og emisjon ikke er utført, kan sees på som :

Anomaly something that deviates from what is standard, normal, or expected.

Dette bryter selv TRVX sine tidligere uttallelser om forsvalig drift og kontantbeholdning.

Partneravtale virker sannsynlig da de selv nevner dette ved hver annledning.

Her er “småsparerenes” mulighet til å bli med på en potensielt kraftig stigning.

3 Likes

Alle som har hatt aksjer i TARGOVAX og for den saks skyld Nano over en lengre periode og ikke solgt, sitter med betydelige tap. Et passivt langsiktig eierskap er nok ingen god strategi for private småinvestorer. Jeg taler av egen erfaring. Man bør nok operere med former for stopp loss, slik at manselger en stor del av porteføljen dersom kursen siger ned f.eks. 15 til 25% over en periode. I dagens situasjon tilsier dette en kurs på lavt 4-tall. For egen del vil jeg beholde aksjene uansett over en periode på 2-3 måneder på grunn av de spennende utsiktene vi står overfor akkurat nå.

Og der har Mirati passert 4mrd$ :money_mouth_face:

1 Like